La bagenca Llobet Regals recupera el volum de vendes de lots de Nadal d'abans de la crisi

El 90% de les paneres i lots de Nadal que preveu distribuir enguany van adreçades a empreses, però el públic particular passa de representar el 5 a prop del 10%

Obrador de lots i paneres de Nadal de Llobet Regals
Obrador de lots i paneres de Nadal de Llobet Regals | Llobet
Redacció
02 de desembre del 2019
Actualitzat a les 20:29h
La bagenca Llobet Regals, líder català del sector, ha vist duplicar les reserves de lots i paneres de Nadal entre el públic particular en relació a les comandes rebudes fins a Tots Sants de l'any passat. "Des de feia dos anys, intuïem que les paneres podien prendre el relleu a regals recurrents entre familiars i amics", assenyala Isabel Hernández, directora de Llobet Regals. Per això, "van obrir la nostra botiga online i vam reforçar l'establiment físic, orientat a creacions úniques fora de catàleg", recorda la directiva.

Si el nivell de comandes es confirma al llarg del mes de campanya que resta, la xifra seria realment espectacular quant a particulars (representaran el 10% del total) i el nivell total de facturació batria un nou rècord històric a Llobet Regals. A més, el nivel de comandes previstes és un bon indicador de l'aposta creixent de les empreses pel foment del clima laboral.

Pel que fa a la composició d'aquestes combinacions, mantenen el ritme de creixement propostes poc tradicionals com els lots vegans o els formats per aliments i begudes de proximitat. Els torrons i el cava són els fixes del 95% de les paneres, mentre creixen exponencialment els pernils i espatlles de pernil, especialment ibèrics, acompanyats d'altres articles o bé en solitari.

Una eina motivadora

"No es tracta de si les empreses van millor o van pitjor", indica el director general de Grup Llobet, Ignasi Llobet. "Els directius estan més conscienciats que mai sobre els beneficis de tenir un bon clima laboral, i lògicament una panera no ho soluciona tot, però sí que és un d'aquells elements que sumen, que motiven i que connecten l'empresa amb la família, l'àmbit professional amb el familiar". Certament, estudis recents estableixen que el 85% dels treballadors i treballadores valoren la panera o el lot com si es tractés d'un incentiu.

Alhora, molts dels clients consultats per Llobet Regals reconeixen que el lliurament d'aquests detalls entre els professionals dels seus equips els ajuda no només de portes endins, sinó també per reforçar la seva notorietat i reputació cap enfora: projecta bona imatge cap als entorns personals dels treballadors, que es veu multiplicat gràcies a la compartició d'imatges per mitjà de les xarxes socials. Per això, la pròpia demanda ha fet que les propostes de Llobet Regals siguin cada vegada més atractives estèticament i amb creacions més artístiques.