23
d'octubre
del
2019
Actualitzat
a les
15:07h
L'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura del Vallès de la UPC, en col·laboració amb l'Ajuntament de Cardona i la Diputació de Barcelona, iniciarà aquest dijous la primera de les sessions participatives que té previstes fer en el marc de la segona edició del Màster Universitari en Arquitectura que realitzen a Cardona. La trobada, oberta a tots els veïns i a entitats, es farà de 19 a 21 hores a l'escola Joan de Palà de la Coromina i que es centrarà en els entorns del poble. S'aprofundirà en espais com l'Antic Salí, el patrimoni industrial i les colònies mineres, les connexions i camins entre el nucli i entorns, el paisatge de la ribera del meandre del Cardener, la propietat pública i privada de la Coromina, i el teixit rural de masies i explotacions agràries.
La trentena d'estudiants que realitzen aquest Màster tenen l'encàrrec de desenvolupar propostes adreçades a la millora de l'àmbit urbà de Cardona, propostes que els serviran per al seu projecte final de carrera. Promouran idees d'adequació de l'espai públic, del paisatge urbà i de rehabilitació del teixit edificat que puguin ser útils al consistori i al conjunt de la ciutadania.
El propòsit de l'Escola d'Arquitectura del Vallès és generar propostes que responguin a necessitats reals i concretes, tant d'incidència pública com privada, i poder posar al servei d'aquestes demandes tot el potencial de recerca que es genera des de la Universitat.
La trentena d'estudiants que realitzen aquest Màster tenen l'encàrrec de desenvolupar propostes adreçades a la millora de l'àmbit urbà de Cardona, propostes que els serviran per al seu projecte final de carrera. Promouran idees d'adequació de l'espai públic, del paisatge urbà i de rehabilitació del teixit edificat que puguin ser útils al consistori i al conjunt de la ciutadania.
El propòsit de l'Escola d'Arquitectura del Vallès és generar propostes que responguin a necessitats reals i concretes, tant d'incidència pública com privada, i poder posar al servei d'aquestes demandes tot el potencial de recerca que es genera des de la Universitat.