26
de setembre
del
2019
Actualitzat
a la
13:54h
Bages Turisme organitza un taller sobre xarxes socials per a empreses i entitats del sector turístic, que es farà els dies 30 de setembre i 7 d'octubre al Mas Sant Joan de Sant Joan de Vilatorrada, en horari de 9.30 del matí a 13.30 del migdia. Serà l'últim taller de turisme d'aquest any, dins del programa de formacions que impulsa el Consell Comarcal del Bages amb el suport de la Diputació de Barcelona i la Cambra de Comerç de Barcelona.
El taller, que porta per títol “Fes-te visible a les xarxes socials. O no”, s'adreça a professionals d'empreses privades i entitats públiques de tots els àmbits del sector turístic: allotjaments, restauració, atraccions, centres de visitants, etc. L'impartirà Patricia Carrasco, membre de l'equip de la Txell Costa, especialista en xarxes socials que, amb pocs milers de seguidors, és una de les persones més influents a escala estatal a Internet segons l'índex Klout.
Durant el taller s'analitzarà si la comunicació a Internet és un soufflé o no, i com pot utilitzar-se per aconseguir un benefici real. Segons Txell Costa, “tothom està a les xarxes socials: per moda, perquè aparentment són gratuïtes... Però la clau està en la fidelització, en l'amor a una marca. No importa qui la té més gran!”.
La inscripció al taller és gratuïta i s'ha de fer a través d'aquest enllaç.
El taller, que porta per títol “Fes-te visible a les xarxes socials. O no”, s'adreça a professionals d'empreses privades i entitats públiques de tots els àmbits del sector turístic: allotjaments, restauració, atraccions, centres de visitants, etc. L'impartirà Patricia Carrasco, membre de l'equip de la Txell Costa, especialista en xarxes socials que, amb pocs milers de seguidors, és una de les persones més influents a escala estatal a Internet segons l'índex Klout.
Durant el taller s'analitzarà si la comunicació a Internet és un soufflé o no, i com pot utilitzar-se per aconseguir un benefici real. Segons Txell Costa, “tothom està a les xarxes socials: per moda, perquè aparentment són gratuïtes... Però la clau està en la fidelització, en l'amor a una marca. No importa qui la té més gran!”.
La inscripció al taller és gratuïta i s'ha de fer a través d'aquest enllaç.