22
de setembre
del
2019
Actualitzat
a les
11:03h
Cinquanta alumnes de l'Escola Bages de Manresa i els participants del Programa REMS de l'EspaiSocial de Manresa han estat els primers en realitzar l'activitat per sensibilitzar l'alumnat sobre com volen ser tractades les persones amb dèficits de memòria. Es tracta d'una acció amb motiu del Dia Mundial de l'Alzheimer organitzada per la Fundació Catalunya La Pedrera i que es portarà a terme a tot el país.
A través d'aquesta activitat s'ha donat a conèixer, als primers 694 alumnes participants, els deu punts del decàleg del Dementia Friendly de Fundació Catalunya La Pedrera, que els permetrà reflexionar i sensibilitzar-los envers el col·lectiu de persones amb demències o dèficits de memòria i prendre consciència de com volen ser tractades.
Aquesta activitat s'ha desenvolupat per primer cop el dia 20 de setembre, en l'horari lectiu dels 16 primers centres educatius inscrits, i ha comptat amb la intervenció dels propis participants del Programa REMS que han explicat com volen ser tractats.
L'activitat neix amb la voluntat de desenvolupar-se durant tot l'any i a tots els centres educatius del país que ho sol·licitin.
A través d'aquesta activitat s'ha donat a conèixer, als primers 694 alumnes participants, els deu punts del decàleg del Dementia Friendly de Fundació Catalunya La Pedrera, que els permetrà reflexionar i sensibilitzar-los envers el col·lectiu de persones amb demències o dèficits de memòria i prendre consciència de com volen ser tractades.
Aquesta activitat s'ha desenvolupat per primer cop el dia 20 de setembre, en l'horari lectiu dels 16 primers centres educatius inscrits, i ha comptat amb la intervenció dels propis participants del Programa REMS que han explicat com volen ser tractats.
L'activitat neix amb la voluntat de desenvolupar-se durant tot l'any i a tots els centres educatius del país que ho sol·licitin.