20
de juny
del
2019
Actualitzat
el
21
de juny
a les
12:20h
Els estudiants interessats en la oferta formativa de la UPC Manresa van venir a conèixer l'escola durant la jornada de portes obertes d'aquest dimarts. Tots van assistir a una sessió de benvinguda on se'ls va donar informació general del centre i després se'ls va ensenyar les instal·lacions i se'ls va informar de manera més personalitzada de tots els grau que s'imparteixen a l'escola.
Com a novetat, aquest any s'ha optat per organitzar més jornades de portes obertes amb l'objectiu de fer jornades amb grups més reduïts que l'any anterior, i així poder donar una millor atenció als assistents. La d'aquest dimarts ha estat la quarta i última jornada, a les anteriors ja van venir unes 550 persones.
Cada grup d'estudiants va poder passar pels diferents espais destinats a cada grau: tallers, aules, laboratoris, museu,… on responsables dels graus i estudiants d'aquests els donaven informació específica dels graus i els resolia tots els dubtes que plantegessin.
La jornada va comptar amb la implicació transversal dels membres de la UPC Manresa. Estudiants, professors i personal d'administració i serveis van acompanyar els visitants i van donat una visió del centre des de l'òptica de la seva posició en el centre educatiu.
Com a novetat, aquest any s'ha optat per organitzar més jornades de portes obertes amb l'objectiu de fer jornades amb grups més reduïts que l'any anterior, i així poder donar una millor atenció als assistents. La d'aquest dimarts ha estat la quarta i última jornada, a les anteriors ja van venir unes 550 persones.
Cada grup d'estudiants va poder passar pels diferents espais destinats a cada grau: tallers, aules, laboratoris, museu,… on responsables dels graus i estudiants d'aquests els donaven informació específica dels graus i els resolia tots els dubtes que plantegessin.
La jornada va comptar amb la implicació transversal dels membres de la UPC Manresa. Estudiants, professors i personal d'administració i serveis van acompanyar els visitants i van donat una visió del centre des de l'òptica de la seva posició en el centre educatiu.