Una jornada de PIMEC instrueix sobre màrqueting i estratègia comunicativa

Aquesta trobada s'emmarca en el projecte "Comunica't"

Redacció
30 de maig del 2019
Actualitzat a les 16:28h
PIMEC Catalunya Central ha organitzat la jornada Comunica't amb èxit sobre comunicació i màrqueting digital aplicats als negocis, que ha tingut lloc a la seu de la patronal a Manresa. Aquest taller de comunicació i màrqueting s'emmarca en el projecte Comunica't de PIMEC i el Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya, per donar suport a la comunicació empresarial en català amb l'objectiu d'ajudar les pimes, els autònoms i els emprenedors a millorar i potenciar el vessant comunicatiu dels seus productes o serveis i, al mateix temps, fomentar la llengua catalana en el sector empresarial.

La jornada ha comptat amb la participació del periodista i expert en comunicació corporativa de PIMEC, Néstor Cumplido, que ha parlat de les claus de la comunicació del nostre temps, amb exemples pràctics sobre com utilitzar els canals offline. A més, ha explicat als assistents els millors mecanismes per assolir els nostres objectius per comunicar amb èxit.

En la seva intervenció, el director i arquitecte digital a On Off Marketing, Jepi Alberti, ha exposat les diferents estratègies online per generar negoci. També ha donat consells bàsics que tota empresa hauria d'aplicar per treure profit dels seus canals digitals, i ha analitzat conceptes com el posicionament SEO, SEM, la publicitat a la xarxa, l'anàlisi de resultats, etc.

D'altra banda, la coordinadora de dinamització del Centre de Normalització Llingüística de Montserrat, Alba Llobet, ha destacat la importància que té el bon ús de la llengua per a un servei de qualitat i ha donat a conèixer algunes de les eines i els recursos que faciliten aquesta tasca en el dia a dia de les empreses.