29
de maig
del
2019
Actualitzat
a les
16:24h
Manresa ha acollit aquest dimecres, dins la 2a setmana de l'Emprenedoria, una jornada dedicada al comerç electrònic que ha comptat amb més d'un centenar d'inscrits. Aquesta activitat està organitzada pel Centre de Desenvolupament Empresarial de l'Ajuntament de Manresa (CEDEM) i la consultoria d'e-Commerce Juunts.
La jornada ha tractat diferents aspectes a tenir en compte abans de crear una botiga on-line, com podem dissenyar-la nosaltres mateixos i eines pràctiques per a donar a conèixer la nostra marca i fer créixer la botiga de forma sostenible.
S'han dut a terme sessions formatives de: Shopify, a càrrec de Jordi Manero; Logística, a càrrec de Marc Cotxarrera; Canva 2.0, a càrrec de Marc Harryhausen; Mailchimp, amb Clàudia Ferrer; Instagram, amb Laura Sanmiquel; Imatge i vídeo, amb Carles Jodar, i finalment s'han tractat els punts clau per tenir èxit en un e-commerce, a càrrec de Clàudia Ferrer I Jordi Manero.
La jornada ha tingut lloc al General Coffee&Store de Manresa, un espai innovador, diferent i amb personalitat pròpia creat per emprenedors manresans.
La jornada ha tractat diferents aspectes a tenir en compte abans de crear una botiga on-line, com podem dissenyar-la nosaltres mateixos i eines pràctiques per a donar a conèixer la nostra marca i fer créixer la botiga de forma sostenible.
S'han dut a terme sessions formatives de: Shopify, a càrrec de Jordi Manero; Logística, a càrrec de Marc Cotxarrera; Canva 2.0, a càrrec de Marc Harryhausen; Mailchimp, amb Clàudia Ferrer; Instagram, amb Laura Sanmiquel; Imatge i vídeo, amb Carles Jodar, i finalment s'han tractat els punts clau per tenir èxit en un e-commerce, a càrrec de Clàudia Ferrer I Jordi Manero.
La jornada ha tingut lloc al General Coffee&Store de Manresa, un espai innovador, diferent i amb personalitat pròpia creat per emprenedors manresans.