L'Escola d'Arquitectura del Vallès comença a dibuixar les propostes per Cardona

per Redacció, 13 de maig de 2019 a les 12:33 |
Els estudiants del màster en la sessió de benvinguda a Cardona | AjCdn
L'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura del Vallès de la UPC, en col·laboració amb l'Ajuntament de Cardona i la Diputació de Barcelona, farà aquest dijous 16 de maig la segona de les sessions participatives que té previstes fer en el marc del Màster Universitari en Arquitectura que està realitzant a Cardona. La trobada és oberta a tots els veïns i a entitats i es farà de 19 a 20.30 hores al Centre Cívic (primera planta). En aquesta sessió, els alumnes exposaran les primeres propostes arquitectòniques adreçades a la millora i a la rehabilitació del nucli urbà, sobre les quals els veïns que hi participi podran fer-hi aportacions.

La trentena d'estudiants que realitzen aquest Màster tenen l'encàrrec de desenvolupar propostes adreçades a la millora de l'àmbit urbà de Cardona, propostes que els serviran per al seu projecte final de carrera. Promouran idees d'adequació de l'espai públic, del paisatge urbà i de rehabilitació del teixit edificat.


La primera sessió participativa entre estudiants i veïns de Cardona es va realitzar el 28 de març i va tenir com a objectiu identificar les primeres necessitats del nucli urbà de la vila. Aram, en aquesta segona, s'esbossaran ja les primeres propostes, sobre les quals els veïns hi podran dir la seva. El calendari seguirà el juny, quan es farà una tercera jornada per validar les propostes que, de cara el juliol, els estudiants hauran d'entregar a l'Escola d'Arquitectura del Vallès. Serà a partir dels mesos de setembre i octubre quan es faci el retorn final a la població. I, de cara el gener, està prevista la divulgació pública dels resultats.

Per a qualsevol dubte sobre el desenvolupament de les sessions us podeu adreçar a l'Àrea de Participació Ciutadana de l'Ajuntament de Cardona, trucant al 93 869 10 00 o enviant un correu a participacio@cardona.cat, o bé presencialment en horari d'atenció al públic. 

 

Participació