Successos

Detenen un veí de Manresa de 46 anys per violar la seva companya de pis

Els fets van passar la matinada de diumenge en un habitatge del Barri Antic de la capital del Bages

, Manresa | 15/04/2019 a les 18:00h
Arxivat a: Successos, violació, agresió sexual, Mossos
Mossos d'Esquadra
Mossos d'Esquadra | Aina Font Torra
Agents dels Mossos d'Esquadra de la comissaria de Manresa van detenir diumenge un home de 46 anys, veí de Manresa, acusat de violar la seva companya de pis amb qui, segons fonts policials, no tenia relació sentimental ni grau de parentiu.

Segons el testimoni de la victima, els fets van passar la matinada de dissabte a diumenge a 2/4 de 6, quan l'agresor es va llançar sobre d'ella, la va agredir sexualment i la va penetrar. Per la naturalesa dels fets, només ha transcendit que els fets van passar en un pis del Barri Antic de Manresa que compartien agresor i agredida.

L'home ha estat detingut sota l'acusació d'agresió sexual amb penetració i posat a disposició judicial.

COMENTARIS

Un altre paga que ha vingut a pagar-nos la pensió!!
Anònim, 15/04/2019 a les 18:57
+32
-4
Us heu "oblidat" de posar que el acusat és un xicot africà de pell fosca
Una altra aportció del multiculturalisme
explique-ho tot
Anònim, 16/04/2019 a les 10:12
+18
-4
S'ha de posar l'origen de l'agressor, jo vull saber si es d'origen d'aqui o ve de fora.

Perque em sobresalta veure una noticia d'aquests fets, i no entenc com es que tenin el sistema educatiu que tenim, passin aquestes bestieses.

Ara bé, si em dieu que es d'origen africà,doncs la cosa canvia, i ja no em sobresalto, suposo que deu ser normal en el seu pais.
Per expliqueu-ho tot
Anònim, 16/04/2019 a les 12:54
+16
-3
Val més que no se sapiga el sistema educatiu que tenim. Les escoles públiques de Manresa fan por. Ves a la sortida de qualsevol centre I mira el que hi ha. El futur proper de la ciutat de Manresa pot ser un pur desastre. Tot per obra I Gracia dels pijoprogrepapanates de les esquerres locals.
Educació
Anònim, 16/04/2019 a les 17:14
+8
-4
Ara s'aprova a tothom que respiri. Amb respirar ja s'assoleix el mínim necessari per passar fins al darrer curs d'ESO. No cal fer deures, no s'ha de traumatitzar els nens amb les taules de multiplicar, ho han d'aprendre tot jugant i qui dia passa any empeny. Tot gràcies a les modernes que venen la pedagogia del mínim esforç i de la INNOVACIÓ.
No es sorprenent
Bagenc, 16/04/2019 a les 18:47
+13
-1
Tenint en compte el personal que pul·lula pel barri antic, qualsevol cosa es possible, la degradació es visible, i els resultats del "volem acollir" van donant els seus fruits....i espereu quan aquests fruits hagin madurat suficientment, i de les seves nombroses llavors en sortiran fruits encara mes amargs...
Com?
Anònim, 16/04/2019 a les 23:26
+1
-1
El sistema educatiu? Diu la noticia que el senyor te 46 anys... de on sigui. Que jo també em puc sentir estranger a la meva ciutat... però la xenofòbia gratuita i parlar de l'educació és ridícul.

I no, jo no sóc mestre... ni funcionari. Aquesta cantarella de que tenim identificats tots el problemes i totes les solucions fa riure. Simplement, és mentida.

Enlloc de una crítica constructiva, només veiem punts antagònics en tots els sentits. Aquesta societat fa aigües. Plena de contrapunts i sense cap objectiu que no sigui l'enfrontament.

Bona sort.
Això amb Fr.... no passava, oi?
Anònim, 17/04/2019 a les 00:04
+3
-7
Els de la manada on van néixer, a Casablanca? Aneu a cagar a la via.
PijoCUP la manifestació per quan??
Anònim, 17/04/2019 a les 10:52
+7
-0
Aaaaa vale que els negrets y marroquins i diferent fauna tenen via lliure i no us molesta es veritat...
Pobre noia tot el meu suport!! Tant debò el porc aquest és podreixi a la presó
Això amb Fr.... no passava, oi? per tu rei
ff, 18/04/2019 a les 09:12
+1
-0
I les manades que els mitjans silencient d'on son???

Eh ? eh? eh?

Passan la noticia de refiló i a otra cosa mariposa.

Aaaaiiii!! quan de mal han fet els teletubis
Al carallot de amb Fr... No passava
Anònim, 19/04/2019 a les 10:05
+1
-0
Que ho dius per les manades de marroquins de Sabadell ???? Ho les de Màlaga que també eren musulmans ho les tantes i tantes que els mitjans de desinformació volen ocultar ???