eleccions espanyoles 28-A

Vox i antifeixistes es miren de lluny en la carpa que els d'extrema dreta munten a la Balconada

La presència policial evita que els manifestants s'acortin a la parada dels espanyolistes de Jaime Vizern

, Manresa | 13/04/2019 a les 13:53h
Arxivat a: Política, Vox, eleccions espanyoles 28-A, espanyolisme
Antifeixistes amb la carpa de Vox al fons, separats pels Mossos d'Esquadra
Antifeixistes amb la carpa de Vox al fons, separats pels Mossos d'Esquadra | Pere Fontanals
Vox ha muntat la serva carpa informativa a la Balconada, i una cinquantena d'antifeixistes han hagut de conformar-se amb escridassar-los a cinquanta metres ja que un cordó policial dels ARRO de Mossos d'Esquadra els ha evitat acostar-se més, en una situació que s'ha allargat, com a mínim, fins al migdia.

Una desena de membres del partit d'extrema dreta han muntat la parada informativa al passeig de Sant Jordi de la Balconada, a tocar l'església parroquial del barri. Més tard, quan tota la feina estava feta, s'hi afegia Jaime Vizern, president de DUE i protagonista de diversos incidents relacionats amb l'espanyolisme més radical de la comarca.


Només l'arribada d'un grup de cinquanta antifeixistes ha fet que per un moment hi hagués alguna empenta entre els manifestants i el cordó policial que s'establia en aquell moment. Poca estona, però. Després, els antifeixistes s'han limitat a repartir fulletons entre la gent que passava i a far càntics contra els militants de Vox.

Els únics episodis agressius, sense arribar a ser violents, els han patit els periodistes per part de simpatitzants de la formació d'extrema dreta, amb una empenta i amenaces per fer fotografies i gravar amb la càmera.
 

El cordó policial ha impedit que els antifeixistes arribessin a l'altura de la carpa de Vox. Foto: Pere Fontanals


Els Mossos d'Esquadra han desplegat dues furgonetes dels ARRO a part d'altres patrulles.

COMENTARIS

Menú del dia: Contradicció
Anònim, 13/04/2019 a les 14:07
+7
-3
"Només l'arribada d'un grup de cinquanta antifeixistes ha fet que per un moment hi hagués alguna empenta entre els manifestants i el cordó policial que s'establia en aquell moment"


"Els únics episodis agressius, sense arribar a ser violents, els han patit els periodistes per part de simpatitzants de la formació d'extrema dreta, amb una empenta i amenaces per fer fotografies i gravar amb la càmer"

2/3 paràgrafs són bàsicament una contradicció. Esperpèntic. Nivelazo.
Inma SS cap de llista de Vox
Kanya, 13/04/2019 a les 15:28
+10
-12
La violenta ex skin i dona de l' animal, un altre skin, serà la cap de llista de Vox a Manresa tal com ella va anunciar pel facebook fa uns dies encara que hores despres va retirar la noticia.
Aquesta és la gent que tenen
Viva españa
Anònim, 13/04/2019 a les 15:44
+14
-12
50 personas ?? 😂😂😂

Eran 4 niños con la cara tapada
Vox = franquistes + fascistes
Anònim, 13/04/2019 a les 16:05
+16
-10
Els fascistes-franquistes de Vox, NO saben que vol dir respecte.
Ells prefereixen la Dictadura a la Democràcia.
Incitacio a l'odi i violència contra els que no "pensin" com ells.
Prou !!
Vox = fascistas pijoteras
Anònim, 13/04/2019 a les 22:39
+15
-11
En Madrid los de Vox son los niños pijos de barrio alto que se dedicaban a darle palizas a los indigentes, o a quemarlos vivos. Aquí no son más que personajes reciclados de PXC y algunos rebotados de C's o del PP y de los grupúsculos nazis.

Su programa es ultraliberal y en la Balco nos haría una gracia de la ostia que privatizasen la sanidad, que chaparan la AV y el casal de gent gran, que nos recortaran las pensiones o que expulsaran vecinos del barrio y del cole porque entrase en el gobierno unos descerebrados así. Es esto lo que hay que explicar en la Balco y en todos los barrios.

La Derechita Valiente protegida por los mossos. Patriotas con el dinero de la oposición iraní. Otros que si pudieran se hincharían a robar envueltos en la bandera.
Ignorància.
Anònim, 14/04/2019 a les 08:26
+7
-4
La millor manera de no fer publicitat a un partit, amb idees no compartides per la gran majoria de la gent que pensem amb respecte i democràcia envers els demés, crec que és irgonar-los, no fer cas de les seves provocacions, i així ells sols quedaran aïllats de la nostra societat. I no tindran publicitat gratuïta per part dels mitjans de comunicació, que es el què busquen.
espanya ?????
Anònim, 14/04/2019 a les 08:58
+14
-18
espanya ??????...que es aixo de espanya ????......haaa siiii, es aquell pais bananero,faixista i retrogafa que esta alla vaix aprop de africa....
...👋👋👋
Para el de espanya???
Anònim, 14/04/2019 a les 14:22
+7
-16
Si majo si... espanya es tu país... y el de todos.. nuestro país... x mucho q te duela es tu pais... xq de la republica q hablo pugdemont aquel dia q todos los engañados saltabais de alegría ya ves q nada de nada.... y ya hace tiempo eeee.... pues ya ves... no existeix la republica.. idiooo.... com deia aquell mosso... es lo q hay... seguid luchando seguid...😂😂
Al llest de, espanta?
Anònim, 14/04/2019 a les 15:06
+2
-9
També está aprop de França
Vas de graciós y ets el ridicul en persona.
ni un pas enrrera
Anònim, 14/04/2019 a les 16:45
+12
-7
II*II visca catalynya lliure II*II
Prou !!
Anònim, 14/04/2019 a les 20:03
+11
-5
No en vàrem tenir prou amb 40 anys de franquisme + no se quants més de "transcisio" !! ??
Fora fascisme, Fora franquisme, Fora ultradreta. Fora Vox. Fora PP. Fora C's.
RePUZblica Bananera de Caspalunya
Leòn, 14/04/2019 a les 21:41
+5
-6
En eso quieren convertir la región de Cataluña los indepes.

Los indepes no se cansan de colgar carteles reclamando el "lderecho a opinar" y "Libertad de expresión". Sin embargo, los hechos demuestran que ellos no quieren que otros, como Vox, puedan ejercer su derecho a expresar su opinión.

¿Quiénes son los fascistas aquí?
Llibertat d'expresió
Anònim, 15/04/2019 a les 18:27
+0
-1
Però només dels que a mi m'interessa... Existeix alguna cosa més hipòcrita que un indepe¿?
Llavors s'autroproclamen antifeixistes, a la vegada que boicotegen els actes dels que no pensen com ells.
Potser la paraula hipòcrita es queda curta per definir-vos.
Que currante puede votar a VOX
RSA, 15/04/2019 a les 23:11
+2
-0
Vox quiere desmantelar el sistema público de pensiones para sustituirlo por uno "mixto" y reducir en 15 puntos la tributación de las rentas más altas, que pasaría del 45% al 30%. Así consta en el programa económico del partido ultranacionalista, difundido pocas horas antes del arranque de la campaña electoral. Santiago Abascal un tipo que no trabajo en su vida es su lider... no se todo dicho " Que currante puede votar a esta gente"
A gente que piensa en los ricachones y quiere llevar el estado en plan caciquil tipo como la pelicula "Los santos inocentes"...Demencial