Successos

Un mort i un ferit crític en una nova col·lisió entre dues motos a Can Maçana

És la segona víctima mortal en menys d'una setmana a la carretera BP-1011

| 13/04/2019 a les 13:08h
Arxivat a: Societat, motorista, accident mortal, Anoia, successos, Bruc
Imatge d'arxiu d'un helicòpter del SEM
Imatge d'arxiu d'un helicòpter del SEM | SEM
Un motorista ha perdut la vida aquest dissabte al matí en una col·lisió al punt quilomètric 2 de la BP-1101 al Bruc (Anoia). Es tracta d'un home de 35 anys veí de Martorell. L'accident mortal s'ha produït només sis dies després d'un altre accident on també va perdre la vida un motorista la mateixa carretera, la de Can Maçana. 

Per causes que encara s'estan investigant, hi ha hagut una topada amb dues motocicletes implicades. Un dels conductors ha mort i l’altre ha resultat ferit crític i ha estat traslladat en helicòpter a l’hospital de Bellvitge. 

Arran de la incidència, s’han activat tres patrulles del cos dels Mossos d’Esquadra, una dotació de Bombers de la Generalitat i dues ambulàncies i l’helicòpter medicalitzat del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM). Amb aquesta víctima, són 39 les persones que han mort en accidents de trànsit enguany a la xarxa viària interurbana de Catalunya. 

COMENTARIS

Els mossos faran alguna cosa a Cal Massana?
Anònim, 13/04/2019 a les 14:48
+27
-25
O seguiran al seu rollo, es a dir a no fer res!!!
Els caps de setmana les motos converteixen Can Massana en un circuit, un cop han passat per fer un esmorzar de forquilla a ca la Iaia. Plens de gasolina i alcohol...a matar
Però això els mossos ja ho saben i miren cap un altre cantó.
Policia inutil 👎👎👎👎👎👎
Causes que encara s'estan investigant... ?
Anònim, 13/04/2019 a les 17:05
+31
-0
EPD
-velocitat inadequada
-conducció temerària
-exces de velocitat
-imprudències
-etc
Mossos
Anònim, 13/04/2019 a les 19:44
+42
-6
Sí home sí, encara tindran la culpa els Mossos del comportament d.alguns conductors.sempre es mes fácil donar la culpa als Altres.
Los mossos no tienen culpa
Anònim, 13/04/2019 a les 20:59
+36
-1
Somos nosotros los irresponsables bueno algunos, que nos pensamos que estamos en un circuito, se saltan líneas continuas, curvas a toda castaña que no saben o sabemos que el enemigo está de cara, y la carretera está para disfrutar y si se quiere correr al circuito que no está el enemigo de cara.
Del que tenen la culpa els mossos és de no fer res
Anònim, 13/04/2019 a les 21:43
+20
-11
La responsabilitat és dels conductors, però si els mossos fessin controls i radars, aviat s'acabaria.
No todos beben
Anònim, 13/04/2019 a les 21:46
+25
-4
Si podrían hacer algo, pero no todos los motoristas beben y salen a matar!!!! VALEEE, OTROS VAN EN COCHE DROGADOS!!!!
Nadie a culpado a los mossos
Anònim, 14/04/2019 a les 08:32
+9
-1
Solo que la gente que comenta que después de almorzar y beber los moteros se piensan que es un circuito ...mucha gente se puede motivar un poco más de lo cuenta,pero los ciclistas, los que van en coches, esos no se flipan en la carretera? Existe gente con mas cabeza y con menos ,pero clasificar a todos es faltar el respeto. Y la persona que a publicado eso anteriormente, claramente de educación va muy corta!
Suport a les famílies
Anònim, 14/04/2019 a les 09:53
+14
-0
Els meus condols i ànims a la família de cada implicat.

Crec que és el més important ara.
Vides humanes en JOC
Anònim, 14/04/2019 a les 12:03
+6
-0
Pel bé de tothom, llogueu un circuit entre una colla gran (preu reduït) amb l'assegurança, la carretera és per tothom. Pànic quan veig autobusos que van a Montserrat per Can Massana, pànic.
Es el que som
Guineu, 14/04/2019 a les 15:53
+4
-1
No tots els motoristes corren, no tots els ciclistes van pel mig de la carretera i no tots els conductors de cotxes circulen com si la carretera només fos seva sense respectar la resta d.usuaris.... sense saber que ha passat especular es cunyadisme!
Respecte per les victimes.
Mòbil
Anònim, 14/04/2019 a les 17:46
+1
-0
Potser sí miréssim més el que fem seríem més persones la meitat del cervell esta ocupada per" "hi ha gent que mort de un atac el cor jugant a petanca jo cuan era jove pujava el Montseny i ara que sóc algo més grant segueixo pujant a peu amb moto autu bici sento pena per els que es queda seguiu mirant el mòbil i no fent rrs
Mejor mirar para otro lado
Anònim, 15/04/2019 a les 07:51
+1
-2
Los Mossos solo sirven para esconderse con el radar con el afán recaudatorio.
No realizan bien su trabajo menos radar y esconderse y mas dar la cara y pararvy realizar bien su trabajo, y menos afán recaudatorio.
Que gracias a nuestros impuestos que pagamos pueden cobrar cada mes las nóminas,menos afán recaudatorio y mas realizar bien el trabajo.
Falta d'educació
Anònim, 21/04/2019 a les 03:55
+0
-0
Hi ha qui comenta que la culpa també és dels cotxes, i si, hi ha de tot. Però per cada ximplet amb cotxe en passen 20 amb moto
Avui mateix en una carretera que uneix el Moianès amb el Vallés, feia fastic conduir, si no ban passat 30 motos no ha passat cap. I si, només dos motoristes anaven tranquils. La resta autèntics kamikazes enfundats amb monos de pell. Algun amb acompanyant. Fa por, surten pel mig a totes les curves.
Autèntics descerebrats, si volen córrer al circuit.
Ciclistes també deunido dos o tres de costat ocupant tot el carril, parlant i comentant la jugada i si molesten és igual no diguis res que encara aixequen la mà i insulten.
Ara que ve el bon temps certes carreteres fan fàstic, cada vegada més gent a la carretera a la seva sense importar-li els demés i cada cop més maleducats tots plegats.
Ah i tinc moto i bici encara que no ho sembli ja que amb educació es pot anar a tot arreu, però en falta molta.