eleccions espanyoles 28-A

Els antifeixistes convoquen dissabte a la Balconada en contra de la parada de Vox

La formació d'extrema dreta té permís de l'Ajuntament per muntar una carpa informativa al popular barri manresà

, Manresa | 12/04/2019 a les 12:34h
Arxivat a: Política, eleccions espanyoles 28-A, antifeixisme, Vox
L'espanyolisme d'extrema dreta tornarà dissabte a Manresa
L'espanyolisme d'extrema dreta tornarà dissabte a Manresa | Pere Fontanals
Els antifeixistes seran presents a la Balconada aquest dissabte per mostrar el seu desacord per la parada informativa que Vox muntarà en aquest barri manresà amb motiu de les eleccions espanyoles del proper 28 d'abril.

Tal i com va avançar NacióManresa, Vox va sol·licitar a la Policia Local de Manresa poder fer parada informativa aquest dissabte a la Balconada, i el proper a Crist Rei, i el consistori els les va autoritzar. La convocatòria dels antifeixistes és a les 10 del matí al pàrquing del camp de futbol de la Balconada i demanen que la gent porti estris per fer soroll. El lema és Manresa és antifeixista.

COMENTARIS

Pésimo periodismo
Veí teu , 12/04/2019 a les 15:07
+16
-16
Cambia la foto del titular YA !!
Que siempre utilizas la misma para todo lo que lleve o sea Español.
Ahí hay gente que no son de la derecha ni mucho menos de la ultraderecha.
Así que camina un poquito, sal a la caza de una noticia... he intenta buscar imágenes verídicas... esa foto es de la manifestación que sé hizo en Manresa y que tanto éxito tuvo.
Fora de Manresa
AntiVox, 12/04/2019 a les 16:11
+10
-11
Si si, mucho éxito tubo...

Segons vosaltres 15, segons la policia 14
I perquè s'hauria d'anul. lar?
Anònim, 12/04/2019 a les 16:16
+14
-4
No estem amb un país lliure, no tenen tots els partits polítics a pronunciar-se, no entenc perquè fem això que no ens agradaria que ens fessin a nosaltres. Quina vergonya em fa algunes de lo que dieu "noticies" publiqueu. Em de respectar perquè Tb ens respectin a nosaltres.
Fora feixistes
Manresà, 12/04/2019 a les 16:48
+9
-13
Al feixisme se l'ha de combatre, però per desgràcia a Ejpaña, té passi gratis pels platós de tv cada dia. Jo em pregunto, perquè no conviden al líder de PACMA a casa el Bertín Osborne?? Com es tolera que la "cuellilargo" Álvarez de Toledo faci la salutació nazi impunement a la UAB?? Ara ja és claríssim que estem en un país en plena decadència...
Error de càlcul.
Anònim, 12/04/2019 a les 17:27
+12
-3
Em sembla que no us adeu de la quantitat de gent farta amb el sistema que votarà masivament a VOX.

Ara els pro-sistema sou vosaltres, quina ironia.
Resposta al Manresà
Anònim, 12/04/2019 a les 17:42
+10
-4
Respondré als teus dubtes intentant fer que qualsevol ovelleta de ramat, com sembles ser, pugui entendre-ho.
1- No hi ha cap previsió que PACMA pugui obtenir representació, motiu pel qual no se'ls convida enlloc.
2- Bon difamador, el que passa és que aquesta senyora no ha fet mai la salutació nazi. Pots aportar alguna imatge d'això que dius? O ho hem d'incloure al volum MXVI de Fake news i difamacions indepes?

Dit això, crec que si vols buscar totalitarisme, no cal que te'n vagis a Madrid. A Manresa hi té la seu un partit polític que en calça un de bastant notori.

Apa nano, que aprofiti! I no t'hi escarracis gaire difamant, que et queden moooolts anys sent espanyol! (A menys que emigris a un altre país una bona temporada).
Balconada
Anònim, 12/04/2019 a les 17:46
+7
-3
Solo recordaros q en la balconada vivimos gente de todo... familias y gente con niños q el sabado seguramente estarán x el barrio puesto q hay fútbol... os propongo una cosa.. q os parece a los fascistas y antifascistas(igual de colgados y radicales) si quedais x la noche en un descampado y os matais entre vosotros?? Xq me parece absurdo q vengais al barrio a liarla y q se tenga q llenar El Barrio de antidisturbios xq os apetezca venir a tocar los cojones.. y los niños x alli viendolo todo...
Seria mejor no darle bombo...
Anònim, 12/04/2019 a les 18:03
+2
-3
Con esta noticia lo único que se consigue es publicidad gratuita
Doncs jo votaré vox
Anònim, 12/04/2019 a les 19:06
+12
-10
No perquè ma'agradi el tema espanyolista, sino perquè estic fins els collons de la mandanga indepe.
Llibertat d´expressió per tothom, també per VOX.
Anònim, 12/04/2019 a les 19:28
+11
-5
Deixeu d´anomenar antifeixistes als autèntics feixistes, no respecten la llibertat d´expressió i volen imposar les seves idees de forma violenta.
Quin mal pot fer una carpa informativa?
Algun dia buscant baralla trobaran el que van buscant i desprès tots a plorar i fer-se les víctimes.
Es retroalimenten
Anònim, 13/04/2019 a les 07:32
+1
-0
Llastimosament uns i altres es retroalimenten. Una carpa anodina que hauria passat desapercebuda, un dissabte al matí al barri de la Balconada, ara passarà a tenir un protagonisme que en cap cas hauria de tenir. Que passarà?, dons el de sempre, quatre empemptes amb els antiavalots, desenes de mòbils gravant-se mutuament, mijants de comunicació cobrint un esperpent absurd, i el dilluns al matí, Manresa a bona part dels titulars i magazines matiners de TV.
La millor propaganda per a VOX, que encara despertarà més simpaties, i més votants, i els altres, que van de hereus d'una resistència anarquista que recorda a "guerra civil", s'emportaran algun cop de porra al cul i després a fer-se'n la víctima.

HELP, queda algú amb sentit comú en aquest pais ?
Vox
Anònim, 13/04/2019 a les 09:49
+5
-4
El meu vot per Vox.
Vox = franquistes/fascistes
Anònim, 13/04/2019 a les 10:24
+5
-6
Els fascistes-franquistes de Vox, NO saben que vol dir respecte.
Ells prefereixen la Dictadura a la Democràcia.
Incitacio a l'odi i violència contra els que no "pensin" com ells.
Prou !!
Per l'Anònim, 13/04/2019 a les 10:24
Anònim, 13/04/2019 a les 13:49
+4
-1
No saps de què parles ... Uns els de Vox tenen un permís per està allà els que estan cridant fora feixistes no però també poden estar i sou els únics que voleu que es pensi cóm penseu vosaltres ... , ja sabem que als independentistes no ús agrada la democràcia però per sort vivim en un país democràtic i tothom té el seu dret a expressà la seva ideologia i a posar una carpa ens agradi la carpa o no .... Això és democràcia .
Prou !!
Anònim, 13/04/2019 a les 17:16
+3
-1
No en vàrem tenir prou amb 40 anys de franquisme + no se quants més de "transcisio" !! ??
Fora fascisme, Fora franquisme, Fora ultradreta. Fora Vox. Fora PP. Fora C's.
Muy raro todo esto.
Josué, 14/04/2019 a les 08:33
+3
-3
Un grupo de violentos anti-fascistas intentando reprimir el derecho a opinar y expresarse de otro grupo que denominan fascistas pero que, hasta ahora, sólo se dedican a hacer campaña libre y pacíficamente. Nunca les he visto agredir a nadie ni intentar boicotear un acto político.

¿Quienes son los fascistas aquí?