Busques feina? Aquesta oferta de l'Ajuntament de Manresa potser t'interessa

El consistori necessita incorporar a la plantilla, amb caràcter de màxima urgència, dues places d'administratiu o administrativa, i dues més d'auxiliar administratiu o administrativa

NacióManresa
29 de març del 2019
Actualitzat a les 15:21h
Aquest divendres, 29 de març, s'ha obert el termini de presentació de sol·licituds per cobrir quatre llocs de treball amb caràcter temporal a l'Ajuntament de Manresa. El concurs es convoca amb caràcter de màxima urgència, pel fet que es necessita incorporar aquestes persones de manera immediata.

Concretament, els llocs de treball que surten a concurs són:

- 1 administratiu/va per al servei de Promoció de la Ciutat
- 1 administratiu/va pel servei d'Acció i Cohesió Social
- 2 auxiliars administratius/ves pel servei de Promoció de la Ciutat

Es tracta de contractes temporals, a jornada sencera, de tres mesos, ampliables a sis, per cobrir baixes de les persones titulars. La retribució bruta anual que s'ofereix és de 24.637,70 euros pels administratius i de 20.645,73 pels auxiliars.

Les persones candidates a cobrir les places han de tenir 16 anys o més, i el títol de batxillerat, FP de segon grau o equivalent (administratius/ves) o bé el títol d'ESO, graduat escolar o equivalent (auxiliars).

Le sol·licituds es poden presentar presencialment, al Servei d'Organització i Recursos Humans (carrer del Bruc, 33-35, edifici La Florinda); de dilluns a divendres de 2/4 de 9 del matí a 2/4 de 2 del migdia, i dilluns a la tarda de 4 a 6; o a l'Oficina d'Atenció al Ciutadà (OAC), a la plaça Major número 1, de dilluns a dijous de 2/4 de 9 del matí a 6 de la tarda, i divendres de 2/4 de 9 a 3 de la tarda. També es poden presentar les sol·licituds telemàticament, a través d'aquest enllaç