Aquesta informació es va publicar originalment el 25 de gener de 2019 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
Després d'haver estat el cantant dels Lax'n'busto durant deu anys, el músic manresà Salva Racero comença la seva carrera en solitari i ho fa de la mà de Xasqui TEN, un dels productors més reconeguts de tot l'estat que, entre d'altres, ha treballat amb artistes com Shakira, David Bisbal o Brian Cross, així com també ha encapçalat la direcció musical de programes com
Operación Triunfo o
Tu cara me suena.
És sota el guiatge d'aquest venerat productor que Racero ha fet el salt a la cançó d'autor, donant vida a un EP que veurà la llum al mes d'abril i que contindrà la cançó
Vaig, l'única que ja s'ha fet pública i que es pot escoltar
a totes les plataformes digitals. "Es tracta d'un tema que evoca energia positiva i sinceritat", manifesta el cantautor, que ja avança que "també la versionaré en castellà i anglès". Aquest primer himne, a més, comptarà amb un videoclip que s'estrenarà a principis de febrer.
Pel que fa a l'EP sencer, Racero només desvetlla que ha intentat impregnar-lo d'una "sonoritat nova però clàssica; amb ingredients dolços però amb un punt de sal". I ell ho pot fer, perquè sap que tindrà bona rebuda. Només cal veure l'emoció dels seus seguidors, que esperen amb candeletes que comenci aquesta nova etapa en solitari.