Jaime Vizern s'acompanya de feixistes a Girona i coacciona el fotoperiodista Jordi Borràs

, Girona | 06/12/2018 a les 21:30h
Especial: Altra política
Arxivat a: Política, espanyolisme, Democracia y Unidad Española
Jaime Vizern mira a càmera durant la manifestació d'extrema dreta de Girona
Jaime Vizern mira a càmera durant la manifestació d'extrema dreta de Girona | Jordi Borràs
El fotoperiodista del Món, Jordi Borràs, ha denunciat a Twitter que el bagenc Jaime Vizern, responsable de Democracia y Unidad Española (DUE), amb altres persones que participaven a la manifestació de l'extrema dreta espanyolista a Girona, l'han rodejat, increpat i coaccionat perquè deixés de fer fotografies a la via pública.

El veí de Sant Salvador de Guardiola, Jaime Vizern, havia baixat molt els darrers mesos la intensitat de les seves actuacions traient llaços grocs i estelades al Bages, des de l'estiu passat, arran de l'agressió espanyolista a un independentista a la porta de Lledoners en un grup que ell havia convocat la nit prèvia a l'arribada des de la comunitat de Madrid dels presos polítics.
  Aquest dijous, però, Vizern s'ha tornat a deixar veure a Girona, on s'espanyolisme més feixista s'ha manifestat per commemorar la diada de la Constitució espanyola. Una de les persones que acompanyaven l'espanyolista bagenc i que també ha rodejat Borràs, és l'home de les ulleres, que aquest dijous feia de servei d'ordre, però que en altres ocasions no té problemes en fer la salutació feixista, com es veu en les fotos de sota.
 

El de servei de l'ordre en una foto on se'l veu fent la salutació feixista. Foto: @Helendmyers

 

L'acompanyant de Vizern fent la salutació nazi aquest mateix dijous. Foto: @Bernat_Castro

COMENTARIS

Fatxesindepes
Anònim, 06/12/2018 a les 22:15
+13
-21
Aquests envolten, increpen i coaccionen als mitjans catalans i els indepes envolten, increpen i coaccionen als mitjans espanyols, en el fons són iguals.
Precisamente
Jaime vizern, 07/12/2018 a les 11:26
+10
-15
Ese es el xq nosotros ayer le invitamos a que saliera, le expliqué q ellos cuando va los medios de comunicación q cubren nuestras manis ellos los expulsan, acorralan, insultan, increpan etc etc hasta agredirlos, ese fue el.motivo por el cual se le invito a salir, y ya puedes poner todo lo q quieres Pere siempre lo he dicho yo estaré siempre del lado de alguien q crea en el estado de derecho y en la unidad sin mirar ninguna ideología politica
Estado de derecho
Anònim, 07/12/2018 a les 12:29
+11
-3
"yo estaré siempre del lado de alguien q crea en el estado de derecho". Claro, como el de las gafas de sol. Un demócrata de toda la vida.
Con el puño en alto
Vizern, 07/12/2018 a les 15:35
+10
-5
Eso también es ser demócrata verdad? Venga ya xf ya basta de la ley del embudo, lo ancho para mi y lo estrecho para ti, esa persona venia para la seguridad a mi me da igual su ideología a ver si hay que dar explicaciones de todo, los altercados que provocaron ayer los de arran la forja, los cdr etc eso es democracia verdad? No habláis de esa violencia ni un solo comentario he visto criticando por vuestra parte ese comportamiento a eso se le llama ser hipocrita
Noooo
Anònim, 07/12/2018 a les 21:03
+3
-8
No perde un el temps amb aquesta gentussa, tenel els dies comptes, avançem endavant.
delicte: foto de mosso secreta
mosso secreta, 08/12/2018 a les 03:04
+6
-3
a la segona foto surt un mosso de la secreta enfocat a la part esquerra, això és delicte. No sabeu ni fer la vostra feina de periodistes, ah no, que sou catalibans
Los fachas de Zaragoza para abajo
Anònim, 08/12/2018 a les 10:59
+2
-5
Un día se acabará la paciencia y estos argamboys nazis pagaran sus fechorías
Jaimito
Anònim, 08/12/2018 a les 19:22
+3
-4
Jaimito & cia con sus caras de matones....me parto!
Jo crec que..
Anònim, 09/12/2018 a les 17:03
+2
-2
Els extrems es toquen en alguns aspectes, els ultres d'un i altre cantó, segurament comparteixen un denominador comú...la cervessa, a partir d' aquí podeu uns quants dels "més moderats", asseure's en una terrassa d'un bar i discutiu les coses civilitzadament, i sense apriorismes, abans no haguem de lamentar a!guna desgràcia...
Jaume ets un crack!!!
Noi de Pau, 11/12/2018 a les 20:26
+1
-0
Jaume no està sol ni mai ho estarà, molts estem amb ell i arribarem fins on faci falta.
Visca Espanya!!!