Procés català

Montserrat expressa «respecte absolut» per la vaga de fam dels presos

El monestir és un dels espais que acollirà dejunis en els propers dies com a mostra de solidaritat a Sànchez, Turull, Rull i Forn

Dejunis a Montserrat i Barcelona en suport als presos en vaga de fam

| 05/12/2018 a les 22:11h
Arxivat a: Política, procés català, Joaquim Forn, Josep Rull, Jordi Turull, Jordi Sànchez, vaga de fam, presos polítics, Montserrat
Els presos polítics de Lledoners
Els presos polítics de Lledoners | Òmnium
L'abadia de Montserrat va emetre dilluns un comunicat en el qual expressava "absolut respecte" cap a la decisió de Jordi Sànchez i Jordi Turull d'arrencar una vaga de fam indefinida com a protesta contra la dilació del Tribunal Constitucional (TC) a l'hora de resoldre els recursos d'empara presentats. Al cap de dos dies s'hi van sumar Joaquim Forn i Josep Rull, exconsellers i també membres de Junts per Catalunya (JxCat). El comunicat l'ha fet públic el mitjà Catalunya Religió.

"Volem expressar el nostre absolut respecte per una decisió tan personal i que pot comportar unes conseqüències tan greus per a la seva salut", destaca el comunicat, que també rebutja les condicions en les quals es troben els encausats.

"La presó preventiva de diversos polítics catalans no és entesa per una part molt important de la nostra societat, augmenta innecessàriament la tensió en el nostre país i impedeix que hi hagi un diàleg més sincer i serè entre totes les parts", destaca el text. Montserrat és un dels espais que acollirà dejunis en els propers dies -concretament, a partir de diumenge- de solidaritat amb els empresonats.

COMENTARIS

¿Respeto absoluto?
Anònim, 06/12/2018 a les 09:59
+30
-4
Yo, en la Renta 2017, ya no marqué la "x" en la casilla de la Iglesia Católica. Nunca más. A estos tíos ni agua.

Estos están con los que propagan la separación de Cataluña y, en cambio, declaran apóstatas a los que causan divisiones en su Santa Madre Iglesia. Menudos pillos están hechos. España se puede dividir, pero la Iglesia no. Pues los que intentan dividir la Iglesia son excomulgados y, en un futuro, residentes, por los siglos de los siglos, de su Infierno eterno.

¡Qué asco! Estos, que están contra la eutanasia, apoyan a los que se declaran en huelga de hambre. ¿No es esto una forma de suicidio? ¿Acaso no se suicido Sansón, según las Sagradas Escriutras? Vivir para ver.

La iglesia es de este mundo. El Jesús de los Evangelios decía que el Diablo es el dios de este mundo. Luego, ......

Después de estudiar la Biblia, me declaro ATEO religioso; es decir, ninguna religión de este mundo representa a Dios, entendiendo por Dios al Eterno.

Dejen ya de ofender al Dios Verdadero.

Lo siento, pero esta es mi opinión y tenía que expresarla.
Que no facin politica
Anònim, 06/12/2018 a les 12:32
+22
-3
Vinga vinga i vinga que no facin política MONTSERRAT és te que dedicar a pregar a contínua que hi hàgiu més i més i més i més i més i més i més turisme que no pas aquets polítics que de moment viuen i viuen a costa nostre senyors que no hi voleu veure
Uiiii
Anònim, 06/12/2018 a les 14:59
+6
-23
La iglesia se hunde el facha no ha marcado la casilla...
hi ha algú en contra?
Anònim, 06/12/2018 a les 15:10
+18
-9
Si hi ha algú en contra de la vaga de fam dels presos polítics ho pot dir obertament enlloc d'amagar-se en subterfugis, tret que sigui un covard. Pobra Catalunya en cas que hi hagi gaires covards.
Para 14,59
Anònim, 06/12/2018 a les 18:55
+15
-1
Fachas son aquellos bobos que se creen superiores a los demás.

Los que han quitado la x de la casilla de la iglesia en la Renta son muchos, y serán más todavía.

La iglesia ya se está hundiendo, solo se aguanta merced a sus edificios, restaurantes a precios celestiales (como Montserrat) y venta de diferentes productos (velas, imágenes, etc.). En Barcelona ponen máquinas llenas de velas electrónicas y por cada 20 céntimos se enciende una vela durante unos minutos al santo o virgen o monja correspondiente. Pues, ya se sabe, hay santos para al gusto de todos.

Pero es que, además de lo dicho antes, estos tíos desobedecen al apóstol Pablo, que dice que las autoridades públicas están puestas por Dios y, por tanto, hay que respetarlas (Romanos 13).

Y, vuelvo a repetir, si respetan la huelga de hambre, deben respetar la eutanasia (que lleva a la muerte). Pues es de sentido común que uno acabe con su propia vida por ser esta un continuo sufrimiento.

Bona nit!
Pal facha
Anònim, 06/12/2018 a les 21:43
+1
-11
Bla bla bla...
Para 21:43
Anònim, 07/12/2018 a les 09:08
+10
-0
A ver si eres capaz de argumentar.

Ah, claro, ya entiendo. Cuando no se tienen argumento, se recurre al insulto.

Bon día!
En contra de la vaga de fam.
Anònim, 07/12/2018 a les 09:23
+7
-4
Dons si ... estic en contra de la vaga de fam.
Per una raó molt simple .... el patiment que aixo provoca a les seves propias families. Cada dos per tres posen per davant que no poden estar amb les seves families. ( fa pocs dies vem veure una foto de Jordi Sanchez amb la seva filla que a fet 17 anys i no podien estar junts ).
I ara es el primer en fer la vaga ?????.....
Vinga va ja n'hi a prou.... que façin el que vulguin .
Per que?
Anònim, 07/12/2018 a les 12:14
+21
-2
Pregunto: Perquè nomès fan vaga els afins a Puigdemont? Perquè els 3 de ERC no la secunden? Perquè fan d’un acte tan serios, trivalitzar una vaga de fan? Perquè no ensenyen els controls mèdics que monitoritzen als que fan vaga, poden tenir series suspites que hi ha més trampes i que es pura comedia. No crec res de res, de la vaga, dels dejunis, del procès,de la republiqueta,de la independensia, tot es un relat de peli de la pitjor histeria i esperpentica; de la iglesia esta tot dit i com sempre res de bo pels pobres de la terra i els inocents nens i nenes, colla de pedofils
Nova generació
Anònim, 10/12/2018 a les 09:35
+0
-0
En serio encara poseu una creu en la renta per donar diners a l'esglesia?
Però en quin món viviu? Doneu el diners a altres que els hi cal!!!
No entenc aquesta visió de esglesia com algu representatiu de la societat. Les noves generacions ja no creuen no la religió, Jesús, biblia.. es questió de temps que desaparegui