Un any de l'1-O

La Residència d'Avis de l'Estany talla la carretera C-59 com a protesta per l'1-O

Una vintena de persones grans s'han plantat a la via que uneix Mollet amb l'Eix Transversal

| 01/10/2018 a les 14:35h
Arxivat a: Política, casal avis l'estany, gent gran, un any de l'1-O, 1-O
Avis i àvies durant el tall a la C-59
Avis i àvies durant el tall a la C-59 | Ajl'E
La vintena d'usuaris de la Residència d'Avis de l'Estany (el Moianès) també han sortit al carrer aquest dilluns i han tallat la carretera C-59 en els dos sentits de la marxa en el seu pas per davant la residència. La C-59 uneix Mollet i l'accés a l'Eix Transversal.

Els avis protesten per la brutalitat policial de la Guàrdia Civil i la Policia Nacional durant el referèndum de l'1 d'octubre de l'any passat. Han agafat cadires, roba i una senyera de la pròpia residència, i sense cap mirament, s'han instal·lat tallant la via.


Segons ha confirmat a NacióManresa l'alcalde de l'Estany, Salvador Tresserres, la iniciativa ha sorgit dels mateixos residents quan han vist les accions que es duien a terme al país per la televisió.

COMENTARIS

Vergonya
Anònim, 01/10/2018 a les 20:27
+48
-15
No és pot caure més baix,vergonya de Direcció de la residència, on esta l’ética professional i el respecte als residents, tallant un carrer amb escuts humans amb cadires de rodes i segur que almenys la meitat amb alteracions cognitives i de raciocini.En quines mans estan aquests residents,familiars complices si això ho permeten i no ho denuncien. Algún familiar valent que tingui una mica de seny i dignirat
Vaja Alcalde
Anònim, 01/10/2018 a les 20:37
+41
-12
Vaja alcalde que teniu a l’Estany més guai que aprova una acció tant obtusa i irresponsable, i la Direcció del centre on esta l’ética professional, els avis es poden manifestar i tant que si, per que no? però així NO, que esteu bojos.
Visca el Moianès
Pelut, 01/10/2018 a les 21:51
+25
-10
Si senyor, sou diferents!
Esteu per sobre de tots.
I el dia que es perdi un avi, aviseu, que vindrem la resta del país a buscar-lo
Que n'aprenguin
Anònim, 01/10/2018 a les 21:54
+16
-36
Que n'aprenguin els botiflers pacifistes de pandereta!! Bona feina! Sort de la gent gran que són els únics que hi veuen clar! Pels desgraciats dels primers comentaris, ja es veu quina mena de gent són que infantilitzen els vells. Segur que tenen els seus pares anulats i oblidats
desgraciats
Anònim, 02/10/2018 a les 07:45
+17
-26
desgraciats els que posen en dubte la voluntat propia de decidir dels avis.ells tenen el cap mes clar que vosaltres desgraciats, sou una xusma. que nomes sortiu de nit i de amagat.....com les rates
congestió
Anònim, 02/10/2018 a les 08:17
+7
-11
ostres segur que van fer un colapse de transit terrible, amb els milers de cotxes que pasen per aquesta carretera ....
Quina vergonya!
Anònim, 02/10/2018 a les 08:20
+20
-11
Això és una mostra de fins a on pot arribar la nsensatez humana que, com va dir Einstein, és infinita.

Els independentistes ja van utilitzar nens com a escuts humans per tallar carreteres.

Einstein també va afirmar que "el nacionalisme és una malaltia".
Som un poble unit
Anònim, 02/10/2018 a les 08:58
+9
-16
Del més gran al més petit. La resta, minucies!
els avis son mes valents que tots vosaltres junts!
nik, 02/10/2018 a les 09:44
+14
-18
Parleu dels avis com si no tinguessin ni veu ni vot, els avis no son idiotes!
tindrieu que aprendre una mica d' ells en més de tractar-los com inútils.
SI HO FEU PERQUÈ VOLEU....ÀNIMS! La gent no enten actes simbòlics, es posen amb tot però no fan res, a l' ho fàcil!
anonim
Anònim, 02/10/2018 a les 10:13
+20
-7
irresponsabilitat total per part de la resdència,treure a uns avis a tallar la carretera es no tenir cap mena d'escrupols,i sense tenir amb compte que són persones delicades de salutsense protegir-los del sol(nomes dos avis portaben gorra).No serveix de res les campanyes que fan de prevenció...
es una pena....
la direcció no hi era no,només els avis i les treballadores es clar en aquella hora de forta calor...
una bona propaganda gratuita..per al poble i la residéncia.

a mi m'agradaría saber la oppinió de serveis socials i aténció a les persones, en aquesta acció manipiladora i dels seus familiars..
gos
Sister, 02/10/2018 a les 10:23
+13
-8
De qui és el gos?
Tot val?
Anònim, 02/10/2018 a les 13:37
+18
-3
Es veu que per aquesta “genteta” tot si val,i ho demostren en totes les seves mogudes,cada cop més ridicules ratllant el esperpent i la idiotessa. Aquesta residéncia hauria de rebre alguna sanció per part de l’ICASS per deficient praxis professional per una acció fora del recinte possant en perill uns residents tot i que ells ho aprobin,manifestar-se SI però tot no val,aquí lo únic important era publicitar la noticia i sortir a la premsa, mirin que “collonuts sóm”qui la fá més grossa d’això és tracta, sigui amb nens,ancians,per terra,mar i aire.
Per un futur millor
Anonim?? No! MIQUEL SUNYER, 02/10/2018 a les 14:24
+5
-10
Sembla que fos ahir, que els obligaven a cantar el cara al sol a l'escola, amb tota la pesca. Ara, ja no l'han pas de cantar, i decideixen contribuir al futur de la nostra societat.
Qui no ho vegi, no mereix ser català
Poden opinar
Anònim4, 02/10/2018 a les 14:37
+5
-13
Senyors fatxetes
Podeu entendre q algu pot opinar diferent a vosaltres??
Primer d tot abans de bordar, averigueu si ha estat els responsables de la residencia o els avis han volgut ser.hi per iniciativa propia.
Q sou uns patetics, no ens sentirem mai d un pais q encara viu en el fascisme mes ronic
Evoluciuneu!!
gos
Sister, 02/10/2018 a les 15:41
+11
-5
Perdoneu, però jo continuo preocupat pel gos. De qui és?
Sóc el gos
Guau, 02/10/2018 a les 17:53
+2
-20
Guau!

No sóc de ningú bup bup

I porto un collar de la roji-guau-da
Moltes gràcies
nurvi, 02/10/2018 a les 22:02
+4
-6
Moltes gràcies avis!!
Sou un exemple!
Joi, 05/10/2018 a les 01:25
+0
-4