Espanyolisme

Jaime Vizern delata davant els Mossos a un altre dels agressors espanyolistes de Lledoners

El president de DUE declara davant la policia que no retiraven els llaços grocs "per ideologia" sinó perquè l'entorn de Lledoners "era molt brut"

El feixista de Lledoners trenca l'ordre d'allunyament poc després de sortir en llibertat

, Manresa | 08/07/2018 a les 15:35h
Arxivat a: Successos, Comitès de Defensa de la República, Democracia y Unidad Española, espanyolisme, agressió, CP Lledoners
Lloc on es va produir l'agressió
Lloc on es va produir l'agressió | Pere Fontanals
El president de Democracia y Unidad Española i un dels pricipals responsables dels grups de GDR del Bages, Jaime Vizern, va declarar davant els Mossos d'Esquadra que Samuel GM, un espanyolista de Sant Quirze de Vallès, va donar un cop de puny al rostre de l'independentista que va ser agredit la nit de dimarts passat a la rotonda d'abans d'arribar a la presó de Lledoners.

Vizern, que va aclarir davant la policia catalana que era la primera vegada que els acompanyava a retirar llaços grocs, va assegurar que no havia vist aquella agressió, però que el mateix agressor li ho va dir. A més a més, en la seva declaració Vizern va assenyalar que diversos espanyolistes van assegurar-li que Samuel GM havia agredit a l'independentista.

Vizern, que va ser un dels quatre identificats en primera instància pels Mossos quan van arribar al lloc de l'agressió, també va declarar en seu policial -on es va presentar voluntàriament- que Samuel GM acompanyat d'un amic seu van fugir quan va arribar la policia.

En la seva declaració, el president de DUE també va assegurar que la vintena d'espanyolistes que es trobaven a l'entorn dels Lledoners no retiraven els llaços grocs "per ideologia" sinó perquè l'entorn de Lledoners "estava fet una porqueria" i era "molt brut".

No va veure el cop de peu d'Antonio NM

Segons va declarar als Mossos, Vizern no va veure l'inici de l'agressió perquè es trobava a l'altra banda de la rotonda "netejant llaços grocs". Va escoltar crits i quan va arribar al lloc va demanar als membres del seu grup que "no entressin en el joc de provocacions dels independentistes". Poc després arribaven els Mossos.

Segons el relat d'altres testimonis davant els Mossos d'Esquadra, però, Antonio NM, l'espanyolista detingut dijous al migdia, va llançar un cop de peu contra l'independentista que el grabava amb el mòbil i posteriorment el va empènyer fent-lo caure a terra.

Un cop es va haver aixecat de terra van arribar dos espanyolistes més, un dels quals Samuel GM, segons la identificació de Vizern, i el van colpejar tant a peu dret, com després de tornar a caure a terra, fins que van arribar dos independentistes que acompanyaven l'agredit i el propi Vizern. Poc després arribaven els Mossos i tots els espanyolistes inclòs Samuel GM fugien del lloc dels fets. Només van quedar-se Jaime Vizern, l'agressor Antonio NM i un home i una dona més, per part del grup espanyolista.

Després que els Mossos avissessin una ambulància per atendre l'agredit, van identificar els quatre espanyolistes que quedaven i els van aconsellar que marxessin perquè començaven a arribar els membres dels CDR que es trobaven sopant a la porta de la presó de Lledoners.

El relat dels fets

Sobre les 10 de la nit de dimarts passat, una quarantena de membres i simpatitzants dels CDR es trobaven a la porta de la presó de Lledoners fent un sopar a la fresca i debatent com rebrien Junqueras, Romeva, Sànchez i Cuixart, que havien d'arribar al centre penitenciari provinents de les presons madrilenyes.

Segons van declarar als Mossos dos dels independentistes, un turisme amb tres individus va circular lentament per davant del grup, els va mirar de fit a fit i va marxar. Davant el dubte que espanyolistes estiguessin retirant llaços grocs, aquests dos testimonis i l'agredit van desplaçar-se en cotxe fins la rotonda on es van trobar una vintena de membres dels GDR "dirigits per Jaime Vizern" que estaven arrencant llaços grocs i esborrant pintades amb dissolvent.

Va ser llavors que l'agredit, telefon en mà, va sortir del cotxe per gravar-los. Els altres dos independentistes es van quedar en el cotxe trucant a emergències per denunciar l'acció, però van sortir-ne de seguida quan van veure que el seu company estava sent agredit.

Segons els testimonis espanyolistes, l'agredit els va insultar greument quan s'acostava ded del cotxe cap a ells. També, tant el testimoni d'Antonio NM davant la jutgessa, com el de Samuel GM davant els mossos, asseguren que l'independentista va donar dos cops de peu a les natges de l'espanyolista abans que aquest es girés per donar-li un cop de peu.

La gravació que va fer amb el mòbil l'agredit des que va sortir del cotxe fins que van deixar d'agredir-lo desmenteix, tanmateix, totes dues afirmacions: ni hi va haver insults ni patades a les natges.

Antonio NM va declarar davant la jutgessa que el seu cop de peu no va tocar l'independentista i que va ser posteriorment, amb un cop de mà, que li va fer caure el mòbil a terra. Els testimonis dels dos independentistes tampoc no són concloents en aquest aspecte, perquè eren lluny de l'agressió.

Sí que coincideixen en que després de la patada, Antonio NM es va abraonar cap a l'agredit i el va fer caure a terra. Quan l'independentista es va aixecar, van arribar dues persones més que el van colpejar tant a peu dret com un altre cop a terra a cops de peu.

Entremig, tot i que aquest extrem no l'apunta cap dels testimonis en les seves declaracions, sinó una familiar de l'agredit, un dels agressors va llançar-li dissolvent que li va entrar als ulls.

COMENTARIS

Españoles por el mundo
Anònim, 08/07/2018 a les 16:50
+44
-9
A sobre chivatos. Quina pena!
Poca credibilidad
Jaime vizern, 08/07/2018 a les 17:20
+15
-63
No tienes ninguna credibilidad, no decías q habíamos sido arrestados ? Y ahora dices q fui voluntariamente en q quedamos Pere?
Escuchas campañas y no sabes ni lo que ocurrió, deja ya de jugar a ser periodistas porque lo único q tu haces es crear odio y poniendo nombres falsos de personas que no han tenido nada q ver y llamándonos agresores y publicando sus fotos eres lo peor,
Por otra parte que alguien haga un acto q jamás hemos hecho nosotros q vengan de fuera y no respeten el trabajo q hacemos en la comarca siempre manteniendonos fuera de las agresiones y a consecuencia de eso se inculpe a una persona inocente y q la q presuntamente cometió la agresión diga q el no va a ir a declarar q le da igual lo q le pase a Tony o a cualquier GDR eso no se hace eso es ser un cobarde y no dar la cara, por ese motivo se decidió decir el nombre de dicha persona xq en vez de quedarse se fue corriendo y no quería ni dar la cara y hacerse responsable de sus actos
Ja Hi som
Anònim, 08/07/2018 a les 17:54
+10
-11
Bla bla bla
Covardia
Manuel, 08/07/2018 a les 18:20
+58
-12
Vizern, porqué tanta violencia contra el pais que te acogió a ti o a
tus padres?
O regresa a la escuela...
Aprende escribir Mr Vizern, 08/07/2018 a les 18:29
+45
-8
Cómprate una coma....
Trabajo?
Anònim, 08/07/2018 a les 18:30
+50
-12
Eso es trabajo?? Porque no vais a limpiar vuestras mentes cargadas de odio, dejar q la gente se exprese y no seáis así, sois cuatro y lo sabéis el día que los otros se comporten como vosotros vais a perder porque sois cuatro, solo hay que ver vídeos como limpiais y sacar las conclusiones, sois gente violenta y luego nos queréis hacer querer que nadie sabe nada, acabará mal.
generar odio?
Jaimito, 08/07/2018 a les 18:48
+47
-8
Xaval, t’ has posat en aquest fregat gratuit tu sol, amb la teva barata necessitat de portagonisme i salvador de la unitat despanya

No cal que en Pere digui res, t’ ho has fet tu tot solet, ignorant.

Amb la cara pagues, garrulo barato, incult
Oye Vizern...
Anònim, 08/07/2018 a les 20:35
+46
-9
Vete al Instituto Cervantes a ver si te pagan un cursillo de redacción básica, que me has dejado sin respiración al leer tu parrafada.
Tanto defender el idioma sacrosanto y no sabes ni poner una coma.
Pero tu no te das cuenta de que no se entiende un pijo de lo que escribes ?
Ah, y por cierto, ya se ve que declarando delante de la Policia Catalana te defecas encima.
Que has quedao como una chivataaaaaa.
A ver si al final en vez de los indepes te van a meter los tuyos, chivata de cloaca.
La verdad
Anònim, 08/07/2018 a les 21:00
+8
-34
que avorrits, anar a defensar a uns colpistes quan ja sabeu que heu passat per la pedra, som republica? ja ja i ja sou frustració. que bé dormo a la nit !!!
Via Trump
Stop Unionistes, 08/07/2018 a les 21:26
+32
-8
Cal fer com Donald Trump, una valla electrificada que eviti l'entrada d'immigrants espanyols ilegals i que la pagui Madrid, i l'expulsió dels unionistes que no s'han integrat
Agressions
FRAN BCN, 08/07/2018 a les 21:40
+6
-15
Hi ha una dita catalana que diu...si no vols pols, no vagis a l era........
Els comentaris de l'odi
Per la convivència, 08/07/2018 a les 22:19
+9
-11
Senyor Pere Fontanals: totalment d'acord amb el tractament periodistic denunciant i plantant cara a la violència feixista.

Però compte, hi ha temes extremadamenr delicats com aquest,
en què caldria tancar l'opció dels comentaris perquè, com deia en una altra intervenció, només contribueixen a l'odi i l'enfrontament i serveixen d'altaveu de la pretesa divisió social (que hem d"evitar) que propaguen i fomenten els feixistes.



Vizern
Anònim, 09/07/2018 a les 00:57
+24
-5
Es que eres mu cateto Vizern, yo soy xarnego y orgulloso estoy porque con nuestra propia idiosincracia aportamos riqueza cultural a la tierra que acogió a nuestros padres y nos viô nacer pero tu...tu eres el que nos deja a todxs lxs xarnegos como ignorantes y fachas, das pena y asco a la vez...
Al Vizern
Anònim, 09/07/2018 a les 01:40
+21
-2
Hola garrulillo. Fuiste a la escuela? Aprendiste a escribir o por aquel entonces ya andabas agrediendo quien no pensaba como tu...?

Que se supone que limpiais? Sabes lo que es la lbertad de expresion? Claro en tu amado tiempo de Franco esto no existia... Por esto té molesta tanto esto... Y por tu incapacidad intelectual lo poco que se te ocurres es agredir. El tipico paleto inadaptado eres. Vete al pueblo de tus abuelos anda. Que seguro habrá un bateria y gente como tu
NETS?
Anònim, 09/07/2018 a les 07:44
+18
-2
Si tan nets sou, que aneu a "netejar l'entorn de Lledoners perquè estava brut"... per què no recolliu de terra els llaços grocs que traieu??
Fiebre amarilla
Anònim, 09/07/2018 a les 09:01
+3
-30
Madre mia, no teneis nada mas que hacer que despotricar a Vizern?? Como os aburrís..
Aqui los unicos fascistas k hay sois vosotros, nada mas hay k veros. "Gent de pau" no? "Nosaltres respectem"...Los cojones respetais!! Xk no hablamos d vuestras agresiones?! D vuestras intimidaciones, increpando a gente mayor incluso..
Vizern cmo bien decís tanto d él, es el primero que no quiere ningun altercado, es el primero en antes d salir a limpiar, a avisar k no se entre en disputa, si ocurre algo es el 1o k va a dar la cara y a mediar entre las personas.. lo k no puede ser que se esté comiendo mierda por culpa d otra persona k sí k agredió.
Asi k limpiaros la bokita con agua y jabon antes d despotricar d alguien sin saber..
NO HAY NINGUNA AGRESIÓN.
Pedro Puig, 09/07/2018 a les 09:46
+5
-27
Pero de qué agresiones habláis falacistas ??. En el momento de la inagresión, el móvil se ve con la pantalla rojiza por completo y estática, nunca en movimiento, eso mientras el farsante inagredido chillaba como un cerdo en una matanza. De haber sido golpeado, la pantalla del teléfono en grabación hubiera mostrado movimientos bruscos y vaivenes de la grabación o hasta verse caer al suelo y parar la grabación por rotura del terminal. La agresión no existió y no es tal y eso hasta un niño de 10 años en la lógica de lo visto, se daría cuenta. Veremos los Mozos de Escuadra que dicen al respecto con la "investigación" que están llevando a cabo. No hace falta que muestren más, pero si dicen que hubo agresión demostrarán aún más la clase de policía política que son y más en las comisarías de la Cataluña barretinesca del centro. Ahora revisad mi comentario, seguro que no lo pondréis porque el sectarismo y la manipulación de este periódico es tan contundente como el ácido sulfúrico.
Fiebre amarilla
Anònim, 09/07/2018 a les 10:09
+13
-0
Se te nota mucho garrulo o eres tú o uno de tus perros.
Pere !!!
José Puigverd, 09/07/2018 a les 10:11
+6
-22
Aquí el único fascista es Pere Montanals y sus secuaces.
Pedrito
Anònim, 09/07/2018 a les 10:12
+26
-3
Y la boca reventada y la sangre en la orina de las paradas que le disteis en los riñones también es mentira ....
Asco dais , renegados , sino fuese por este país os habrias muerto de hambre , qué pena dais.
Com penses així seràs
Anònim, 09/07/2018 a les 10:39
+9
-0
"La ira y la intolerància son els enemics de la percepció correcta." Mahatma Gandhi

"La amargura es como el càncer. Es menja l'hoste. Però l'ira es como el foc.Ho crema tot". Maya Angelou"

1st round
Angelet, 09/07/2018 a les 11:21
+8
-3
Només comentar:

SAMSUNG? 1 - FATXES NEONAZIS 0

El telèfon, collons com va aguantar les òsties !

Algú sap dir quin model és ?
Li poden possar nova certificació IPFatxa resistence, level Dios.

Me'l compro segur.
NO HAY NINGUNA AGRESIÓN. Pedro Puig, 09/07/2018 a les 09:46
Anònim, 09/07/2018 a les 13:50
+8
-1
Serà familiar del ex-ministre Zoido o del Alfonso Dastis?
Haimito
Anònim, 09/07/2018 a les 13:52
+8
-0
El sin dientes de Sallent también estava......
Mentiras y odio
Anònim, 09/07/2018 a les 13:56
+2
-22
Todo mi apoyo a Jaime,este periódico y el señor por llamarlo de alguna manera ...no tiene credibilidad ninguna, los unionistas confiamos en Jaime plenamente y sabemos que cuenta la verdad!
Por otro lado muchos de los que habéis criticado la escritura de Jaime tendríais que revisar la vuestra ...algunos han hecho unas faltas de cojones!! Y criticáis a Jaime.
Estáis envenenados completamente !
El Pere este..que se dedique a otra cosa porque para contar mentiras...
Sisi
Anònim, 09/07/2018 a les 15:41
+15
-3
Todo es falso igual q la agresión al collbaix igual que la quema de bandera de balsareny igual que la denuncia al fascista igual igual igual 4 pringados con ganas de jaleo volved a la jaula q sois ridículos, la culpa de los demás jajaja patéticos fachas.
acabo de denunciar un comentario de este foro.
Anònim, 09/07/2018 a les 20:15
+4
-14
Acabo de denunciar un comentario de este foro. Me parece muy fuerte que alguien diga "Cal fer com Donald Trump, una valla electrificada que eviti l'entrada d'immigrants espanyols ilegals i que la pagui Madrid, i l'expulsió dels unionistes que no s'han integrat" y que además 23 secuaces le den al "me gusta". Espero que te citen a declarar y le pidan la IP al medio de comunicación.
Al tal haimito
Anònim, 09/07/2018 a les 21:36
+1
-12
Ten un poquito de respeto sinvergüenza que es lo primero que reclamais y es lo primero que hacéis vosotros
Infórmate bien y todos ese chaval de sallent no estaba pero claro con este medio de desinformación, asi vais de perdidos por el mundo
Vergüenza ajena dais vosotros de que seáis catalanes .
Tony INOCENTE ..JAIME ..INOCENTE
DEJAR DE MANIPULAR Y DEJAR QUE VIVAMOS TRANQUILOS COMO HACÍAMOS ANTES DE QUE LLEGARAIS CON LA MIERDA INDEPENDENCIA.
Hipòcrites espanyolistes.....
General Moragues....., 09/07/2018 a les 21:37
+10
-1
Si tanta obsessió teniu per netejar, podeu començar per las merdes de gos a carrers i places, i las burilles a las platges,...a veure si sou coherents, o només netageu lo groc?.....si es així podeu començar per las bústies de correus, o per la franja central de la vostre bandera.... Es que embruten molt més la terra catalana.
VIZVASELINE
Papet del Pong, 09/07/2018 a les 22:44
+12
-2
Bona nit,
Ahora tenemos a VLizern acojonado. Macho te lo podías pensar antes.
Esta vez te tienen bien documentado, atizando, mojando, ordenando, todo bien ilustrado.
Vaya cagada.
Te vas a ir a Ceuta, Bruselas o a Brasil ?
Te van a caer unos 12 años. Espero que te metan en la jaula del mono en Sevilla.
Eres la vergüenza de España.

Juan juas juas, por unos lacitos, 12 años en el talego.