Espanyolistes de Santpedor i Castellnou fan destrosses a les Enramades de Sallent

, Sallent | 02/06/2018 a les 18:20h
Arxivat a: Selecció TV, danys, enramades sallent, espanyolisme

Els quatre individus que aquest divendres a la nit han provocat destrosses a la decoració de les Enramades de Sallent i que ho han gravat i penjat a les xarxes són quatre joves, algun d'ells menor, de Santpedor i Castellnou coneguts als seus pobles pel seu espanyolisme radical.

Segons ha pogut saber NacióManresa, els protagonistes d'aquest lamentable episodi a Sallent són joves amb edats a l'entorn dels 18 anys coneguts entre la jovenalla de Santpedor pel seu espanyolisme actiu. El passat 3 d'octubre, durant l'Aturada de País, es van voler presentar davant dels talls de carreteres que protagonitzaven els CDR amb tot de banderes espanyoles, però agents de la Policia Local els van aturar per evitar enfrontaments.

Les policies locals de Santpedor i Sallent no han volgut confirmar aquests extrems, tot i que han assegurat que ja els tenen identificats.

COMENTARIS

Pere fontanals
Anònim, 02/06/2018 a les 19:52
+7
-21
Porque destrozan las otras calles y dejan impune la de la independencia si según tu son ultraespañolistas???????
Luego denunciais vosotros a la mínima que os llaman nazis jajajjaja cuando esa palabra la utilizáis vosotros contra los catalanes españoles..manda huevos🤣🤣🤣 ya dais risa y pena pero rabia no 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
C's de un pais llamado Escanya
Anònim, 02/06/2018 a les 20:39
+12
-6
Pena fan.
Quina farsa , i van .....
Anònimus , 02/06/2018 a les 21:23
+9
-3
Els tenen identificats .....i què ? Ja està ? Esperaran a que algun dia a algú li bulli la sang i els fotin una cara com un mapa ( massa poc ) A!s indepes que han identificat des de fa dies , bé que han rebut conseqüències ? Aquests estan exentsderesponsabilitats ?
💣💣💣
Anònim, 02/06/2018 a les 22:38
+6
-15
Sisisii!!! Faltaria mes!!! 👏👏👏👏 ara resulta que eren espanyolistes....d'ultradreta..feixistes...i que mes????😂😂😂 quina pena que feu infeliços manipuladors
Patètics
Escaldabec, 03/06/2018 a les 16:15
+4
-4
Pero si a Santpedor no hi ha ni feixistes ni ultradretans hahaha voleu dir que no son una patuleia de brètols i prou? A Santpedor els espanyolistes son tots una colla de sòmines que els hi plantes cara i fugen a amagar-se sota la faldillam de la mama au va tira hahahahaha son una colla de flipats que a voltes els hi haurien de cardar un bon jec d'hòsties per ser tan imbècils i superar-se dia rere dia. Però ja saben amb qui poden excedir-se i amb qui no perque acaben rebent de valent maleïts loosers de merdaa hahahaha
A l'anònim de les 19:52
Txellins Manresa, 04/06/2018 a les 10:39
+11
-1
Podria ser que no destrossessin el carrer dels CDR pq tenien vigilància 24 hores, davant això i amb la impotència podria ser que anessin a destrossar altres carrers.
De totes maneres pq collons han de destrossar carrers? Que se'n vagin a casa seva i es fotin d'osties contra la paret o millor encara que es fotin patades ells mutuament als ous, segur que així espavilarien.

Colla de maleducats i vagos!
No tienen nada q ver con D.U.E
Jaime vizern, 04/06/2018 a les 12:32
+4
-4
Eso es una fiesta, los destrozos ocasionados no tienen nada q ver con q sean españolistas o independentistas o lo q sea, esos destrozos nunca serán bien vistos por nosotros
Ah si!!
Roger69m, 04/06/2018 a les 12:38
+2
-7
Espanyolistes o brétols? continues mentint, continues fent cacaperiodisme, continues com sempre Pere,...
On no n'hi ha .... no en raja ....
Sancho Panza, 13/06/2018 a les 18:13
+0
-0
És la seva manera de fer PPaís ! Destrossant ...

Masi constructius .

Deuen tenir alguna insalvable tara genètica ....