espanyolisme

El feixista de Balsareny, Raúl Macià, obté un permís per a caps de setmana

Després de complir 3/4 parts de la condemna per robatori i tràfic de drogues, l'espanyolista gaudeix del tercer grau penitenciari

, Manresa | 15/05/2018 a les 11:31h
Arxivat a: Política, espanyolisme, Raul Macià

Raúl Macià, el conegut feixista de Balsareny que es troba al centre penitenciari de Lledoners complint una condemna d'11 anys per un delicte de robatori i un altre de tràfic de drogues (contra la salut pública), va sortir el passat divendres de presó en el seu primer permís penitenciari de cap de setmana.

Malgrat que diversos mitjans de comunicació espanyolistes, entre els quals OKDiario, han volgut demostrar amb aquesta sortida de presó que Macià havia estat falsament acusat pels Mossos d'Esquadra, la seva sortida del centre penitenciari només obeeix al fet que se li aplica el tercer grau penitenciari, amb permisos de només cap de setmana, després d'haver acomplert els 3/4 de la seva condemna. Alguns mitjans espanyolistes mantenen que Macià és a presó per qüestions polítiques, però les dues vegades que hi ha reingressat en els darrers dos anys han estat per delinquir mentre es trobava en tercer grau penitenciari de la condemna de robatori i tràfic de drogues.

Raúl Macià va sortir de presó el passat divendres a la tarda, però hi va tornar a reingressar diumenge al vespre. I així continuarà sent fins que es torni a valorar la seva situació penitenciària.

COMENTARIS

Jajajaja
Anònim, 15/05/2018 a les 14:40
+14
-6
Son manipuladors fins i tot amb això, fàstic.......
Un altre a afegir-se a la causa
Anònim, 15/05/2018 a les 16:41
+21
-11
Ara ja podrà donar un cop de ma als feixistes que es manifesten en contra del procés amb agressions, insults. Etc etc.
Fes bondat
Angelet, 15/05/2018 a les 20:35
+16
-9
Macià fes bondat o cap a Lledoners tornaràs !
Mentrestant, aprofita per estudiar i llegir.
Així podràs trobar una feina i ser una persona de profit.

recomanat per
l'Angelet que tot ho veu
Cuidadito pere
Anònim, 15/05/2018 a les 23:08
+10
-21
Puede ser que cualquier día salgas tu en las noticias de los diarios por ser un personaje muy manipulador mentiroso e incitador al odio basta ya de mentiras cacho de mierda
Ya está más que demostrado que las denuncias de los mossos eran falsas por eso a salido en libertad y si os pica os jodeis jajajjajajajsja
LIBERTAD RAÚL MACIA ❤💛❤
Angelet
Anònim, 15/05/2018 a les 23:23
+8
-17
Creo que no eres un ángel que lo ve todo si no te aseguro que no publicarlas ese comentario eres un adoctrinados más y manipulado por este medio de comunicación mediocre con miles de mentiras decir la verdad y decir que los mossos han pasado a ser imputados después de demostrar en varios juicios que eran denuncias falsas que namas buscaban retenerlo pero poco les ha durado..las mentiras tienen las patas muy cortas y vosotros una mentalidad muy retorcida y fascista 🤔🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Angelet
Fes bondat 2, 16/05/2018 a les 15:36
+8
-4
Macià has de cuidar l'ànima, viuràs Millo sense anar tan estressat.
Deixa els Mossos fer la feina i explicà com t'ha trincat la GC ?
Ara que tens temps aprofita'l per endreçar-te i polir-te tot tornant a escola (de la presó ), i recuperar el temps que vas perdre.
Et sentiràs molt millor i tots estarem contents d'invertir en el sistema penitenciari català.

Atentament

L'Angelet que tot ho veu
Al del cuidadito Pere
Anònim, 20/05/2018 a les 13:00
+0
-0
Que vol dir cuidadito Pere? Estàs amenaçant?. Ai, no que “ells no amenacen, ni foten òsties perquè no son violents?? Quina cara més dura!!!
I al Fontanals, t’has de deixar amenaçar? No ho entenc. Tens por?