Procés català

Castellbell equipara llaços grocs i banderes espanyoles, i els retira dels carrers

El govern municipal esgrimeix l'Ordenança de Convivència Ciutadana i adverteix que sancionarà qui penji elements a la via pública sense tenir-ne permís

| 14/05/2018 a les 15:22h
Arxivat a: Política, GDR, Comitès de Defensa de la República, llaços grocs
Banderetes espanyoles a Castellbell i el Vilar
Banderetes espanyoles a Castellbell i el Vilar | Cedida
El govern municipal de l'Ajuntament de Castellbell i el Vilar, governat pel PSC, ha decidit fer tabula rasa i eliminar tots els llaços grocs i banderes espanyoles de la via pública esgrimint l'aplicació de l'Ordenança de Convivència Ciutadana de 2011, que exigeix d'autorització de l'Ajuntament per penjar qualsevol element als carrers.

Ara fa 10 dies Castellbell i el Vilar es va despertar amb banderes espanyoles arreu. El CDR va anunciar llavors que no les despenjaria i que donaria 1 euro per cada bandera a la caixa de resistència i a altres ONG. En paral·lel continuava penjant llaços grocs.

Davant aquest fet, des de l'Ajuntament s'ha emès un ban municipal en que s'anuncia que tot i "respectant la llibertat d'expressió", el consistori aplica l'Ordenança de Convivència Ciutadana per retirar del carrer tot aquell element que no tingui el seu preceptiu permís. En el mateix ban adverteix que iniciarà procediments sancionadors contra qui peni elements sense el preceptiu permís.

COMENTARIS

Acte electoralista
Anònim, 14/05/2018 a les 16:55
+19
-11
Un acte electoralista del PSCPPC'S de cara a les municipals de maig del 2019.
La puta i la ramoneta
Anònim, 14/05/2018 a les 17:36
+25
-7
Molt bé respectar la llibertat d'expressió prohibint-la!
Grans ments pensants les manen a Castellbell!
Què hem d'equiperar?
Veí de Castellbell i el Vilar, 14/05/2018 a les 17:56
+25
-7
Què hem d'equiperar? El temps que dura un llaç groc i una bandera al nostre poble?
El dia de Sant Jordi els llaços grocs van durar hores abans que la brigada les retiressin. I les banderes espanyoles han estat presents als nostres carrers uns deu dies.
Equiparar, el qué?
Anònim, 14/05/2018 a les 18:25
+27
-2
No estic d'acord a decorar el municipi de cap símbol sigui de qui sigui.
Però fa molts anys que alguns energúmens es dediquen a pintar mobiliari urbà, façanes, cotxes i un ampli ventall.
L'Ajuntament sap qui són i ni muuuuuuuuuuuuu.
Calladets estan més guapos.
FART !!
Anònim, 14/05/2018 a les 20:59
+15
-7
Fart del govern i "oposicio" de Madrid.
Fart de jutges, fiscals i forces policials franquistes.
Fart dels anti-catalans.
Fart de polítics ineptes.
i fart també de llacets, pintades a la carretera, murs i parets, llacets grocs, pancartes i banderes i banderetes !!
...i a sobre, NO serveix de RES.
o és que gràcies al groc ha sortit algun pres ??
o és que amb les rojigualdes penjades han convertit un català a espanyol ??
Vergonyos
Anònim, 14/05/2018 a les 21:33
+14
-6
És vergonyós la connivència de la alcaldessa amb certs elements de la extrema dreta del poble!!!!
PSC= CIUDADANOS, PP
Equidistància
Anònim, 14/05/2018 a les 21:46
+14
-4
El govern de Castellbell i el Vilar, és tan equidistant, tan equidistant, tan equidistant...! que ha perdut la visió del seu poble.
Què hem d'equiperar?
Veí de Castellbell i el Vilar 2, 15/05/2018 a les 09:09
+9
-9
Veí de Castellbell 1... no has dit quant de temps van estar els llaços grocs a la plaça del Bures... (3-4 mesos) i davant de l'institut? i les pintades a l'asfalt dels carrers... tu i jo tindrem que pagar la neteja d'aquestes pintades!!!
INSTITUT CATALÀ de la SALUT dormint com sempre
Anònim, 15/05/2018 a les 14:42
+10
-0
Aquí es balla el que us polítics manen el dia a dia, cada un d'aquests posa la seva música i ball acord al seu benefici propi.
Mentre no es parla que el CAP de Castellbell fa una setmana no té telèfon per una avaria que ningú és capaç de solucionar i si això fos poc el director d'EAP Monserrat dimiteix i avui no hi ha metges perquè no es posen d'acord entre ells, tot això és molt vergonyós.
Voleu "parar" d'una vegada ! ?
Anònim, 16/05/2018 a les 19:10
+4
-4
Voleu deixar d'embrutar posant cintes grogues i pintant la carretera ??
Pero que no us doneu compte que NO SERVEIX de RES fer-ho ??
(com si us voleu possar tangues grocs o bufandes grogues a ple estiu!: els jutges, i fiscals "PePeros" NO els deixaran anar).