espanyolisme

El fals guàrdia civil de Waterloo denuncia una sospitosa pintada amenaçadora a casa seva

El poble on viu, Sant Salvador de Guardiola, es va despertar el mateix dia amb adhesius d'"Estimem Espanya" arreu, els mateixos gomets que Vizern va enganxar posteriorment a diversos punts de Manresa

, Sant Salvador de Guardiola | 13/04/2018 a les 16:27h
Arxivat a: Política, espanyolisme
Pintada que ha aparegut davant la casa de Jaime Vizern a Sant salvador de Guardiola
Pintada que ha aparegut davant la casa de Jaime Vizern a Sant salvador de Guardiola | Jaime Vizern
Aquesta notícia es va publicar originalment el 13/04/2018 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
El fals guàrdia civil de Waterloo i president de DUE, Jaime Vizern, torna a ser protagonista en les webs dels mitjans de comunicació més radicalment espanyolistes a conseqüència d'una pintada amenaçadora que ha aparegut a la calçada de davant de casa seva a Sant Salvador de Guardiola amb la llegenda "Tic Tac Boom", i que OKDiario ha aprofitat per atribuir a un ambient "guerracivilista" que, segons ells, es viu a Catalunya.

La pintada, de fet, no s'ha fet aquesta setmana. Va aparèixer davant del domicili de l'espanyolista el matí del 30 de març passat, però la brigada municipal la va repintar amb quitrà de seguida que en va tenir coneixement per evitar que s'enrarís l'ambient del poble. L'Ajuntament també ho va posar en coneixement dels Mossos d'Esquadra.

Les pluges d'aquests darrers dies, segons fonts municipals, han fet que la fina capa de quitrà hagi deixar de nou al descobert la pintada, moment que ha aprofitat Vizern per fotografiar-la i denunciar-la tant a través dels mitjans espanyolistes, com davant dels Mossos d'Esquadra.

Detalls que no quadren

Es dona el cas, però, que la mateix nit del 29 al 30 de març, paral·lelament a quan suposadament uns independentistes feien la pintada amenaçadora davant de la casa, en ple nucli de Sant salvador de Guardiola, arreu dels carrers del poble hi apareixien adhesius de la bandera espanyola amb la llegenda "Estimem Espanya".

Aquell mateix cap de setmana els adhesius d'"Estimem Espanya" també apareixien a diversos punts del Centre Històric de Manresa, entre els quals la seu de NacióManresa i alguns bars de l'entorn. Diversos testimonis asseguren que va ser el propi Jaime Vizern i una altra persona qui es va dedicar a enganxar-los.

Aquell, va ser un cap de setmana molt mogut per a l'espanyolisme del Bages. Tant Jaime Vizern com altres espanyolistes van sortir la nit de l'1 al 2 d'abril per intentar desmuntar l'estelada gegant de la carretera de Castellnou, quan van ser enxampats per la policia, i a l'endemà, en el mateix punt, es van dedicar a increpar els independentistes que la reconstruïen, fet que va comportar que la policia hi hagués de tornar.

Finalment, la pintada davant de la casa de l'espanyolista és va fer meticulosament amb rodet, i no amb esprai o amb un altre mètode més ràpid de fer pintades i la forma de les lletres, sobretot les corbes, està dibuixada de manera precisa.

Altres atacs i amenaces sospitoses cap a l'espanyolisme

Aquesta denúncia del president de Democracia y Unidad Espanyola, Jaime Vizern, arriba la mateixa setmana que l'expresident i fundador de Societat Civil Catalana, Josep Ramon Bosch, denunciava que l'havien amenaçat posant-li una esquela del seu avi a la bústia de casa seva. La sospita arriba del fet que es tracta d'una esquela amb una antiguitat de més de 55 anys ja que José Bosch Macià va morir a principis de l'any 1963.

També a Balsareny, Jordi Cervantes va denunciar que un home del poble havia agredit el seu fill agafant-lo del coll per arrencar un cartell de l'ANC. La sentència del judici que ja s'ha celebrat va deixar clar que la versió de l'espanyolista no tenia versemblança, i sí que es feia seves les explicacions de l'home que va dir que havia apartat el nen amb la mà quan se li tirava a sobre insultant-lo i amenaçant-lo.

El propi Cervantes també es va fer famós quan va denunciar que uns desconeguts, suposadament independentistes, van intentar cremar-li la bandera espanyola que tenia al balcó. Segons les fotos que va fer públiques, les flames van arribar a ennegrir la falda del balcó, però no van afectar a la bandera.

Va ser arran de la denúncia pública de l'intent de cremar-li la bandera, que un grup d'excursionistes de Vilafranca del Penedès que havien estat greument insultats per un espanyolista, van reconèixer Cervantes com l'autor dels insults. En aquest cas també resulta curiós que l'episodi fos gravat pel propi Cervantes, que anava pujant la gravetat dels seus insults a mesura que veia que els excursionistes no responien a la provocació.

COMENTARIS

No nos engañas jaimito
bages antifeixista, 13/04/2018 a les 17:14
+45
-26
Lo que veo en bosch de Somatemps y en vizern de Due es llamar la atencion haciendose pasar por victimas cuando son los primeros en inculcar odio hacia los q no piensan como ellos, defender un españolismo rancio y casposo. Luchan por el liderazgo español, junto a Boadella. Y dais mucha grima, mezclado con nauseas señores
Hipòcrita
Anonimo, 13/04/2018 a les 17:39
+21
-21
Hipòcrita anonimo

O sigui, si a casa teva un dia apareixen unes pintades igual amb un TIC TAC BOOM !!!

Comentaries la notícia igual ??

Diràs que sospitosament han aparegut unes pintades curiosament amenaçadores de gent normal ??

Diràs que la notícia l'aprofites per agitar la violència de l'independentisme ???

Jo no sabia que el quitrà es va amb l'aigua de pluja ... curiós.

També veig que saps molt de fer pintades a les parets, a la carretera.....molt curiós...

Ets un fals periodista, mediocre i endollat.



El rodillo
Anònim, 13/04/2018 a les 17:44
+32
-21
Ho a pintat ell mateix, amb el mateix rodillo de pintura blanca que fa servir per tapar tots el murals independentistes i no independentistes. Manipulador com les Tv escanyoles.
Això fa pudor!
Anònim, 13/04/2018 a les 18:07
+20
-23
Se't veu el plumero Fontanals!!! Deixa d'inventar, és l'únic que saps fer!
Et felicito!!😂😂
Fes el favor Fontanals
Anònim, 13/04/2018 a les 18:36
+22
-17
Primer de tot Fontanals informa't tu i els estúpids que fan aquests tipus de pintades, que m'imrta una puta merda si són d'un cantó o de l'altre!!!!

1. Aquesta no és la casa d'en Jaume Vizern, assegura't de la informació (no sabeu ni on feu el màxim ridícul)
2. Sembla que tens insformació distorsionada, millor que t'informin des de l'ajuntament.
3. Resulta que ara a més de periodista de premsa rosa ets un detectiu de pacotilla

Cal ser tant sensacionalista i no ser fidel a la informació?
Dirigido a Pere Fontanals
Anònim, 13/04/2018 a les 18:37
+23
-16
Pere Fontanals, haga el favor de quitar esta publicación , en la que dice que es falsa. Porque de lo contrario voy a ponerle una denuncia, dónde se me está tachando de mentirosa. Si lo que quiere es tener audiencia, primero si informa bien y no escribe lo que le de la gana , sin antes constatar la información. Dónde se ha hecho la pintada y amenaza, es en la puerta de mi casa y no en la de mi hijo. En lo que dice que han sido las lluvias que ha borrado la pintura y ha vuelto ha salir lo escrito. Ya que tuvo información de que fue el día 30 de marzo( la cual no tuve yo dicha información) por parte del ayuntamiento, solo vi dos franjas negras en la puerta de mi casa y unos conos, pensé que el ayuntamiento habían hecho obras. Ayer al salir a la puerta de casa, vi como estaba una brigada del ayuntamiento con una manguera limpiando la pintada de amenaza. Ha sido cuando se me ha informado que es la segunda vez de dicha pintada y amenaza. Por lo tanto si solo informa de lo que le interesa, vaya a un plató de tele cinco, que para eto, no hace falta estudiar periodismo.
Fake
Anònim, 13/04/2018 a les 18:44
+29
-10
Porta la mateixa dinàmica que el perles de balsareny, inventar per sortir a diaris i publicacions ultres. Potser tindriem que netejar la basura en forma d'enganxines que taca les parets de la nostra ciutat, no?
Eres ridículo
Anònim, 13/04/2018 a les 19:04
+18
-24
FONTANALAS!!!
Eres muy poco listo, como escribes esas noticias??
Si no te las crea ni Tu!!!
A si para tus seguidores los separratas!!!

Puedes no estar desacuerdo en algo pero como "periodista que dices ser"
Tienes de ser mínimamente objetivo que creo que tu Master te lo dieron juntamente con la Cifuentes.

Ni un pas enrera, no tenim por !!
🇪🇸💪🇪🇸
Arriba España !!!
Mala pinta
Anònim, 13/04/2018 a les 19:45
+13
-1
Prepatant el false flag
Pere fontanals
Anònim, 13/04/2018 a les 21:55
+19
-13
Se puede saber porque en esta noticia que no tiene nada que ver con jordi lo vuelves a sacar???? Ves como te gusta provocar y seguir humillando e íncitando al odio hacia la familia Cervantes Arias.. siempre estas con lo mismo con las 5 causas pues ahora son 6 causas por listo, vas a pagar todo lo que estás haciendo y diciendo ya que aprovechas cualquier noticia para sacar en nombre de esta família.
Para fake
Anònim, 13/04/2018 a les 22:01
+12
-21
Da la cara cobarde que sois todos de la misma calaña vais por detrás amenazando pegando y quemando lo que os sale de los huevos a ver si cogen algún día alguno de vuestros hijos y le pegan, o le queman la casa a alguno de vosotros, a ver que diriais entonces ratas de mierda.
Vizern ets un cancer
Anònim, 14/04/2018 a les 08:54
+23
-10
Senyor Jaume Vizern, grande es españa. Ets mentider, mala persona i un fatxa que viu de l'odi. Ets un perill social i espero que algu et pari els peus (judicialmentci penalment). Fisicament i amb amenaces falses no cal, ja ho fas tot tu solet FARSANT
Propaganda
Anònim, 14/04/2018 a les 11:00
+22
-5
Tothom sap al poble que aquesta pintada se la va fer ell mateix per poder dir que l'amenaçen i sortir als diaris i teles espanyols. Punto pelota
Jajajaja
Anònim, 14/04/2018 a les 15:00
+15
-4
Quin pallasso, es tan burru que ho pinta la mateixa nit que enganxa adhesius dels seus..... Tonto però tonto, quina Colla d'ignorants , els veïns del Calvet ens ha tocat el tonto de la comarca, el temps posa tothom al seu lloc.
Xq recortas el comentario pere?
Anònim, 15/04/2018 a les 06:43
+3
-3
Xq recortas mi comemtario pere eres un manipulador
Fontanals
Xavi garcia, 15/04/2018 a les 08:28
+3
-5
A veure si escrius els noms complets a totes les teves noticies.
O nomes et saps els del canto soberanista.
Com es diu? , el detingut dels cdr al pont.
No ho saps?
Periodisme?
Un panflet aixo es el que demostreu ser.
Menudo periodistucho....
Anònim, 15/04/2018 a les 17:41
+2
-2
Vete al salvame personaje
Fiu fiu
Anònim, 15/04/2018 a les 21:40
+3
-0
No us he vist avui a bcn , covards on ereu....
No sabes leer?
Fiu fiu, 16/04/2018 a les 00:57
+1
-2
Fiu fiu q eres del club super3? X ese motivo te habran adoctrinado y x ese motivo eres tan y tan tonto q no sabes ni leer, solo montamos los sabados un saludo fiuuuuu!!!
X cierto di quien eres asi sabremos tu carav
Eres patetico
Jaime vizern, 16/04/2018 a les 01:01
+0
-6
Eres patetico y creo q te mereces que todo lo q estas haciendo te vuelva, yo mientras tanto ire circulando algo sobre un bat de " la font" que me han dicho que hay trabajadoras sin contrato desde hace tiempo, sabes de algun bar q hagan eso pere? Con ese dinero de los impuestos q decias q se pueden pagar a gente ??? Q grande q eres !!!!
Doy fe
Anònim, 16/04/2018 a les 09:33
+0
-2
Correcto, yo tambien se de personas q trabajan en ese bar sin contrato, sobre todo los martes por la mañana,y muy cercana a ti perita.. lo q pasa jaime q ya an cambiado de dueño. Ahora ya no va esta señorita q trabajaba en negro
NIVELL BAIX,BAIX
Anònim, 16/04/2018 a les 18:20
+4
-0
Mare meva,quin nivell tenim a Manresa i rodalies,no m'estranya que estiguem a la cua en educació,està clar,aquests nois que s'expressen tant i tant bé,suposo que l'EGB el van aprovar oi?o potser va ser un regal dels peperos?més o menys com el tema universitats però en plan pobre,vaja per treurese-els de sobre els pobres professors.
...però MOOOOOLT BAIX
Lo Peret, 17/04/2018 a les 00:05
+5
-0
Per això deu ser que van a les portes d'una escola a Barcelona, a impedir una jornada de portes obertes, a impedir que els pares puguin estar tranquil·lament amb els seus fills... oi "señor Jaime"?. Que tens un afany de protagonisme que no te l'atrapes. Ja et coneixen com "el falso guardia civil", i surts a la "prensa de asco" de Madrid i alrededores..
Pena, llàstima... i fàstic. I vols donar lliçons de serietat i honestedat, tu??. Au, va, ves a pintar rètols, a desmuntar estelades, a tallar llacets, salvador de la pàtria. Es que s'ha de ser ruc!!