Els botiguers de Sant Fruitós es congratulen de l'èxit de la II Setmana del Comerç

Va tenir lloc del 15 al 23 de març i es tracta d'una iniciativa promocionada per la Generalitat de Catalunya

Redacció
28 de març del 2018
Actualitzat a les 12:24h
El teixit comercial de Sant Fruitós de Bages va celebrar, entre els dies 15 i 23 de març, la segona Setmana del Comerç, una iniciativa impulsada per la Generalitat de Catalunya que té com a objectiu apropar al sector comercial eines per millorar la seva competitivitat i també esdevenir un espai de debat i intercanvi de coneixement.

Sota l'organització de l'entitat Sant Fruitós Comerç Actiu, al llarg de la jornada van succeir-se diverses activitats, totes elles "amb una gran afluència de participants", asseguren. Entre les propostes que es van oferir, les de més èxit van ser la xerrada Et mereixes que et comprin, en la qual es van revelar els secrets per a una compra satisfactòria; la xerrada Seguretat en el comerç, impartida per la Policia de Proximitat dels Mossos d'Esquadra, i, finalment, l'activitat familiar Troba el clic perdut.

En aquesta darrera proposta, cada comerç, en el seu interior, hi tenia un clic (Playmobil) amagat. Els participants l'havien de trobar i fer-ho constar en una butlleta que se'ls havia repartit. Un cop emplenades totes les caselles calia portar la butlleta al Nexe. El dissabte 24 es van entregar obsequis als participants i es va realitzar un sorteig d'un lot de Playmobil. En l'acte hi van prendre part més de dos-cents infants del municipi.