La II Setmana del Comerç converteix els aparadors de Manresa en museus

De dreta a esquerra, Alba Subirana, directora del museu de la Tècnica, Tània Infante, presidenta de la UBIC,  i el regidor de comerç de l'Ajuntament de Manresa, Jaume Arnau
De dreta a esquerra, Alba Subirana, directora del museu de la Tècnica, Tània Infante, presidenta de la UBIC, i el regidor de comerç de l'Ajuntament de Manresa, Jaume Arnau | Sílvia Rius
19 de març del 2018
Actualitzat a les 16:33h
Amb motiu de la II Setmana del comerç, la UBIC i el Museu de la Tècnica de Manresa s'uneixen en la campanya Aparadors de museu, amb l'objectiu de repetir l'èxit dels Aparadors creuats de la primera edició. Durant més de dues setmanes, les trenta-cinc botigues manresanes adherides a la campanya redissenyaran els seus aparadors per incloure-hi una peça única i original del fons del Museu de la Tècnica de Manresa.
 
Les peces han estat escollides a consciència amb l'objectiu que ressaltin entre els productes que normalment s'hi exhibeixen. Podem trobar, per exemple, una màquina trenadora manual dels anys cinquanta, un projector de cinema dels anys seixanta o les mítiques cadires de la Rosita del passeig.

La campanya neix amb l'objectiu de promocionar l'exposició Del PTV al TDK, una exposició temporal en la que els visitants podran descobrir com es vivia a Manresa durant el període que comprèn les dècades que van dels 40 als 90, i s'incorpora dintre del programa d'actes de la capitalitat manresana de la Cultura Catalana. La exposició, que va ser inaugurada el passat 17 de febrer, i que s'allargarà fins al 20 de maig, amb un gran èxit d'afluència per ara, recull un gran nombre d'obres del fons propi, de l'Ajuntament i d'aportacions particulars, com la del Bàsquet Manresa que ha cedit la copa de la Lliga guanyada el 1998.