Botiguers de Cardona i Solsona realitzen un «Retail Tour» a Londres

Botiguers de Cardona i Solsona en un mercat de Londres
Botiguers de Cardona i Solsona en un mercat de Londres | AjCdn
Redacció
12 de març del 2018
Actualitzat a les 12:21h
Un grup de 20 botiguers de comerços de Cardona i Solsona han realitzat recentment un Retail Tour a Londres per veure i experimentar de primera mà noves tècniques de comerç que es podrien traslladar als seus establiments. L'acció ha estat organitzada per l'Agencia de Desenvolupament Local de Solsona i Cardona i va comptar amb la presència dels dos alcaldes, el cardoní Ferran Estruch i el solsoní David Rodríguez.

El tour va durar tres dies, durant els quals els botiguers van realitzar un aprenentatge vivencial visitant deu eixos comercials repartits al llarg de 30 quilòmetres. Durant les visites, es van mostrar tècniques de col·locació de producte, de gestió per categories, de distribució de mobiliari i de psicologia del consumidor, entre d'altres. Els comerciants també van poder aprendre noves tendències en els punts de venda i nous trucs centrats en la Tecnologia de la Informació i la Comunicació, així com explorar aspectes d'urbanisme comercial i de dinamització de carrers. 

Els punts principals que es van visitar van ser Camden Town, els magatzems Harrods o Bond Street i Regent Street, entre d'altres.

L'objectiu de l'estada era adquirir una experiència que ha consolidat una base de coneixement que pot ser d'aplicabilitat immediata en els comerços i botigues de Cardona i Solsona.
Arxivat a