El BBVA retorna gairebé 400 rebuts a l'AVV Sagrada Família perquè duien el compte antic

Pere Fontanals
10 de març del 2018
Actualitzat a les 8:53h
Marina Hosta, en una imatge d'arxiu a l'Ajuntament
Marina Hosta, en una imatge d'arxiu a l'Ajuntament | AjM
L'AVV Sagrada Família ha vist com el BBVA els retornava 399 rebuts de la domiciliació de les quotes perquè portaven la numeració del compte corrent antiga, d'abans del procés de fusió bancària. Segons han explicat des del banc a l'associació, hi ha agut canvis informàtics, i el nou sistema no tradueix la tira de xifres com feia fins ara.

Fins i tot una treballadora de l'oficina del BBVA al barri es va desplaçar a l'associació veinal per intentar solucionar-ho, però no se'n va sortir. La presidenta veïnal, Marina Hosta, explicava a NacióManresa que "el tracte a nivell professional i personal ha estat correcte, no tenim res a dir de la treballadora que ens ha intentat ajudar, però ara què fem?", es pregunta.

"Si hem d'anar trucant a cada associat per a que ens doni la nova numeració del compte corrent, això ens portarà molt temps", explica Hosta. "Ja ho hem començat a fer, però és un procés lent, i més encara tractant-se de dades bancàries que molta gent, lògicament, no dona per telèfon", s'exclama.

És per això que els veïns reclamen al BBVA que accepti els rebuts i en faci la conversió, o que els faciliti alguna aplicació que transformi els antics números de compte que disposa amb els nous codis.