El director de l'Escola Montserrat de Sant Vicenç guanya un premi d'àmbit estatal

Dani Mauriz, segon per l'esquerra, amb la delegació de l'Escola que s'ha trasllat a Madrid
Dani Mauriz, segon per l'esquerra, amb la delegació de l'Escola que s'ha trasllat a Madrid | Escola Montserrat
Redacció
02 de febrer del 2018
Actualitzat a les 21:11h
L'Escola Montserrat de Sant Vicenç de Castellet, dedicada a la Formació Professional, ha aconseguit, per segon any consecutiu, endur-se'n un dels guardons dels Premios Nacionales de Marketing Educativo, d'àmbit estatal, que aquest any havien rebut més de 620 candidatures de 450 centres diferents. El director del centre, Dani Mauriz, ha estat escollit com a professional de referència en màrqueting educatiu. L'Escola Montserrat era finalista en 3 categories diferents: Millor campanya de promoció, Professional de referència i Millor estratègia en xarxes socials. A part del guardó per a Mauriz, el centre ha quedat entre els cinc millors classificats de tot l'estat en xarxes socials, una categoria que ja va guanyar l'any passat.

Els darrers dies, els seguidors dels diferents centres finalistes van poder votar on-line el seu preferit. Tot i que les votacions populars no eren vinculants, l'Escola Montserrat va aconseguir gairebé 3.500 vots de suport a les seves candidatures. Aquesta tarda, els premis s'han entregat en una gala a Madrid i Dani Mauriz ha volgut recordar el rumb que l'Escola Montserrat va emprendre fa 5 anys per aconseguir un canvi de metodologia que convertís el centre en un referent en l'àmbit de la Formació Professional. Mauriz s'ha mostrat "molt content amb el reconeixement, que no hauria estat possible sense l'equip de professorat i col·laboradors que m'envolten. És un premi compartit, que aporta valor al nostre centre i que ens fa sentir molt orgullosos".

Els Premios Nacionales de Marketing Educativo han estat creats per Marketing and Schools y SchoolMars en reconeixement a l'esforç d'escoles i centres de formació professional que destaquen per les seves bones pràctiques en màrqueting i comunicació. A la gala s'han presentat bones pràctiques relacionades amb la comunicació, el màrqueting i la publicitat per donar suport al sector educatiu en el procés de professionalització i innovació, consolidar el màrqueting educatiu a l'estat espanyol i posar en valor les experiències de centres educatius i professionals de l'educació.