Espanyolisme

Els Mossos identifiquen Jaime Vizern mentre arrencava llaços grocs a Crist Rei

El líder de Democracia y Unión Española i dos espanyolistes més portaven eines de tall per facilitar la feina

| 12/01/2018 a les 12:57h
Arxivat a: Política, Mossos, procés català, espanyolisme
Plaça de Crist Rei de Manresa, escenari d'una concentració recent per la llibertat dels presos polítics
Plaça de Crist Rei de Manresa, escenari d'una concentració recent per la llibertat dels presos polítics | Pere Fontanals
Aquesta notícia es va publicar originalment el 12/01/2018 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
Agents dels Mossos d'Esquadra van identificar dimecres sobre les 11 de la nit el líder de l'entitat espanyolista Democracia y Unión Española (DUE), Jaime Vizern, i dues persones més mentre arrencaven llaços grocs a la plaça de Crist Rei de Manresa, segons ha pogut conèixer NacióManresa. Els tres individus van ser sorpresos per una patrulla de la policia catalana mentre, amb eines de tall, anaven arrencant llaços grocs en diversos punts del centre de Manresa. 

En aquests darrers mesos, Vizern i altres espanyolistes de la comarca s'han dedicat durant la nit a retirar llaços de diversos punts del Bages i a esborrar pintades que demanaven llibertat per als presos polítics.

Jaime Vizern va ser l'encarregat d'organitzar la manifestació espanyolista que va tenir lloc a Manresa l'11 de novembre passat convocada pels Hermanos Cruzados. Poc després, en va organitzar una altra a la plaça Major, ja com a president de DUE que ve aplegar-hi, només una trentena de persones.

COMENTARIS

Com no
Anònim, 12/01/2018 a les 14:07
+56
-65
Ara dira que no es ell que esta manipulat que denunciara sr visern faci el favor de tornar al zoo gent com voste fan mal a tots els colectius quina pena que hem fa el fatxa del bages desgraciat
Fastic
Anònim, 12/01/2018 a les 14:09
+53
-62
A veure que diu el troglodita aquest ara dira que no era ell tambe no rebentes
Vaya yela
Anònim, 12/01/2018 a les 14:10
+98
-69
Limpiar la ciudad es delito???
DUE
Anònim, 12/01/2018 a les 14:27
+95
-69
Mi enhorabuena a Jaime Vizern Lopez por su labor en Due y por la limpieza que hace junto a sus compañeros de Due quitando lazos amarillos de nuestras calles mi total apoyo incondicional para DUE seguir asi!!! Y Viva España!!
La neteja de la barbarie
Anònim, 12/01/2018 a les 14:31
+79
-62
Ben fet Jaime Vizern !
respuests
Anònim, 12/01/2018 a les 14:32
+78
-63
VIVA LA UNIDAD DE ESPAÑA! 💪
limpieza lazos amarillos
Anònim, 12/01/2018 a les 14:35
+86
-58
desde cuando es un delito limpiar las calles?
eres muy grande jaime
💩💩de noticia
Anònim, 12/01/2018 a les 14:45
+79
-54
Tendríais que dar la noticia con todos los nombres y apellidos de [email protected] los que se dedican a ensuciar nuestra ciudad !!! no de los que limpian por qué para eso ya tenemos los impuestos más caros y tendrían que hacerlo los que le toca no la gente de a pie y la pena que sólo eran tres para todo lo que hay que sacar ole por ellos !!! 💪💪💪
Libertad
Rebelde en Gerona , 12/01/2018 a les 14:50
+67
-41
Acaso esta prohibido recoger basura de los espacios públicos? Esta prohibido pertenecer a un partido político? Esta prohibido convocar/participar/organizar una manifestación legalmente? Lo único que vosotros conocéis es vuestra libertad para reprimir, perseguir y difamar a todos aquellos que no piensan como vosotros o que no comparten vuestras acciones contra la ley, por eso publicáis nombres sin ningún tipo de pudor, aunque sus acciones no sean constitución de delito.
Bien echo
Nury, 12/01/2018 a les 14:53
+71
-43
Mas gente como ellos es lo que hace falta ya que quien deveria hacerlo no lo hace, ya somos mucha gente que estamos cansados de ver cada rincon d las calles llenas d plasticos y pintadas bien echo jaime vizen y compañia , seaamos muchos mas
Manresa neta
Anònim, 12/01/2018 a les 14:53
+74
-39
M'agrada molt que aquet noí faci aixo. Molts tindriam que fer com ell. Mantenir la nostra Ciutat neta. M'agrada l'idea. Miraré si trobu a aquet chicot 😘
Heroe de Manresa y alrededores
Anònim, 12/01/2018 a les 15:05
+74
-45
Os pemsabais que no habria nadie para plantaros cara??/estabais muy bien acostumbraditosss a intimidar a la gente y callados nos teniais..
Se os ha acabado el tiempo del miedo....ahora hablaremos los españoles..aunque os sepa muy mal .mpero hemos.llegado para quedarnos..un saludito desde España vuestra tierra y que la estais hundiendo y lo sabeis..Abrazos mil
Grans ciutadans
Anònim com.. L'autor del Lazarillo de tormes, 12/01/2018 a les 15:05
+68
-38
Ho torno a lleguir y.. només rentaben ens carrers.. que hi ha de dolent en tot aixó?? Retiraben llaços de plastic y els reciclaven.. netellaven pintades.. de devó.. Gracies nois!!
Honor de limpiar las calles de basura amarilla
Ana Viva España , 12/01/2018 a les 15:06
+64
-41
Primero no hay que publicar nombres de nadie, pero la educación que parece tener los indepes está a la vista... No es ninguna vergüenza limpiar las calles de basura amarilla... muchos estamos orgullosos de poder limpiar nuestras calles que son de todos no solo de los indepes. Así que sigamos limpiando que no hacemos nada malo, lo malo es poner lazos que contaminan. Viva España, viva Cataluña y fuerza a DUE! No nos van a callar! Salgamos a defender España!
Viva España
Rosa Ana, 12/01/2018 a les 15:14
+48
-35
Npor que no poneis tambien el nombre de los Indepes que ensucian la ciudad de todos??? O el nombre de los mossos que requisaron las herramientas que llevaban para quitar la mierda amarilla???
Bravo por ellos
Ana Mariadel Valle, 12/01/2018 a les 15:15
+57
-41
Menos mal que existen personas civicas como Jaime que se preocupan de mantener limpias las ciudades de materiales plásticos contaminantes, que han sido puestos allí por individuos que piden la libertad de delincuentes, ni más ni menos.
Es una cergüenza que los alcaldes hagan la vista gorda a lo que es una infracción absoluta de todos los reglamentos sobre pintadas y colocación de carteles en las vías públicas y en vez de multar a quienes las colocan hagan la vista gorda, cuando no colaboran directamente con ellos.
Lonque deberían hacer es gobernar para todos los ciudadano, como es su obligación.
Incluso han tenido la desfachatez de politizar y manchar unas fiestas tan entrañables y familiares como la Navidad.
Bravo por Jaime y los componentes de DUE. Alguien tiene que preocuparse por mantener el sentido común y la convivència y el respeto a las leyes y a los ciudadanos de bien. Viva España y esta Cataluña que estos negados están destrozando
Viva España
Rafi, 12/01/2018 a les 15:18
+43
-34
Pero bueno desde cuándo ,quitar basura es delito si deberíais pagarle un sueldo,os deja parques,plazas y demás espacios de vuestros hijos limpio como la patena,sois unos desagradecidos.VIVA TABARNIA QUE LUCIRA LIMPIA Y BRILLANTE IROS ACOSTUMBRANDO.
Vergoños
Montse S P, 12/01/2018 a les 15:26
+50
-32
Ens hem de menjar veure estelades en llocs publics, llacets per tot arreu, paperots engancgats a totes les parets,...... No tothom pensa igual. I smb els nostres diners!!!!! A cas han fet un delicte???? No. A part no haurieu d publicar el nom ja q quan algun delinquent fa alguna cosa no el poseu. Sou fastigosos. No respecteu res pero voleu respecte.
Viva España
Rocio, 12/01/2018 a les 15:32
+50
-41
Mi total apoyo a DUE Y solo dar las gracias a Jaime Vizern y su gente por limpiar las calles ojala lo hicieramos todos los que nos sentimos españoles no quedaria ni un solo lazo amarillo . No estais solos !! Seguir asi y Viva España!!!!
Dais pena
marc igualada, 12/01/2018 a les 15:40
+55
-38
La via pública es de todos y los catalanes que no queremos la independencia no tenemos porque aguantar el circo que teneis montado empapelando las ciudades de amarillo, y estamos dispuestos a salir a la calle con dos cojones y limpiar todo la mierda que estais dejando. Nose como podeis atacar a estas buenas personas por este echo cuando es el puto ayuntamiento quien lo tendria que hacer y la poli multar a los quien los ponen.
No pedis tanto respeto, tan solidarios y pacificos que os creeis pues respetar a quien quiere su ciudad limpia y esperar a que la justicia diga que hacer con los politics presos VISCA CATALUNYA Y ARRIBA ESPAÑA y todo mi apoyo a D.U.E
Viva España
Anònim, 12/01/2018 a les 15:43
+58
-39
Deberían hasta de pagarle por limpiar las calles de manera gratuita!!!!!
Olee por ellos
Anònim, 12/01/2018 a les 15:47
+50
-36
Mas cale os dediqueis a noticias más importantes por qué lo único que hacen es limpiar lo que otros ensucian que por cierto de esos si podríais también poner los nombres y apellidos pero claro eso mo os interesa no??? Y ya que el Ayuntamiento no lo limpia con lo que paga.os de impuestos que pues olé por ellos más tendríamos que acompañarles
Catalunya es de tots ! dels orgullosos de ser-hi espanyols també
Stella Calatayud, 12/01/2018 a les 15:49
+53
-34
señalar públicamente con nombre y apellido a un ciudadano y convertirlo en posible blanco de independentistas que puedan recurrir a la violencia es una irresponsabilidad y debería ser denunciado...Jaime Vizern y sus amigos pueden hacer con su tiempo lo que les dé la gana!!!!y en este caso ..yo y miles de ciudadanos les agradecemos que limpien las calles QUE SON DE TODOS no solo de los independentistas, de plástico y basura....MUCHAS GRACIAS!!!!!seguir adelante y denunciad cualquier acoso del que seáis víctimas...en un Juzgado!!!
Sois penosos
Anònim, 12/01/2018 a les 15:49
+48
-38
Que miedito de los mossos, Policía nazi al servicio de unos cuantos taraos¡¡ Viva España 🇪🇸🇪🇸🇪🇸🇪🇸
Els Mossos identifiquen a una persona per treure llaços
Sandra F. R. , 12/01/2018 a les 15:51
+51
-30
Particularment trobo de mal gust que es difongui el nom I asociacións. Cadascu es lliure d'expressar... Igualment que hi ha gent que es dedica a possar llaços, pancartes I demes... A veure si tambe es possen els noms de les persones en públic.. Estic segura que ningu veu res... Quina llastima...nomes dir que difondre el nom I asociació en un ámbit públic es delicte.. Aixo Ho tendrien que sapiguer els mossos. Per últim visca Cataluña pero dins d'españa!
Viva España!!!
Rosana, 12/01/2018 a les 15:56
+50
-35
No teneis que poner el nombre de nadie!!! Pero ya que habeis empezado...poner también el nombre de los indepes que ensucian las calles de todos!!! O el de los mossos que les quitaron los utensilios para quitar plásticos amarillos de nuestra ciudad...si vamos en ese plan...queremos todos los nombres!!!
Lamentable ilegalidad
Anònim, 12/01/2018 a les 15:58
+46
-26
Que mossos identifiquen a alguien por limpiar de plasticos contaminantes la ciudad ,es una aberración que solo puede darse en una sociedad enferma!!
Si senyor
Anònim, 12/01/2018 a les 16:00
+37
-26
Esta es vuestra democracia el NO respeto por los demás si tan mal ps sentís espanya es muy grande y allí os darán muchas subvenciones
Engañados
Anònim, 12/01/2018 a les 16:05
+28
-28
Ni sus líderes estan ya por la causa....
Limpieza de basura independentista
Montserrat Vera, 12/01/2018 a les 16:07
+44
-34
Orgullosos de ti Jaume, gente como tú es lo que hace falta
Suciedad en la ciudad
Anònim, 12/01/2018 a les 16:08
+41
-33
Por que publicais el nombre de una persona si no ha cometido ningun delito de ningun tipo solo estaban limpiando la ciudad de plasticos contaminantes que solo hacen que ensuciar la ciudad ,ya que no lo hace el ayuntamiento ,pero no podreis con nosotros ya no nos callaremos nunca mas ,viva tabarnia viva españa
Persona limpia
Sus Ochenta , 12/01/2018 a les 16:08
+43
-32
Pues me parece un gran trabajo por estas personas, deberiais darles las gracias por tener limpia vuestra ciudad. Las personas que ponen lazos amarillos hacen algo ilegal, ellos limpian cosa que el ayuntamiento no hace. A parte de esto me parece que vuestro periodico deberia vigilar sus articulos, donde se identifican a las personas con nombre completo, recebireis respuesta sobre esto. No tendriais que crear odio sobre una persona que hace mucho por vuestra ciudad.
Delincuent ..? Qui ...?
Molest, 12/01/2018 a les 16:10
+43
-25
Per escomenssar ..no es cap delicte fer la feina que deu fer un Ajuntament ..ja que este no fa cumplir les seves propias normes civicas sobre embrutar o utilitsar mobiliari urba ...Per que per molt que.se parli de reivindicaçio .no deixa de ser utilitzitzaçio indeguda o inclus atac de mobiliari urba en el cas de pintades ..Per tant amb quin dret doneu la notiçia presentant e identificant a este senyor com si fos un delincuent ..Crec que abans es mes delincuent qui permet la agressio al mobiliari o paitsatge urba .per motius de empatia amb qui ho fa ..se diu prevaricaçio
Fiens els coll.....
Kapi 2009, 12/01/2018 a les 16:11
+40
-32
Jo tambe arrenco porqueria independentista i que diguin el que vulguin !visca catalunya i viva españa muy bien jaime sigue asi!!!
Vergonya
Anònim, 12/01/2018 a les 16:13
+40
-27
Quina vergonya que uns anomenats periodistes tractin com un deliqüent una persona que el que fa és el que hauríen de fer els treballadors municipals, treure la brutícia de la carrers és un orgull i no un delicte. Que identifiquin els pocasoltes que penjen els llacets. Ja prou de riure les gràcies de la delinqüents separatistes.
Viva España
Anònim, 12/01/2018 a les 16:14
+36
-32
Me parece muy bien lo que a hecho Vicent ...tiene algo de malo limpiar las calles de mierda?
No Apartheid​
Jordi Manresa, 12/01/2018 a les 16:15
+31
-25
Arrencar llaços del mobiliari urbà és sancionable o ho és posar-los, aquest és el problema.
Potser s'hauria de mirar quina és l'actuació de la policia municipal (de tots), davant l'ús massiu del mobiliari urbà per part d'una opció política; no han fet ni una sola denúncia.
Exemple d'ús de les institucions de tots en benefici d'una part de la societat ( els no-indepes no existeixen)
vergüenza.!!!
Anònim, 12/01/2018 a les 16:16
+35
-25
Hasta dónde vamos a llegar?? o mejor dicho a donde quieren llegar?? el incisvismo está al orden del día se supone que todo lo que hacen está penalizado y que por hacer " limpieza" de toda esa porquería o mierda porque es mierda amarilla... que lucen nuestros pueblos ...ciudades.. se tienen que señalar como delincuentes a estos chicos???? Increibleee!!!!Donde esta el límite de esa gentuza????..... Esta es la Cataluña que que queremos??!! porsupuesto mi apoyo a Jaime!!! Y a todos los que como el queremos la unión de España que sea una y única!!! lucharemos y limpiaremos nuestras calles NO NOS CALLARAN!!!!!! :(
Me parece fatal
Anònim, 12/01/2018 a les 16:19
+34
-27
Me parece fatal que den el nombre de nadie . esta persona no es un delincuente ...esta persona se dedica a limpiar las calles de plástico amarillo .. Que además no es biodegradable . me parece una falta de respeto que además de ensuciar .. No permitan que otros limpien y encima se publique su nombre.
Y si sois tan demócratas a ver si dejáis mi comentario.
Jaume vicen
Alejandro, 12/01/2018 a les 16:28
+36
-32
No es cap delicte true la basura groga k penga la gent, el delicte es embrutar la zona amb trossos de plástic grocs.
Limpieza de amarillos
Luisa nieto estevez, 12/01/2018 a les 16:34
+33
-33
Es ilegal quitar basura contaminante? Y ponerla no?? Jaime no esta solooo ojala hubieran mas como tu!!!
limpia la ciudad
Adefesio lopez, 12/01/2018 a les 16:35
+36
-27
Este chico solo limpia la ciudad ..por que no paráis a los que los ponen que contaminan con tantos lacitos ..Ya esta bien de como lo dejan todo ..
Por dios
Anònim, 12/01/2018 a les 16:36
+18
-15
Si es mas tonto no nace
Limpiando la basura
Anònim, 12/01/2018 a les 16:39
+39
-25
Ya esta bien de tener todo con lazos amarillos. Animo a todos a hacer lo mismo
ÁNIMOS JAIME
Anònim, 12/01/2018 a les 16:40
+35
-27
Molt bé per part del Jaime, ja esta bé que per ideologies polítiiques tingueu tota Catalunya bruta de bosses grogues que no són degradables.
Limpieza
Anònim, 12/01/2018 a les 16:41
+24
-23
Parece mentira que a los guarros que ensucian con plásticos se le hagan vista larga y a los que limpian se les quiten los utensilios y se publique sus nombres...ahora quien son los fascistas?...el que incumple la Constitución es un delincuente y no se merece respeto de ningún catalán ni español.
Viva españa
Alicia payan, 12/01/2018 a les 16:52
+22
-23
Me parece vergonzoso que publiqueis el nombre de una persona q esta haciendo limpieza en las calles de lazos porque el mismo derechos tenemos los unos q los otros ,es mas , encima esta haciendo un favor al medio ambiente y a la vista de muchos de nosotros que nos sentimos catalanes y españoles ,y lo de que llevaba objetos punzantes yo me pregunto una cosa? Con que los los colgáis vosotros con la punta del pijo o que !! Cerrar el diario ya que solo que publicais lo que os interesa y como os interesa ..
Viva España
Pulgarcita , 12/01/2018 a les 16:52
+29
-27
Este chico no hace nada malo solo limpiar la ciudad ..Por que no multais los que ponen los laciitos que en susian la ciudad ..Harta de ver lacitos vayas por donde vayas Busca Catalunya lliure ..
Això no és periodisme
Jaime P., 12/01/2018 a les 16:53
+28
-20
No sé on veieu la notícia, llevat de la més que evident intenció negativa amb la que citeu una persona. La identificació d’una persona és quelcom que la Policía pot fer a qualsevol per tal de comprobar-ne la seva identitat. No veig pas que citeu la resta de persones identificades per la policia aquell dia...
stop de lacitos
Josefa Rodrigues , 12/01/2018 a les 16:59
+22
-24
Este chico no hace nada malo solo limpiar la ciudad ..Por que no mjultais los que ponen los laciitos que en susian la ciudad ..Harta de ver lacitos vayas por donde vayas
Limpieza de plasticos contaminantes.
Son Balearic, 12/01/2018 a les 17:04
+24
-23
Realmente lo que hace esta gente es limpiar la ciudad, ya que no lo hace la Brigada del Ajuntament.
Nos gustan las calles limpias, libres de plasticos contaminantes.
Los Mossos tendrian que preocuparse de otras cosas, y dejar a los ciudadanos de bien, que limpien las calles.
stop de lacitos
Josefa Rodrigues , 12/01/2018 a les 17:04
+22
-23
Este chico no hace nada malo solo limpiar la ciudad ..Por que no mjultais los que ponen los laciitos que en susian la ciudad ..Harta de ver lacitos vayas por donde vayas
Basta Ya¡!
Josefa Rodrigues , 12/01/2018 a les 17:16
+22
-23
Me quito el sombrero!! Jaime Vizern Lopez es un ejemplo a seguir!! Due hace una gran labor limpiando lo que otros ensucian y contaminan con lazos amarillos en nuestras calles!!
Lo suyo es totalmente legal!!
Ensuciar Ilegal!!!
Muestro mi apoyo incondicional para DUE y para Jaime Vizern!!
Y Viva España!!
Las calles y fachadas limpias
Jose Espejo Romero..Jose E.R, 12/01/2018 a les 17:18
+26
-24
Hay una Ley la cual prohibe colgar,pegar...etc en fachadas y urbanismo publico.
Los lazos estan incumpliendo esa ley
Dicem que es DEMOCRATICO LA LIBRE EXPRESION,en SALOU LOS AGENTES sancionan con 100 a todo aquel que pillan COLGANDO..PEGANDO...LAZOS AMARILLOS EN LAS FACHADAS...CUANTOS HAVEIS DENUNCIADO VOSOTROS MOSSOS??
POR QUE SABEIS DE SOBRA QUE ESTAN INCUMPLIENDO UNA LEY
SI ES DEMOCRATICO CUANDO SAQUE A MIS PERROS A PASEAR Y SE CAGEN EN MEDIO DE LA ACERA LES PONDRE UN LAZO AMARILLO ASIN NO ME SANCIONARAN...
OLE TU JAIME
ES MAS CUANDO SE DETIENE AUN DELINCUENTE POR ASALTAR ROBAR ..SIEMPRE SALE CON SU NOMBRE Y LAS DOS INICIALES DE SUS APELLIDOS..POR QUE PUBLICAN SU NOMBRE Y APELLIDOS SI NI ES DELICUENTE NI ESTABA HACIENDO NADA MALO,YA QUE ESTA PROHIBIDO FIJAR CARTELES O CUALQUIER PUBLICIDAD QUE DAÑE LA FACHADA O PAVIMENTO PUBLICO??
ESTO ES EL PRINCIPIO DE MUCHOS QUE VAMOS A SALIR A PARTIR DE AHORA..MUCHOS CATALANES-ESPAÑOLES Y NO ESPANYOLISTES COMO BIEN NOS LLAMAIS ALGUNOS..
SOMOS CONSTITUCIONALES CATALANES-ESPAÑOLES...
stop de lacitos
Monica corpas, 12/01/2018 a les 17:21
+23
-23
Menuda vara de medir teneis osea que un buen ciudadano que limpia las calles los identificany los que contaminan y manchan las calles que pasa les pagais los gastos de comprar esos lacitos? Yo estoy con jaime
Ben fet
Manresa neta, 12/01/2018 a les 17:23
+23
-23
Lo que se habría que denunciar es el uso indebido que hacen algunos del mobiliario urbano y de los espacios públicos (que son de todos) en lugar de señalar con nombres y apellidos a gente que no ha cometido ningún delito. ¡No tenéis vergüenza!
Visca la neutralitat!
Catalana No independestista, 12/01/2018 a les 17:23
+18
-21
Si t’aixecas i veu tot l’espai públic ple de banderes espanyoles inundat tot el carrer, com et sents?
L’Espai es per tothom, així que ben fet!
Fantastic
Ferran1937, 12/01/2018 a les 17:55
+18
-21
Es super macu, aquet mati quan e vist el carrer de casa meva flipaba, tot tan net. La veritat, es que ja estavem tips de tants llaços i pancartas. Estic content i la meva Ciutat neta. No tinc el plaer de coneixer a aquet chicot, pero estic molt agrait. Mes tindriem que tenir i fer aquet gest.
Que bajo caemos
Desde Amsterdam, 12/01/2018 a les 17:55
+17
-21
Señalando como los nazis. Ahora que ya no son los unicos dueños de la calle nos dejan ver su verdadera cara.
Ya no tenemos miedo
Joseh2o, 12/01/2018 a les 18:03
+18
-21
Lo que debería ser noticia son los ayuntamientos que cuelgan mensajes en apoyo a políticos presos que han desafiado la ley, por cierto, ayuntamientos que no respetan a ciudadanos de sus pueblos que piensan que defender la ley es lo correcto, no saltársela. Así que Jaime, ánimo que como tu muchos ya limpiamos de basura las calles de nuestros pueblos y lo seguiremos haciendo aunque nos señalen, increpen, graven y cualquier otra cosa que se les ocurra. Visca Cataluña y Viva España!!!
Buen trabajo!!
Anònim, 12/01/2018 a les 18:05
+19
-20
Muy bien echo Jaime. Primero q no tienen que sacar el nombre de nadie y segundo que no es ilegal limpiar las calles de basura!! Buen trabajo!! ARRIBA ESPAÑA Y VISCA CATALUNYA!!
D.U.E
Anònim, 12/01/2018 a les 18:13
+18
-19
Como mínimo lo que tendría que hacer este diario es...
Pedir disculpas a esta persona por publicar su nombre .. Una cosa es que los mossos lo identifiquen y otra muy diferente que ustedes se permitan el lujo de dar el nombre de una persona .. Eso en mi pueblo se llama incitación al odió.
Tita tenim dret
Marta Mauro, 12/01/2018 a les 18:16
+18
-16
Perque no es identifiquen les persones k ho fan...? Tenen mes drets uns K altres?
Omplint els carrers de plastic durant menos i k pasa tenim k callar i despres vinga pagar bosses de plastic els consumidors ,prou de fer mal al mediambient
Aclariment personal
Anònim, 12/01/2018 a les 18:22
+20
-19
Només un recordatori...
Els llaços grocs demanen la llibertat de 4 persones (de moment) que son a la presó.
Es pot mantenir la unió i demanar un país millor, on no es posi a la presó a persones per aquests motius i que gestioni de manera diferent els conflictes.
Manresa lliure
Dionisio Torrero, 12/01/2018 a les 18:23
+20
-20
Limpian y quieren crucificarlo!!! Una disculpa pública ya!!!!
Quin és el problema???
Laura G.R., 12/01/2018 a les 18:31
+17
-18
Uns fan neteja del que altres embruten. En això no hi ha res de dolent. Potser el que pasa és que alguns es pensen que els carrers són només d' ells i resulta que són de tots. Si volen llaços grocs que els fotin a casa seva,que això si és " la república independiente de su casa"
Basura
Anònim, 12/01/2018 a les 18:37
+20
-21
Si unos no llenaran Manresa de basura otros no la tendrian que quitar, me parece genial.
Me parece muy mal
Anònim, 12/01/2018 a les 18:37
+19
-16
Por que los Mossos no identifican a los que se dedican a ensuciar la ciudad y de paso publican los nombres y de paso la dirección de su domicilio, seguro que no se atreverían......
Dando nombres así...
Anònim, 12/01/2018 a les 18:41
+15
-15
Si os cierran el periódico también estarían limpiando porque vaya basura de periodismo... Además, medís con una vara lo suficientemente diversa como para tomar en serio cualquier cosa que aparece en vuestras páginas... A mí me cuesta hasta creer el día que ponéis...
Ole
Fins els pebrots, 12/01/2018 a les 18:45
+20
-15
I si posem els vídeos dels valents k van tallar les carreteres d la comarca?
Estaria bé, ja k ells farden de fer-ho, però també quedarien retratats.
Molt valents amb els seus tractors, donant pel sac a la gent k passa d merdes.
No entenc com ningú els hi diu encara res.
Jo fins els collons d tant indepe intolerant.
Som-hi Jaime
Y EN MAYÚSCULA
VANESA RACERO, 12/01/2018 a les 18:50
+17
-16
jajajaja ole tu Jaime!!!! a quien le pique que se rasque que me duelen los ojos de ver las calles tan sucias, gracias por tus labores, me quedan dos meses para limpiar lo que pueda que soys muy guarros jajajajajaja y los que ensucian y no se ponen nombre y apellidos??? en fin que estén por otras cosas que no están por la labor 🖕🖕
Si fui yo y bien orgulloso y volver a hacerlo
Jaime vizern , 12/01/2018 a les 18:59
+26
-30
A mi ya adorable y querido amigo Pere fontanals, creo que lo nuestro ya puede ser una relación de amor, no se hasta que punto puede resultarle interesante esta basura de noticia, porque la verdad es que me da exactamente igual que me vean sacando lazos, y limpiando manresa de toda la basura que hay por las calles, es bochornoso y es una vergüenza el pasear por el centro de manresa, tenéis las plazas llenas de pintadas, llenas de propaganda a favor de los políticos presos, tenéis toda manresa con las paredes de sitios emblemáticos llenos de precinto de papeles que medio rotos y eso lo ves Normal? Xq no haces un noticia haciendo referencia de como esta de sucia la ciudad? Es lamentable que seáis así, me dices tú como cortan los lazos amarillos cuando los colocan? Con los dientes ? A tirones ? La policía catalana como tú la llamas a ellos les piden identificación? Por comentarios y periodismo de este que tu haces estos agentes del orden están en continuo conflicto con otros cuerpos del estado, como siempre generalizais y te crees al igual que los separatistas que todos los mossos d'Esquadra tienen la misma ideología política que vosotros, te recuerdo que mi nos de ellos vienen de familias y padres Guardia civiles que algunos de ellos pertenecía a ese cuerpo de seguridad del Estado y que estáis creando que a día de hoy muchos de ellos ya no puedan más y estén entrando en depresión por la situación que estáis creando.
Piensa ya en cambiar las noticias o cambia directamente de profesion
gran nivell intelectual
rosa 12-01-2018, 12/01/2018 a les 19:04
+30
-30
Quin nivell de respostes,quedo parada de les raons que cada un posa en les respostes,quin nivell de respecte vers els sentiments de les persones,tots els unionistes respecteu molt els carrers quan sortiu oi ?,ho deixe-ho tot fet una porqueria,carrers plens de deixalles,això sí molt viva Espanya que us està fotent a tots,la vostra mentalitat es tan i tan curta que no podem esperar res més de vosaltres,després queixes i no sé que més,tan de bo us vagin retallant les pagues i quedeu empobrits del tot,us ho mereixeu.
Olé ole y ole
Laura la gabacha , 12/01/2018 a les 19:06
+17
-21
Primero bravo a Jaime y lo que representa más gente como ellos es lo que hace falta
Segundo que delito han cometido limpiar la ciudad de basura!!!!!
Tercero como os permitís poner nombre y apellidos???? Para que??? Cual es vuestro sentido a eso señores señalando la gente asin....
Ala Viva España!!! Y Visca Cataluña!!!!
Muy bien
Diego, 12/01/2018 a les 19:24
+18
-20
Estoy con Jaime,solo hace lo que los ayuntamientos debería de hacer limpiar las calles.
Y los señores mossos tendrían que identificar y publicar los nombres de los que en sucian nuestras calles.
ANIMO JAIME !!
A se me olvidada, YO TAMBIÉN LIMPIO LAS CALLES DE PLÁSTICO AMARILLO.
Increible!!
Anònim, 12/01/2018 a les 19:28
+19
-15
Que noticia es esta??
En una ciudad como Manresa, esto es noticia? Que unas personas se dedican a quitar plasticos?? Y los Mossos, porque tienen que identificar, a gente que se dedica a limpiar lo que otros ensucian?? Vamos, que no entiendo nada... Vaya publicación🤦🏻‍♂️
Serveis de neteja
Amparito, 12/01/2018 a les 19:41
+17
-21
Algu ha de netejar la ciutat!!! A mes, El groc porta molt mala sort!!! Molt be nano!!!
El plàstic contamina
Anònim, 12/01/2018 a les 19:49
+16
-21
Em sembla perfecte que aquest noi, d'una manera totalment altruista reculli el plàstics que embruten els espais públics. Aquest plàstics embruten el medi ambient. S'ha estimat que el 80% de les escombraries als oceans provenen de terra ferma i el 20% restant dels vaixells. 
Com les deixalles plàstiques flotants fotodegradables es converteixen en trossos més petits cada vegada, el plàstic arriba a ser d'una mida tan petita que pot ser menjat pels organismes marins que viuen a prop de la superfície de l'oceà. Per tant, aquests residus entren per complet en la cadena alimentària.
Los apuros del chorizo en la boca de un perro
Anònim, 12/01/2018 a les 20:30
+19
-16
Que poca profesionalidad tiene el periodista que ha escrito esta noticia.
Como se puede tener tanto odio a lo Español..
Que se tenga que sacar una noticia de alguien que quita lazos dice mucho..jajaja!!
Date una vuelta por las escudinas , allí tienes para meses de noticias.
Mucha gente pasando penurias..pero no esto es una gran noticia.
Pésimo!!
Se os acabó el chollo indepes
Tabarnia, 12/01/2018 a les 20:36
+12
-18
Encantada de leer comentarios coherentes defendiendo la limpieza de nuestras calles, las de todos.
Viva españa
Anònim, 12/01/2018 a les 20:44
+10
-20
Si no nos obligaran a tragar con la basura de sus lazos no tendria que haber quien los tubiera que quitar!!!! Bien echo jaime
Molta tonteria
Anònim, 12/01/2018 a les 20:53
+11
-17
Aneu a embrutar amb els llaçets els vostres balcons. Sou uns incivics. La Ciutat es de tots.
Enhorabuena
Miris, 12/01/2018 a les 21:02
+12
-16
Gracias por limpiar la mierda de nuestras calles,alguien tenía que sacar la basura y ya te as encargado tu gracias a dios....chapó y a ver si dan nombres de los que las manchan
Acta est fabula
Acta est fabuls, 12/01/2018 a les 21:08
+13
-17
Cuando identificaran a quien los ponen????
VIVA ESPAÑA AUN QUE OS PESE
JOSE ANTONIO CULEBRAS, 12/01/2018 a les 21:53
+14
-19
SEÑORES MOSSOS PORQUE NO IDENTIFICAN TAMBIEN A LOS QUE ENSUCIAN LA CIUDAD CON LACITOS DE PLASTICO Y PROPAGANDA SECECIONISTA.SE OS VE EL PLUMERO Y LES RECUERDO QUE LA CIUDAD ES DE TODOS.VIVA ESPAÑA Y VISCA CATALUNYA LIBRE DE NAZIS.
POCA EDUCACIÓ I RESPECTE
Anònim, 12/01/2018 a les 22:25
+25
-13
Recordar que hi ha 4 persones empresonades injustament i els llaços grocs són el símbol per recordar-ho i demanar que els alliberin i el que és clar és que si tant us molesta de ser un tema de consciència GRO GROC I GROC.
I per últim tot el meu suport a l'article i al periodista, les coses pel seu nom i a qui no li agradi que no s'ho miri o llegeixi. No passaran!!!
Llibertat
Anònim, 12/01/2018 a les 22:35
+21
-11
Està molt bé que s'identifiquin els violents i les persones que no respecten les idees dels altres, ni els principis ètics ni morals més fonamentals d'una societat. Aquests que defensen treure els llaços grocs, defensen també l'incompliment de les lleis per part del poder executiu i judicial espanyols; estan completament encegats per l'odi i el fanatisme que els han inculcat des dels mitjans de comunicació del règim nazionalista del PP / C's.
Adelante
Anònim, 12/01/2018 a les 22:45
+8
-15
Pues si no hay que dejar que la peste amarilla nos contamine
Hem sembla bé
Anònim, 12/01/2018 a les 22:54
+8
-14
El que hauria d'estar prohibit és permetre penjar llacets grocs, fer pintades, penjar cartells, etc i tot per els putus "politics presos" !!! Cosa k molts no volem la indep!
Ja k nos s'ens respecta, em sembla be que es faci aixô (neteja).
Muy bien!!
Úrsula , 12/01/2018 a les 23:24
+10
-13
Muy bien por Jaime Vizern. Vamos a seguir limpiando calles le pese a quien le pese.
Yo vivo en Artés y he sacado bastante mugre. Y porque no llego a los trapos que tienen en los balcones...

Ni un paso atrás ...
Genial!!!!
Anònim, 12/01/2018 a les 23:30
+8
-13
Molt bona feina jaime!!! Estem tot cansats de tanta historia!!
Aquesta gent esta malalta ni respectan ni res!! Viva catalunya viva españa
K asco de periodista
Isma, 12/01/2018 a les 23:37
+14
-12
Kien te piensas k eres primero para dar nombre y apellido de una persona sin ni aver echo un delito...Pere fontanals eres un penoso y rastrero!!! Además haces noticias falsas sin neutralidad alguna...un buen periodista no hace este tipo de noticias y menos da nombres para incitar al odio... Os creéis k kereis más a cataluña k los demás pero no es así... Sino ni ensuciariais ni buscariais una cataluña independiente k lo uniko k nos está repercutiendo es en números negativos...pérdidas de puestos de trabajo y menos poder adquisitivo para cataluña ya k más de 3000 sedes se han ido... Sois una secta k estáis abducidos y no veis la realidad ni el daño k estáis haciendo a cataluña y los catalanes!!! Sin vergüenza pide perdón y retractate de esta burda noticia!!! El delito es pintorrear colgar mierda y carteles en la ciudad no limpiarla!!!! Grande Jaume!!!!! Pere fontanals te mereces lo peor y sufrir por mala persona!!!! Viva España!!!! Y Visca Catalunya!!!!!
Quin tufillo a caspa
Paco mermela, 12/01/2018 a les 23:41
+22
-17
Entrat todos en Nasio diyital Manresa i apollat a Jaime Bisern!! Vaaaa, a que heu fet aixo?
Quina colla de casposos esteu fets, amb la escritura pagueu. Entre tots no en feu ni 2 de coeficient intel.lectual, fatxilles
Arreplegats!
Morts de gana!
La
meitat a l’ atur i l’ altra meitat de baixa! Quina colla...
Cuanto mas gilipollas ponga lacitos y sus mierdas mas Español me siento
Anònim, 12/01/2018 a les 23:56
+9
-20
VIVA LA UNIDAD DE ESPAÑA! Mossos dedicaros a vuestro trabajo y no es escoltar a quien los pone ... MoSSos
Jaime viva la madre que te pario!
2018
Anònim, 13/01/2018 a les 00:39
+7
-14
Queremos una España limpia y ellos se encargan de limpiarla, muy bien por estos chicos españoles limpios,,,señores esto que acen este cuerpo de policía, ,,los mossus,,no es legal
Hablando de Intelectuales
Valenciano y Español, 13/01/2018 a les 01:06
+8
-15
El fanatismo, adoctrinamiento y supremacismo de los separatas hace el ridículo más espantoso que se puede hacer. Es increíble que"personas" supuestamente normales, realicen el acoso a los demócratas solo por el hecho de que respetan nuestra Constitución. Los golpistas separatas, imbuidos de odio hacia todo lo que representa España, solo ven sus derechos, olvidándose de los derechos de otros y de sus obligaciones de ciudadanos españoles. Porque sí, son españoles. En caso de duda que miren su DNI. Y por favor, dejar de inventar mentiras, que sois muy mentirosos y muy falsos
Qui a comes.il.leguilatats??
Anònim, 13/01/2018 a les 01:18
+7
-12
Il.legal neteixar zones publiques?? Ha veure si t'hi posses me.al BOE I t'informes bé de les lleis! Il.legal es embrutar I pintar els carrers, si que preguntin a? Les persones que fan graffitis, si els enxampan com els hi surt de car la gracieta! No respecta que mes del 50% dels catalans no volem la independencia I hem d'estar tragan que feu tot aixo amb un mobiliari que paguem tots ,I teniu la cara dura de demanar democracia I repecte! Penjar cartells demant que assenyalin a tots aquells que no volen la independencia de Cataluña I els feixistes som nosaltre?? Cambie-ho la historia com us ve de gust, I el que encara hem sembla mes fort es que, el llaç groc a siguti desde fa uns 5 anys per donar suport als malalts. " espina bifida" I vosaltres amb tota la vostra cara dura I falta de respecte, la utilitzeu per defensar una gran farsa patetica!! Marceu tots de la nostra terra I dexeu-nos viure tranquils!!! Visca Catalunya y Viva España!
Lo estás haciendo genial Jaime!
Vanesa, sanvi, 13/01/2018 a les 01:21
+7
-18
Seguro q si pillan colgando la basura amarilla mirarán hacia otro lado. Todos hemos d limpiar las calles, no es delito. Grácias Jaime Vizern x la gran labor q desempeñas. Y si hemos d llamar a las cosas x su nombre, como dice un comentario más arriba... El lazo amarillo és d Espina Bífida!!! No d delincuentes políticos presos. Viva España y viva DUE
Quin tufillo a superioritat
Laura H Girona, 13/01/2018 a les 03:41
+6
-15
A falta d´arguments, queda el insult. Lo que dice Paco de Jaime dice más de Paco que de Jaime.
S´ho podría fer mirar Paco! Rebosa odio e intolerancia por todos lados y eso no es bueno para la salud,igual que al que ha escrito esta noticia intentando vender a Jaime como un delincuente por limpiar las calles. Los delincuentes son los políticos que estan en la cárcel y algún que otro huido. Vamos a decir las cosas por su nombre y no inventemos.
Jaime, buen trabajo! Yo denunciaría..!
Paco, te auguro un gran futuro como pitoniso! Lo bordas...jajjaaj
Primera y última vez que entro en Diari digital Manresa, objetividad 0!
Jhony m'entero.
Puesyomismo, 13/01/2018 a les 05:30
+9
-13
A ver, paco mermelada.

Acuéstate un ratín, chato.

Y cuidate el baypass.

Te lo hicieron cerebral no?

Si no sabes torear pa que te metes...

VIVA España.
2018
Anònim, 13/01/2018 a les 07:35
+11
-12
Si un botiguer posa un cartell a la seva botiga, l'Ajuntament va i li fa pagar la corresponent taxa.

Per què l'Ajuntament no fa el mateix amb aquests que embruten la nostra ciutat amb aquests horribles llaços grocs, utilitzant de forma gratuïta l'espai públic i que, a més a més, van contra la Llei i l'Ordre. Aquests tipus que són a la presó ho estan per colpistes que han actuat contra la Constitució i el seu propi Estatut (veure art. 1). Als Estats Units d'Amèrica ja estarien condemnats a cadena perpètua. Doncs la seva Constitució (que té més de dos segles) és sagrada i, per tant, ES RESPECTA.

Manresa és poble. I és poble perquè així ho han volgut els ciutadans que van votar al seu dia. A veure si amb el temps es donen compte de les conseqüències dels seus vots i rectifiquen perquè Manresa deixi de ser poble.
Limpiad la mierda falangista también
Jo vull ser lliure , 13/01/2018 a les 09:29
+28
-14
Vaya vaya... como se nota que toda la tropa del colega quita-lazos se han citado aqui para postear y apoyarlo. .. No se nota ni nada...que va 😑
A ver si cuando hacéis vuestras manifestaciones fachas también limpiáis después las mierdas de pegatinas de banderitas españolas, las de la falange y las pintadas de spray que dejáis a vuestro paso. No queréis limpieza, pues dad ejemplo. Y si ya de paso -viendo que os las dais de cívicos- si sois capaces de terminar una mani sin pegar ni insultar a nadie ya sería la hostia, porque no hay mani facha sin incidentes oiga.
Más estudiar y trabajar, eso es lo que os falta a la mayoría, que la incultura y la ignorancia es muy mala.
Els carrers seràn sempre nostres, PERQUE SOM MAJORIA, AIXÍ HO HA DEMOSTRAT UNES ELECCIONS IMPOSADES. Jode verdad, pues eso es la democracia, acatar las urnas.
Si això es cert.
Anònim, 13/01/2018 a les 09:56
+12
-12
Identificar un ciutadà per treure llaços, netejant així la via pública, és molt greu. Veurem que diu la Justícia. Doncs això d'assenyalar a un individu publicament ..................

I ara pregunto, ha pagat l'associació pro-colpista o els que recolzen als colpistes la taxa corresponent per posar aquests horribles llaços a la via pública? Per què als botiguers se'ls aplica una taxa per posar un cartell o un rètol a la seva botiga i a aquesta associació, o el que sigui, que dóna suport als colpistes no?

Bon dia!
Vergonya
Anònim, 13/01/2018 a les 10:25
+12
-12
Sr, Pere si fos aquest noi el denunciaría personalment, con s'atreveix a donar el que no m publicament, nomes per Freire lo qu vosaltres mateixos hey embrutat sense demanat l'opinió de tots les ciutatans, ultimament fa fastic el que publica, con a catalana i espanyola, demanaria la seva dimisio i li proposaria dedicar-se a una altre cosa, I al sr, Vicenç l'ánimo a lo denuncii tant a vosté con els los dos d'Esquadra pel fet.
Merda de diari
Anònim, 13/01/2018 a les 11:32
+10
-12
Bravo per Jaime. ¿Este periódico se dedica a señalar? Para que otros puedan hacer la faena sucia...
Sacar mierda de las calles no justifica delatar a nadie, y menos por los Mossos. ¿Prevaricació?
Bravísimo!
Anònim, 13/01/2018 a les 14:34
+8
-9
Es una vergüenza pasear por esta ciudad y ver todo lleno de lazos amarillos, pintadas incitando al odio, banderas y demás medios utilizados para separar a la ciudadanía. Ojalá hubiera más gente como este señor. Muchas gracias por echarle un par....
Limpiad la mierda falangista también
Jo vull ser lliure , 13/01/2018 a les 14:37
+20
-8
Vaya vaya... como se nota que toda la tropa del colega quita-lazos se han citado aqui para postear y apoyarlo. .. No se nota ni nada...que va 😑
A ver si cuando hacéis vuestras manifestaciones fachas también limpiáis después las mierdas de pegatinas de banderitas españolas, las de la falange y las pintadas de spray que dejáis a vuestro paso. No queréis limpieza, pues dad ejemplo. Y si ya de paso -viendo que os las dais de cívicos- si sois capaces de terminar una mani sin pegar ni insultar a nadie ya sería la hostia, porque no hay mani facha sin incidentes oiga.
Más estudiar y trabajar, eso es lo que os falta a la mayoría, que la incultura y la ignorancia es muy mala.
Els carrers seràn sempre nostres, PERQUE SOM MAJORIA, AIXÍ HO HA DEMOSTRAT UNES ELECCIONS IMPOSADES. Jode verdad, pues eso es la democracia, acatar las urnas.
Penos
Oriol, joaquim i jordis llibertat, 13/01/2018 a les 15:02
+16
-9
En lloc d treure les del demes, xq no exposeu les vostres idees?
Sembla q els espanyols hagin estat maltractats akests anys a catalunya (si realment penseu aixo, us han ben rentat el cervell o es q no heu estat aki)
Els llaços grocs son x demanar llibertat d preso a uns inocents ( ja se q dire la cantinela q no han respectat la llei , i els vostres? Desde el gobernant q teniu fins al darrer ministre? I el borbo?
Apa nois q mai podreu conseguir q ens sentim com vosaltres, mai
Limpiando la basura.
Lakelimpia, 13/01/2018 a les 15:04
+9
-15
Orgullosa de todos los que consiguen que nuestras ciudades y pueblos estén cada día más limpios de la basura separatista.
Para estos últimos, leer las ordenanzas municipales del lugar donde vivís y así descubriréis que los únicos que cometeis ilegalidades sois vosotros. Claro que se me olvidaba que ese es vuestro modus operandi.
Ui...
Anònim , 13/01/2018 a les 15:17
+22
-9
Com es nota els coleguis. Sempre es queixen de si aquest diari això aquella Tv allò. I mira per on que aqui no els hi han prohibit ni censurat per tal es puguin expressar.
Quina diferencia no?
Per cert. No sou el 50% sou el 43,5%.
Tot i la imposició d'eleccions, els que n'estem fins els nassos de vosaltres i dels vostres que NO INFORMEN CORRECTAMENT A LA RESTA DELS VOSTRES...SOM ELS QUE REALMENT HEM GUANYAT I NO HEM PERDUT CAP VOT. AL CONTRARI, QUE ENCARA HEM TRET MES.
VISCA CATALUNYA !!!
Per cert, si tant defenseu la seva "voluntat de netejar", que quan sortin amb el gos recullin la merda, que tirin els clinex, xiclets i cigarretes a la paperera!!!!
LIMPIANDO BASURA
Anònim, 13/01/2018 a les 16:21
+8
-17
Deberían darle las llaves de la ciudad por mantenerla limpia.
Jaime
Anònim, 13/01/2018 a les 16:48
+8
-12
Jaime y todos sus fans,si tanto hos gusta l'impost,me podriais limpiar el .........





Jaime somo todos
Anònim, 13/01/2018 a les 18:53
+8
-20
Muchos Jaimes hacen falta como tu ANIMO
Jaime friki
Pena, 13/01/2018 a les 20:56
+21
-11
Jaime, tan poca feina tens que has d'estar tot el dia penjant missatges aquí? Se't acabaran els noms falços donan-te suport a tu mateix? Intenta ser una mica original. No veus que canta d'una hora lluny? Tan curtet ets? Deixa de fer el rídicul, friki.
Manresa ESPAÑOLA
Patriota del Bages, 13/01/2018 a les 22:23
+7
-18
Molt bé Jaime, tots estem amb tu!! Visca Espanya, Visca el Bages!!!
La de Quin Nivell
A la Rosa, 13/01/2018 a les 23:44
+6
-20
Per nivell el teu, bonica, que no ets capaç d'entendre que de sentiments en tenim tots i que nosaltres no anem imposant estètica al carrer. Ens acuses de deixar-ho tot fet una porqueria però no entens que els llaços grocs són porqueria. I la cera d'espelmes al terra també. Parles de misèria econòmica espanyola i no veus que Catalunya s'està empobobrint per culpa vostra. I no parlis de lladres, perquè corruptes nostrats també en tenim.

Pensa una mica i apuja tu una mica el nivell dels teus arguments.
Ja no tenim por. No callarem
Tabarnesa, 13/01/2018 a les 23:47
+8
-15
Sra "Oriol Joaquim y Jordis" els "llacets" o més ben dit les bosses de plàstics groges que es dediquen a posar per tot arreu contaminen. Mentres uns en dediquem a portar les bosses de roba a tot arreu quan anem a comprar, els altres les emboliquen als arbres. Es una vergonya! Per cert, vosaltres tampoc consegireu que ens sentim com vosaltres; megalòmans, despòtics i intolerants, mai.
2018
Anònim, 14/01/2018 a les 07:39
+6
-14
Los independentistas obtuvieron 2.063.631 apoyos en las pasadas elecciones,.

Los no independentistas obtuvieron 2.212.871 apoyos.

Así que no hagáis trampas en vuestras cuentas, ignorando, porque os conviene, a En Comú de vuestros cálculos.

En Comú ESTUVO EN CONTRA de la CHARLOTADA independentista protagonizada por Fuigdemont y su banda. Eso quedó muy claro en las convocatorias parlamentarias.

Por cierto. Que poca seriedad la de estos individuos de JxSi. Pues salvo algunos pocos, TODOS se dieron a la fuga una vez proclamada la INDAPANDENCHIA de Cataluña.

¿Lo de los lazos? Una vergüenza propia de repúblicas bananeras.
Molt.be
Anònim, 14/01/2018 a les 08:27
+5
-14
Molt be jaime!!!!cansats estem de tanta tonteria i de veure els nostres pobles ple de merda i pintadas
Aixo es una noticiA????? Perque no possat el nom de qui els embruta
I fachas no teniu ni idea del significa
I quan dieu espanyolistas es patetico no teniu ni idea
Ciudad alegre!!!
Anònim, 14/01/2018 a les 09:46
+8
-13
Sin dudas hay que sumarse a la campaña de limpieza, hay que barrer todo lo que afecte el ornato público y la sinrazón de unas minorías que se toman la ciudad como propiedad privada. Basta ya de hacer tanto el ridículo!
....
Bagenc, 14/01/2018 a les 10:41
+15
-5
Quanta gent a favor d'aquest senyor..tots son de per aquí?..diria que no...
Molt cansat
Anònim, 14/01/2018 a les 13:30
+9
-11
No se si es mes bo o mes dolent posar llaçets grocs o treules.
Pero el que si penso es que estem una mica cansats de tota aquesta pantomima que estem vivint. Per a mi es aixo una pantomima per tenirnus distrets i no veure realitats.
Altra cosa que diré els senyors que estan a la presso no estan per els seus ideals , si no per saltarse unes lleis ( bones o dulentes ...... ). Per aixo penso que no son presos politics , son presos sense mes. Com jo mateix si incumpleixo una d'aquestes lleis.
Començem a dir les coses per el seu nom. Estem molt cansats.
Nazis
Groc groc groc, 14/01/2018 a les 23:13
+21
-7
No evolucioneu, el vostre jefe tenia akestes idees, el q no pensava com ell apa, cap a la cuneta.
Sou personatges q sou violents de mena ( sol cal veure el vocabulari fascista q teniu)
Groc, groc, groc
Quina mania teniu!
Anònim, 15/01/2018 a les 21:34
+7
-10
Quina mania teniu de anomenar a aquest individu que vomita notícies a dir li periodista!!! Collins siguem seriósos i no faltem al respecte que els periodistes tenen estudis, una carrera! I si voleu saber el currículum d'aquest incendiari acabem ràpidament! Inclòs podria assegurar que ex companys de "feina" el titllen de gandul per excel·lència així doncs que començem a parlar amb propietat....periodista NO!!! I per acabar, la notícia ni la llegeixo, fot pena segur!
Definitivament..no tots son de per aquí...
Bagenc, 16/01/2018 a les 09:32
+7
-3
En aquest enllaç trobareu a on ha anat a buscar els "vots", el "protagonista" d'aquesta noticia:





Veureu que hi ha una entrada del 12 de gener d'aquest any a les 6:02 h on literalment hi posa:

" Me ayudais a publicar en esa asquerosidad de diario?, al final de la noticia da la opción de comentar"

Fora fatxes
Danerys Taragaryen, 16/01/2018 a les 11:28
+23
-5
Feixistes fastigosos, foteu el camp de la mostra terra! Aneu a llepar-li el cul als franquistes assassins! Aquest senyor, si es que se li pot dir senyor es un feixista de merda repugnant, aquí estem lluitant pels nostres drets i això no es il·legal ni tampoc es just q per aquesta raó tinguem 4 persones a la presó!! Marxeu de Catalunya si no us agrada, impresentables, q quan feu manifestacions ho deixeu tot fet una merda. Feu fàstic! Sou escòria i Espanya es una merda franquista!! Obriu els ulls, incults, paletos de merda!
Ahora resulta que yo hago algo ilegal?
Jaime vizern , 16/01/2018 a les 19:21
+3
-18
Ilegal es poner lazos amarillos en las calles, ilegal es poner cualquier nombre de una persona en un medio de comunicación, ilegal es poner mentiras en los medios de comunicación, ilegal y fomentar el odio entre todos es lo que hace este periodista, yo soy catalán pero también español, no voy poniendo pintadas de viva España ni voy poniendo nada x los sitios públicos xq sino estaría todo echo una porquería, tenéis todo lleno de mierda, Raúl Pastor un chico q no conozco, ese si que es un preso político, un chaval que si que es verdad q en sus tiempos se equivocó y mucho de camino pero que ahora estaba haciendo bien las cosas, y que paso? Que por poner una bandera de España o sacar una estelada de un balcon de un ayuntamiento y x las muchas denuncias q había recibido x parte de ERC por luchar contra vuestra dictadura y por querer imponer a todos los catalanes ESPAÑOLES vuestras normas, y si repito el estaba en 3er grado, ya había pagado x sus cometidos anteriores pero que lo metan en la cárcel x quitar una bandera? Lo que no os informan de muchas de las cosas y eso es lo que no entendéis, os pensáis q aquí en manresa sólo estoy yo y nuestra asociación que por cierto perdido gracias a los votos de los miembros de la junta eso para el q no lo sepa, no soys capaces de mirar más allá de lo que os dicen ciertos medios de comunicación, por cierto nos vemos el día 4 viva cataluña viva España y viva tabarnia
Q es tabernia
Oriol, jordi i joaquim llibertat, 18/01/2018 a les 23:37
+5
-1
Senyors tabernesa
Ni falta q faci q siguin com nosaltres, no som com vosaltres q us fot q no ens sentim espanyols, i menys com les persones q hem vist q hi han entre ells q no han vist els atotinaments q van venir a fer els Gc i pn
Hi un altre cosa a dirvos s escau millor taberners ( d taverna) i quan volgueu ja sabeu referendum i no patiu no apallissarem al q hi vagin
No sois Periodístas, sois Comisarios Politícos.
Astrid Herkhägtt, 24/01/2018 a les 16:34
+2
-3
Cuando dais el nombre, lo haceis para señalarlo y ponerlo en el centro de la Diana de los descerebrados. Pero ya se acabo el miedo. Limpiar las calles de basura no es un delito, amparar a unos delincuentes, es hacer Apologia del Golpe de Estado, y señalar a un ciudadano es un Delito de Coacciones. Pero os vendeis por la misera de una subvención porque no sois rentables, sino formais parte del aparato represor y adoctrinador. El Periodismo y la Imparcialidad os queda muy lejos.
y yo te acuso!!!!!!
Anònim, 21/02/2018 a les 22:22
+0
-0
Muy mal muy mal...vicentillo qué malo eres, quitando lacitos...nene... hala! ya estás señalado, que todo el mundo sepa qué es lo que piensas...vaya por dios. ¿oye y los nombres de quiénes ponen los lacitos? Ah no que son gente de bien
madre mía, madre mía...que han quitado unos lacitos...NOTICIÓN
Anònim, 21/02/2018 a les 22:29
+1
-0
Oh my God! Oh my GOD! I can´t believe it. Un tipo ha quitado unos lazos amarillos. ¿Cómo ha podido suceder? Que venga la interpooool, que alguien lo pare...si nos descuidamos no habrá lacitos, ¿Y que haremos sin lacitos? Nadie sabrá que somos especiales.
Ben fet jaime
Anònim, 22/02/2018 a les 09:30
+0
-1
La labor de limpieza es muy importante .
Me gustaria ir un dia a limpiar gracias a esta noticia seremos mas....
Vaya artículo!!!
Daniac, 04/06/2018 a les 22:48
+0
-0
Leyendo este artículos lavacerebros, parece que sea un delito el quitar lazos... Cuando se debe respetar también, al igual que ponerlos, el deseo que quitarlos como rechazo a ese pensamiento, por que no? En cualquier caso me pregunto si no es un delito contra la propia naturaleza el utilizar tantas toneladas de PLÁSTICO para tan sólo mostrar un símbolo?