Sexisme

Stroika no contractarà més el DJ Paco Pil pels comentaris masclistes de la Nit de Reis

Era el cinquè any consecutiu que l'artista actuava al local manresà

| 10/01/2018 a les 14:59h
Arxivat a: Societat, Stroika, Dj Paco Pil, masclisme
Sala Stroika a Manresa | Stroika
La sala Stroika de Manresa ha emès un comunicat en què assegura que no tornarà a contractar el DJ Paco Pil pel comentaris masclistes que, segons denuncien, va fer la Nit de Reis durant el seu espectacle a la sala. Sense voler entrar en detalls, els responsables de la Stroika lamenten i condemnen el comportament "clarament sexista" de l'artista i demanen disculpes "a totes les persones que, com nosaltres, van ser presents durant l'episodi i es van sentir incomodades per l'actitud de l'artista". "No hem tolerat, ni tolerem ni tolerarem cap tipus de comentari d'actitud sexista o racista a casa nostra, tampoc a l'escenari", han afegit. Aquest era el cinquè any consecutiu que l'artista actuava a la sala manresana durant la Nit de Reis.

COMENTARIS

a
Anònim, 10/01/2018 a les 17:27
+35
-13
Sou molt hipòcrites senyorES i senyors d'Stroika (poso primer senyores no sigui que em titlleu de sexista). Feu festes on menors d'edat pugen al escenari mig despullades i xarrupen directament d'ampolles de Jack Daniels, competint per veure qui es la mes denigrant d'elles. (WTF, animalistics i merdes diverses). Poseu cançons summament sexistes, els porters comenten el 'culet' que tenen algunes clientes però ehhhhhhhhh!!!! en senyor Paco Pil fa una gràcia o un comentari sense cap tipus d'intenció malèfica i ja surt fins al periòdic. Doncs me'n alegro que no vingui mes, no es mereix una sala on els responsables són uns incompetents. PD: Ara es veu que qualsevol persona que digui quelcom és sexista, homòfob, racista o xenòfob. Només voleu escoltar el que us interessa. Bye Stroikazs.
dame mas gasolina lalala
Anònim, 11/01/2018 a les 11:10
+8
-6
Uff con el feminismo hemos topado....... las nuevas talibanas del Siglo XXI

Hemos pasado de permitirlo todo a quererlo criminalizarlo todo en un plisplas.

Si al final vamos a crear una sociedad puritana a más no poder... me suena a MANIPULACION.

Suerte que no van a poder parar el TRAP!
Les feministes masclistes
Anònim, 11/01/2018 a les 11:21
+8
-4
No en tinc ni idea del què va dir aquesta persona. Però vist l'estat de setge en què estem en aquest tema, pot ser qualsevol bajanada. Qualsevol insignificància.

En canvi, els que volem la igualtat hem d'aguantar falsedats, mentides i insults. Quan parlen de "dones maltractades" estan dient que només maltracten els homes, quan les estadístiques d'altres països diuen que les dones maltracten igual que els homes (aquí no hi ha estadístiques de dones agressores perquè està vetat).

Som iguals de bons i de dolent tot i que expressat biològicament de manera diferent.

Les feministes masclistes de la banda femenina, sense passar per cap igualitarisme. I les tradicionals masclistes, ara s'apunten al feminisme que és profundament masclista.
WTF?
Anònim, 11/01/2018 a les 13:04
+8
-3
Hem sembla perfecte que no el contracteu més per aquest motiu. Però feu-vos-ho mirar. Perquè jo com a dona he estat a alguna de les vostres festes WTF, i he fotut el camp a fora per no veure la degeneració cap a les noies, per no dir nenes, fent-les pujar a l'escenari a fer "xupitos", entre d'altres coses , que la veritat, fan bastant de fàstic que es permetin. WTF?
WTF???
Anònim, 11/01/2018 a les 16:21
+5
-0
Ostres!!!! I jo a casa mirant la tele. Haig de sortir més (oo)
Culpar el feminisme pel que fa una gent hiopcrita?
Albert H, 11/01/2018 a les 22:42
+1
-1
a dame mas gasolina lalala...

No mezcles las cosas, si no sabes de que va, no critiques, no tires mierda.

Hemos pasado de una época donde estábamos acostumbrados a ser de una manera frente a la mitad de la población, y ahora esa mitad decide que quizás no le apetezca seguir así. Si eso te parece mal, tienes un problema de adaptación. Pero resulta que no sólo están tus derechos...
Culpar el feminisme pel que fa una gent hiopcrita?
Albert H, 11/01/2018 a les 22:59
+2
-1
A Les feministes masclistes...

Les estadístiques no diuen que és maltracta igual homes a dones que a la inversa. Hi han diferencies substancials entre països, i MAI, la dona està per sobre del home, de mitja està en un 25 %, així que parla am propietat i sense prejudicis sobre el feminisme (en realitat els feminismes)...

Per exemple, el 95 % dels homicides al mon el cometen homes... Poca broma.



Una mica de rigor si us plau
kollontai, 12/01/2018 a les 10:26
+5
-1
Dir –li a una noia que es follable o dir que“los chicos somos puteros y canallas, la chicas princesas y les gusta que les den caña, que las perras salen con tanga o sin bragas para comernos las pollas” si això no es ofensiu millor que us ho feu mirar.

Als que titlleu a la sala d’hipòcrita, sincerament celebro el comunicat, m’alegro de que a Manresa hagi una sala amb aquesta sensibilitat i espero que continuïn millorant en aquest sentit. Stroika ben segur que té coses millorables, ells han fet un pas valent i vosaltres que heu fet?
dame mas gasolina lalalala 2
Anònim, 12/01/2018 a les 10:39
+3
-1
Para Albert H

No creo que mezcle las cosas, simplemente que la sociedad no entiende los terminos medios.

Nos estan vendiendo que el hombre siempre es culpable, que falta que una mujer diga que ese señor me ha tocado el culo y es automaticamente culpable. y tiene que mover cielo y tierra para demostrar su inocencia y como demuestras tal cosa?? Es tu palabra contra la suya y tal como nos venden el tema, ante la duda la mas tetuda. (lo pillas?)

Te podia contar un par de casos donde veo claramente el bullyng sicologico que ejerce la mujer a su pareja, dejando a su marido por lo suelos y sin la mas minima autoestima, pero ahi siguen por lo hijos y la hipoteca.

Igualdad, tan dificil es tratar los casos de violencia por igual.

Si matan un politico 50 años de carcel, si matan a una mujer 20 años, si te mata el quinqui del barrio de un navajazo por robarte la cartera: 5 años como mucho... IGUALDAD!
Para dame mas gasolina lalalala 2
Albert H, 12/01/2018 a les 16:50
+0
-0
Nadie vende que el hombre sea culpable siempre, eso es una exageración que tú haces posiblemente a raíz de informarte en determinados sitios sobre la cuestión. Lo que se afirma es que la construcción de lo que es ser hombre (cultural) sí es machista, porque estamos todos educados bajo la misma cultura, por lo tanto, no escapamos del todo aunque queramos a ello. No es el hecho de ser hombre el problema, es como se nos define que hemos de serlo.

Eso sucede con la mujer igual, que recibe una carga cultural determinada que definirá su feminidad, si rol en esta sociedad. Negar que existe ese direccionamiento es negar lo evidente. Dime, porque no llevas faldas? Medias? Porque no te maquillas? Porque no te preocupa si no te has depilado? Porque no llevas tacones? Porque no juegas con muñecas? Porque ves poco femenino que una mujer no se depile? No se arregle? No sea lo que esperas de lo que es una mujer? Te lo digo yo, por construcción cultural de lo que es ser hombre y ser mujer. Y quien ha decidió que sean así las cosas? Desde luego yo ni los demás, pero lo vivimos así, y la cultura (cine, series, juegos, tv...) nos lo venden y nos reafirman en eso que aprendimos mientras crecíamos.

Que me pongas casos concretos de una mujer haciendo bulling a un hombre no demuestra que no existe el problema del machismo, porque puedo ponerte miles de ejemplos contrarios al tuyo. La violencia tiene diversos orígenes y por tanto no puede ser tratada por igual, no es lo mismo la violencia racista que la violencia por problemas mentales, no?

La igualdad es un estado social que se alcanzara después de haber luchado y trabajado mucho por conseguirla, pero hoy no existe, estamos lejos de ella y se ha de trabajar desde lo que hay, con lo que hay ahora. Por cierto, por el mismo delito una mujer y un hombre obtienen la misma pena, no hay trato favorable por eso. Y si me dices que sí, te pido que me aportes la ley concreta que así lo demuestre.
paranoia
Anònim, 13/01/2018 a les 13:00
+0
-0
Diuen que va dir: "“los chicos somos puteros y canallas, la chicas princesas y les gusta que les den caña, que las perras salen con tanga o sin bragas para comernos las pollas”

Jo veig que deixa malament tant a chicos com a chicas.
El nivell d'intolerància de les feministes ha pujat tant que ara ja no serveix el enriure's tan dels homes com de les dones. Ja no serveix això de compensar. Elles els porten a la inquisició igualment. Ara només poden enriure's dels homes, que potser tenen més bon humor i ho accepten.
per l'Albert
Anònim, 13/01/2018 a les 13:17
+1
-0
Albert, de les 22:59: Fixa't que fins i tot això que enllaces manipulen. Al titular hi posa el 95% dels assassinats ho fan homes, però més avall donen varis exemples d'èpoques i de ciutats i resulta que cap d'elles arriba al 95%. Es queden al voltant del 85%.
Tot i així, no donen les fonts. El què fa sospitar que son números que han interpretat com han volgut.
Una cosa que no has dit que al mateix article hi posa, és que les víctimes, només un 17% son dones. O sigui que allò que diuen les feministes que "les maten perquè son dones" és fals. En tot cas els maten perquè son homes.

No et nego que els homes, arreu del món maten més que les dones.
Actualment les dones s'han incorporat al món dels homicidis i a occident hi ha les següents dades:
El 15-20% de tots els homicidis els fan dones
El 25% dels assassinats de parella o exparella els fa la muller (encara que només protesten quan ho fa l'home).
El 66% dels assassinats de fills biològics entre 1 i 17 anys, els fa la mare (encara que s'amagui).

Tot i això, no te res a veure amb masclisme. Biològicament homes i dones som diferents. En tema de violència, el mascle de quasi tots els mamífers és qui ha de vetllar per la seguretat de la família i la camada. Per això és més contundent que la femella. Per altra banda les femelles son igual de dolentes (i bones) que els mascles, però ho reflexen en altres coses. Per exemple una bona quantitat dels homicidis que fan els mascles son instigats per les femelles.
Mira, en tema maltractaments, maltracten la parella per igual els homes que les dones. Mira la pàgina 4 de l'estudi oficial als USA: