Obituari

Mor als 58 anys Khaled Khatib, coordinador del Banc de Sang a la Catalunya Central

Feia més de 30 anys que estava instal·lat a Manresa

La cerimònia per a Khaled Khatib es farà dimecres a la Sala Montserrat

, Manresa | 08/01/2018 a les 11:41h
Arxivat a: Societat, Khaled Khatib, mort
Aquesta notícia es va publicar originalment el 08/01/2018 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.

Khaled Khatib, en una imatge d'arxiu Foto: Arxiu particular

El coordinador i promotor del Banc de Sang de la Catalunya Central, Khaled Khatib, va morir aquest diumenge, 7 de gener, a causa d'un infart, als 58 anys d'edat. De procedència libanesa i amb estudis previs d'infermeria va arribar a Catalunya de molt jove i, gràcies a la seva col·laboració amb l'entitat internacional Mitja Lluna Roja va poder establir contacte amb la Creu Roja i començar a treballar, l'any 1982, al Banc de Sang i Teixits, primer com a infermer i més tard com a promotor de les campanyes de captació.

Feia gairebé 30 anys que Khatib vivia a la capital del Bages. Durant aquest temps, va formar part de la directiva del Cd'E Manresa.

A hores d'ara no s'ha concretat el dia, l'hora i el lloc on es durà a terme la cerimònia de comiat.

COMENTARIS

El meu condol
Josep Lluís Gozalbo2018, 08/01/2018 a les 14:08
+11
-4
Ens ha deixat una gran persona que vaig tenir el goig de conèixer com a regidor d’esports de Manresa.
Una gran pèrdua!
Anònim, 08/01/2018 a les 20:10
+15
-3
El meu condol a la família.
Una gran persona i professional, soc donant desde jove per ell. DEP
Notícia trista
Anònim, 08/01/2018 a les 20:23
+15
-2
Que descansi en pau
Mort una gran persona
Pepklam, 09/01/2018 a les 02:06
+11
-3
El meu condol als seus familiars, el vaig coneixer en una campanya de donacions, com empresa colaboradora, i eren d'aquelles persones que et deixaven emprenta per la seva dedicacio als demes. DEP
Quin greu....
Oriol Farré, 09/01/2018 a les 11:35
+6
-2
Doncs si, una gran pèrdua. Un home treballador i implicat en una societat complicada. La seva feina al banc de sang ha sigut molt visible i amb Gossos haviem fet coses molt boniques.
Descansi en pau
Anònim, 09/01/2018 a les 11:42
+8
-2
El Khaled era un manresà solidari. Que el seu record ens ajudi a ser-ho nosaltres cada dia una mica més.
Descansi en pau!
Et trobarem a faltar
Natxo Tarrés, 09/01/2018 a les 11:54
+9
-3
El meu condol per la seva família. Tant a nivell personal, com el del grup Gossos.
Moltes vegades vam fer coses junts pel Banc de Sang.
Era una persona que encomanava entusiasme, plena d'humanitat amb una energia positiva que s'encomanava, sempre a punt per donar un cop de mà.

Descansa en pau amic Khaled has fet una gran tasca en aquesta vida seràs sempre un gran referent
Gràcies
Judith, 11/01/2018 a les 10:18
+2
-0
Gràcies per donar-me la oportunitat de conèixer-te, per les xerrades, per els somriures. El recordarte em farà créixer com a persona. Una abraçada a la familia.
No entiendo
Anònim, 11/01/2018 a les 10:40
+2
-0