Espanyolisme

L'espanyolisme convoca una concentració divendres a Balsareny

La convocatòria, que té el vist-i-plau de l'ultra Somatemps, es fa davant "dels atacs constants a famílies patriotes"

, Balsareny | 05/12/2017 a les 10:05h
Arxivat a: Política, procés català, concentració, espanyolisme
Concentració espanyolista del passat 12 de novembre a Manresa | Pere Fontanals
L'espanyolisme ha convocat per al proper divendres 8 de desembre a les 5 de la tarda una concentració davant l'Ajuntament de Balsareny davant "dels atacs constants a famílies patriotes", segons informa el web de l'entitat ultra Somatemps.

La concentració arribarà després del suposat intent de cremar una bandera espanyola del balcó de casa d'un reconegut membre de l'espanyolisme més reaccionari d'aquesta població bagenca, la matinada de dissabte passat.

Malgrat que el cartell de la concentració no està signat per cap entitat espanyolista, com en les darreres dues concentracions que van tenir lloc a Manresa, l'entitat ultra Somatemps li dona suport des de la seva web i a les xarxes socials.

COMENTARIS

vengaaaaaa....
Anònim, 05/12/2017 a les 10:38
+28
-7
ya no sabéis que inventaros ! cutres para todo! defended vuestros derechos, ni que vivierais de lujo! o ...es que vais bien? todo bien...no? el dinero bien, la sanidad bien, el precio de la luz, gas...todo bien, no? tu pensión par a cuando te jubiles...(si es que trabajas, o ... "chupas del bote" tú?) Solo os quejáis en el bar, a nivel de "colegueo" os "cagáis en todo" pero y en la calle?
En la vida habéis salido a defender un derecho o una ley que no nos conviene como trabajadores, estudiantes, pensionistas, ciudadanos, gente falta de recursos...eso os da todo igual, no?
Vuestras manifestaciones...de defensa a la GC i a la policia Nacional....?¿¿?¿? esto que es? des de cuando? defender una policia?¿?¿? que a caso no habéis tenido ningún problema con la policia? os han ayudado siempre? no tenéis problemas con la justícia? Yo creo que más de uno y de 2, empezando por "el titular" de la noticia. ES PENOSO!
Así que os animo a mirar mas por "ti" mismo y no tanta patraña fachita, defendiendo la policia, defendiendo a gente conocida como "perlas" ...
DAYS MUCHA PENA!
Jaja
Anònim, 05/12/2017 a les 10:44
+27
-5
Aquestos ignorants no saben que es un montatge dels españolitos, us hauria de caure la cara de vergonya desgeaciats.
Jaja victimas
Anònim, 05/12/2017 a les 11:02
+23
-7
Victimas del separatismo o victimas de su ignorancia? Que pena dais. El ignorante este se merece estar en la carcel por mentiroso y faltar el respeto con violencia en el domicilio del alcalde, que coño protesta8s imbeciles
ai...pena penita peeena peeena
Anònim, 05/12/2017 a les 12:11
+16
-5
ataques constantes? CONSTANTES??? JAJJAjjajaja
y ... ellos que han atacado siempre, no hace falta entrar en política por eso, anda ya! vaya cartelito.
Supongo que sois gente del pueblo o zona y sabéis del cierto que son constantes, supongo que también sabéis que esta familia no se ha buscado nada, verdad? que son gente de bien, y muy majos, no? que todo lo han denunciado ante la ley y que ellos jamás han tenido problemas con la justicia, es asi, verdad? Si es así vengo! pero no nos chupamos el dedito!

QUINA PENA
Anònim, 05/12/2017 a les 12:17
+14
-2
Simplemente VERGUENZA de gentuza!
buena gente
Anònim, 05/12/2017 a les 12:17
+13
-1
ataques constantes?
supongo que sois gente del pueblo los que habéis echo el cartelito de la mani. Porque lo de constantes sobra creo.
Por otra parte,,, supongo que estáis defendiendo una gente de bien (como muestra el video del Collbaix), gente que no tiene problemas con nadie, tolerante y sobretodo...sin ningún problema con la justicia o ...vuestra tan y tan querida policia. Es así, no?
Igual que supongo que todos los que irán seran buena gente, también respetuosos con los demás sin diferenciar la ideologia, color de piel o religión, no? una gente maja, abierta de mente y también y sobretodo sin problemas con la justicia, y amigos de sus amigos, los policies.
sera así, no?

faltan rallas
Anònim, 05/12/2017 a les 12:20
+5
-4
en el cartel al Bages...les faltan rallas eh, en concreto 2 de rojas y 4 de amarillas. Y si le quieres añadir el azul y una estrellita...ya seria la bomba!
Vaya tela!
Anònim, 05/12/2017 a les 12:21
+15
-2
Me solidarizo con la gente buena y normal de Balsareny. Espero que esta gentuza no ensucie demasiado el nombre de vuestro pueblo. Espero que no usen la violencia (aunque lo dudo).
Separatistas terroristas
Anònim, 05/12/2017 a les 13:26
+6
-13
Espero que empecéis a demostrar todo lo que estáis soltando por vuestro agujero negro con dientes y demostrar que problemas tienen con la justicia y que no está denunciado ante la ley según vosotros, sois rastreros y miserables independentista tenías que ser para defender a los que han echo esto si sois del mismo bando así que no sorprende nada vuestros comentarios
Cutrada
Anònim, 05/12/2017 a les 14:08
+16
-5
Es tan, però que tan cutre i esperpèntic, que fins i tot faria riure si no fos pel tipus de personal que sol integrar aquestes manifestacions, només els hi falta la cabra presidint-la..
Rajoy
Anònim, 05/12/2017 a les 14:28
+15
-5
Podeu demanar al Sr. M. Rajoy que vingui a donar-vos suport i encapçali la mani.
Pseudo-analfabets disfuncionals
Anònim, 05/12/2017 a les 14:32
+7
-7
Els espanyols encara no saben que el MOIANÈS ja no forma part del Bages?
Feixistes
RSA, 05/12/2017 a les 14:41
+14
-6
No es espanyolisme . Es el pur feixisme de sempre.
Separatistas
Anònim, 05/12/2017 a les 17:38
+4
-16
Hay unas víctimas a las que casi incendian su casa por una simple bandera.
Realmente estáis tan enfermos de independencia, para no saber condenar las agresiones violentas cuando proceden de vuestras propias filas. Esta era la revolución dels "somriures", los "somriures" que les dedicáis a los que no piensan como vosotros.
Respecte i evolució
E A, 05/12/2017 a les 18:17
+10
-3
Haurieu de saber dialogar sense insultar, si voleu defensar un ideal defenseu-lo amb una mica de classe, sino quedeu ben retratats, i comenceu a respectar als dos bandols, Espanyolistes i Independentistes, tots dos son respectables. A tot això no m'agrada que hi hagin presos politics, ni que es pegui a la gent per anar a votar, tinguessin més o menys garanties.

La televisió és la religió del s.XXI, una eina que amb el sistema educatiu serveix per adoctrinar a Espanyols, Catalans i a tots els ciutadans del món, i aixi veiem una societat plena d'ovelles docilment esclavitzades. "Divide i vencerás".

Algú em pot respondre una pregunta? Una República Catalana sería Neo-Demócrata? És a dir, si hi hauria un empoderament ciutadà, en el qual els ciutadans tinguessin dret a decidir les seves propies lleis.
Violència engendra violència
Anònim, 05/12/2017 a les 18:42
+11
-4
Potser és que la revolució dels somriures es va apagar quan la vostra policia va estomacar a la gent i quan vosaltres sortiu al carrer amb el "a por ellos".
Ja hem demostrat que som mil vegades més pacífics que vosaltres. Si de veritat ens hi volguéssim tornar, no s'acabaria tot amb una baralla entre veïns, com la que teniu a Balsareny. Segur que l'angelet que es dedicava a arrencar cartells deu tenir el discurs igual que el seu pare a Collbaix, amb la diferència que ell no es va trobar amb un grup d'avis tolerants.
Respecte i evolució
Bagenc, 05/12/2017 a les 19:43
+1
-0
La paraula clau es "evolució", si un no evoluciona a nivell individual, que es pot esperar d'ell com a part d'una societat?, I no hi ha evolució possible si de tant en tant no fas "separatisme" de tot i de tots, per tal de pensar per tu mateix sense influencies externes. Amén..


Mare meva
Anònim, 08/12/2017 a les 19:41
+0
-0
Llegir als indepes parlant castellà es un espectacle.