Espanyolisme

La suposada víctima de l'incendi de Balsareny crema estelades i assetja la família de l'alcalde

Els Mossos d'Esquadra treballen per aclarir els fets de la matinada de dissabte, malgrat que l'afectat no ha presentat denúncia i al poble cada cop està estesa més la versió que el propi inquilí hauria provocat els fets

Provoquen un incendi intentant cremar una bandera espanyola d'un balcó a Balsareny

, Balsareny | 03/12/2017 a les 12:49h
Arxivat a: Política, incendi, estelada, espanyolisme

ÚLTIMA HORA Els excursionistes del Collbaix reconeixen la suposada víctima de Balsareny com l'autor dels insults que van rebre


La suposada víctima de l'incendi que es va produir en un portal de Balsareny la matinada de dissabte i una dotzena més d'ultres del poble, es van passar la tarda de dissabte cremant estelades a la porta de casa de l'alcalde i trucant insistentment al timbre de casa seva molestant la seva família amb la cara tapada amb bufandes i mocadors, malgrat que els van dir que el batlle no era a casa.

Els fets van passar sobre les 5 de la tarda, quan Jordi Cervantes, el propietari del pis on hi havia penjada la bandera espanyola que suposadament uns desconeguts van intentar cremar, acompanyat d'una dotzena d'espanyolistes es van citar a davant de casa de l'alcalde de Balsareny, Isidre Viu, d'ERC, i van trucar al seu pis en diverses ocasions des del porter automàtic.

Segons ha explicat el propi Viu a NacióManresa, la seva família els va respondre que el batlle era en una reunió amb una entitat social del municipi i que els atendria quan arribés. Malgrat això, els individus van continuar trucant al pis, i van cremar una estelada davant la porta de l'edifici.

Curiosament, però, poc abans que l'alcalde tornés a casa, els concentrats van marxar. "Jo hauria parlat amb ells, sense dubte, però no en vaig tenir oportunitat", ha explicat al diari.

Tot plegat passa quan en el poble cada cop està més estesa la versió que l'atac al balcó i al portal de casa de l'amo de la bandera podria ser el que es coneix com un "atac de falsa bandera". O sigui, que hauria estat provocat pel mateix afectat o per persones del seu entorn per criminalitzar l'independentisme.

Des de Mossos es treballa per aclarir què va passar la matinada de dissabte quan, segons Cervantes, algú va intentar cremar la bandera espanyola que té penjada al balcó, i quan no se'n va sortir, va fer foc al portal del bloc mitjançant papers causant una intensa fumerada i danys a la porta d'entrada. Però l'afectat no ha presentat denúncia i el cos policial català treballa d'ofici.

Cal recordar que el propietari del pis afectat és el mateix que a mitjans d'octubre va denunciar que un home adult de Balsareny havia agredit el seu fill de 9 anys per desenganxar cartells independentistes del poble. La versió del denunciat a la policia va ser que al reposar els cartells desenganxats, el nen se'ls va dirigir a ells amb "greus insults i desqualificacions" i li va causar danys a la porta de casa seva.

COMENTARIS

claro que si guapi
Anònim, 03/12/2017 a les 13:03
+17
-216
Mira qué casualidad que he puesto cuando se fueron ellos llegó el alcalde y los quería atender pero no pudo
Y mira tú que por quemar una estelada armar un pollo y por quemar o intentar quemar una bandera española no pasa nada.
En este pueblo creo que hay gente que está perdiendo los papeles porque hasta han llegado al punto de agredir a un niño por quitar uno de sus papelitos que a ver porque tenemos nosotros que aguantar ver las ciudades y los pueblos llenos de lacitos y papelitos
Puerto Hurraco
Anònim, 03/12/2017 a les 13:12
+5
-15
Guerra de clans en tota regla.
claro q si guapi del claro q si guapi
Anònim, 03/12/2017 a les 13:27
Interessant
+77
-9
Mira q casualidad q le queman el portal de casa y no presenta denuncia...
falsa bandera
Anònim, 03/12/2017 a les 13:31
Interessant
+79
-13
Son ataques de falsa bandera,propaganda ultra derecha,todo son montajes como lo de los niños cortando la carretera,los muñecos colgando del puente y esto mismo,solo los anormales creen esto,solo hay que tener un par de neuronas sanas para ver que son montajes.
Sense comentaris
Anònim, 03/12/2017 a les 13:36
+33
-1
Val més ignorar-los.
Cristina
Anònim, 03/12/2017 a les 13:48
Interessant
+93
-9
No te escondas bajo el anonimato, sabemos que eres tu.
La que pierde los papeles eres tu.
El pueblo no os quiere, quiere tranquilidad. Iros a otro siiitio...
Verguenza me da ver las tonterias que haceis "los patriotas" eso, es hacer el ridículo, no defender España. Yo soy español y respeto a la gente, no hago el gilipollas como vosotros.
Que respeto quieres si luego vas y quemas sus esteladas?
En fin...
Ganapies
Anònim, 03/12/2017 a les 14:04
+29
-2
De ganàpies mal educats i pocasoltes n'hi ha per tot arreu. Cada poble te la seva creu.
Periodista
Anònim, 03/12/2017 a les 14:08
+2
-24
Pere Fontanales es el periodista mes objectiu del mont..............
Lo donarán el pulitzer.
Quina colla
Anònim, 03/12/2017 a les 14:12
+21
-15
L'alcalde és bastant covard, però aquesta família amaguen fets.
Pseudoperiodista
Anònim, 03/12/2017 a les 14:22
+3
-4
Un es suposadament i l'altre es culpable, sols pel fet de dir això t'haurien de denunciar i així demostres els fets...
Llamame........
M......., 03/12/2017 a les 14:38
+32
-6
El típic espanyol , violent , mentider, poc hàbil.... i suposo que encara pretenia enredar al "seguru".
"Trucant des del datafon del portal"
Anònim, 03/12/2017 a les 14:57
+2
-29
Us heu inventat l'article sencer, inclosa aquesta nova modalitat de pagament ...
Ahhhh
Anònim, 03/12/2017 a les 15:33
+2
-15
Pues a joderse
Jaja
Anònim, 03/12/2017 a les 15:49
+15
-3
Muy bien xoni con cara de pena, no dices nada??? Explicaselo tambien al mariano eso, das pena garrula.
Rectifiquin públicament!
Anònim, 03/12/2017 a les 16:19
+27
-4
Sr. Rajoy i Sr. Abiol espero que demanin disculpes als independentistes. Ja saben vostès per el teatret de trucar a la suposada víctima espanyola que ara resulta ser el responsable. Li exigeixo que retirin les acusacions que ens van fer ahir públicament als independentistes!
Caspanya=Analfabetisme
Pako Jones Menda, 03/12/2017 a les 16:43
+13
-3
Mira si n'es de burra, que fa de Piolina i a sobre gratis.
como siempre
Anònim, 03/12/2017 a les 17:36
+8
-1
las banderas espanyolas siempre crean problemas y violencia tanto en palabra como en hechos
Bojos!
Anònim, 03/12/2017 a les 19:37
+4
-8
Esteu tots bojos!
Els uns i els altres!
Avorrits! Que no teniu res mes important que fer?
Bojos!
Anònim, 03/12/2017 a les 21:00
+2
-6
Esteu tots bojos!
Els uns i els altres!
Avorrits! Que no teniu res mes important que fer?
Cobardes
CR11, 04/12/2017 a les 00:32
+3
-19
Yo conozco bien a la familia afectada y me la creo. Cm van acer eso estamos locos que tienen hijos y no me creo que arriesgaran sus vidas asin que me los creo cien x cien. Eso bosotros independentista que vais de pacificos y de santos y sois lo peor xr tranquilos que el que izo eso y el que agredio al niño lo pagareis caro. K estais revantados porque no aveis ni conseguireis nunca la ibdeoendencia. K no os dais cuenta k puigmamon se a reido de todos bosotros y aveis echo l k a el l a dado la gana. Mi apoyo a la familia afectada
En urgencias...
Garcilaso, 04/12/2017 a les 09:25
+9
-0
Hola CR11
Me has provocado un desprendimiento de retina con sólo leer lo que has escrito.
6 lineas y 17 faltas... un nuevo récord...

"Yo conozco bien a la familia afectada y me la creo. Cm van acer eso estamos locos que tienen hijos y no me creo que arriesgaran sus vidas asin que me los creo cien x cien. Eso bosotros independentista que vais de pacificos y de santos y sois lo peor xr tranquilos que el que izo eso y el que agredio al niño lo pagareis caro. K estais revantados porque no aveis ni conseguireis nunca la ibdeoendencia. K no os dais cuenta k puigmamon se a reido de todos bosotros y aveis echo l k a el l a dado la gana. Mi apoyo a la familia afectada "
Raro raro
Ramón Ripoll, 04/12/2017 a les 09:41
+2
-0
Jo no més, dic una cosa.
Sembla molt estrany que el sostre estigui cremat i 30cm al costat la bandera perfectament
mucha boquilla!
Anònim, 04/12/2017 a les 09:51
+2
-0
no se puede apoyar una familia envuelta de malas ideas y violencia! ni unos ni otros! estais llenos de rabia y se os va de las manos. Soys muy muy cutres y más con estas edades, y mas poniendo niños por en medio...y el alcalde que no creo que fuera el el que intento quemar la bandera española...
No se como podeís apoyar actos bandalicos y violentos ! VIVE, DEJA VIVIR Y RESPETA!
se os va la olla y haceis el ridículo!
pd: Si todo esto es cierto...deberia haber la denuncia formal , no? no tanta red social y tanta boquilla.
Lo que si una denuncia es fraudulenta... no?¿¿?
Ja sabem de quin peu calcen...
Anònim, 04/12/2017 a les 09:55
+5
-0
el més fort és que en lloc de posar la denúncia se'n va a casa l'alcalde. Que fort.
al poble els coneixem tots com són. I als nens si que els tenen adoctrinats ells.
Quina vergonya.
Quina casualitat que rebin trucada immediata d'en Rajoy i Albiol i no facin la pertinent denúncia....i que a sobre el mateix personatge es gravi insultant als pobres jubilats a Collbaix.....
acomulación de tareas!
Anònim, 04/12/2017 a les 10:04
+0
-0
ui ui ui que acomulación de "tareas"! un poquito sospechoso, cuando a uno se le acomulan tantos hechos quizás es que se las busca. (ya lo dice mi abuela, esto es mas viejo que la sopa de ajo)
ASI NO!
Falten estudis
cultura, 04/12/2017 a les 10:44
+2
-0
Potser abans d'escriure t'aniria bé aprendre'n. No hi ha una sola paraula ben escrita.
Cr12
Anònim, 04/12/2017 a les 10:51
+2
-0
Calla tonto pollas a ver si se largan del pueblo, servicios sociales quitar a la criatura de ese ambiente por favor.
les proves són les que són
Anònim, 04/12/2017 a les 11:10
+6
-0
NO hi ha videos del que va passar amb el nano
NO hi ha videos de l'incendi al portal
SÍ hi ha videos de Jorge Cervantes amenaçant i insultant jubilats, i cremant estelades i assetjant la casa de l'alcalde.
Per tant, si ens cenyim únicament als fets 100% verificables, l'únic que podem afirmar és que aquest tal Cervantes és un individu maleducat i violent.
OSTITU ...QUIN PAIS
F.d.c., 04/12/2017 a les 14:04
+2
-0
bozotro shois los vuenos. Biba Epannnña huna jrande i livre. Haber si ganai laelezione. Ace tiempo ke no governai hi o duelhe la kabesa de tamto sufri. Ke dio oguarde hi no vukei poblema keo baacatiga.
Que lástima
Que lástima, 04/12/2017 a les 14:36
+5
-0
Que lástima que no haya mas cultura entre vuestras huestes.
"asin" está mal escrito, "bosotros" también, como "izo", "aveis", "agredio", "revantados"(?), "echo" ...
Que lástima, quizás con un poco mas de cultura no deberíais recurrir a la fuerza para imponeros, creo que si la tuvierais podríais razonar i os daríais cuenta que el "puigmamon" no hizo otra cosa que el que su pueblo le pidió que hiciera. Que lastima que vuestra incultura os impida razonar y os mantenga dóciles i sumisos al servicio de quien teniendo cultura solo mira para el.
Que lástima
Que lástima, 04/12/2017 a les 14:48
+3
-0
En mi comentario anterior me deje de poner el nombre de Puigdemont bien escrito -como se merece- i olvide nombrar a Jordi Sánchez, Jordi Cuixart, Oriol Junqueras, Jordi Turull, Josep Rull, Raül Romeva, Carles Mundó, Joaquim Forn, Dolors Bassa, Meritxell Borràs, Antoni Comin, Lluís Puig, Meritxell Serret i Clara Ponsatí. Unos en la carcel y otros en el exilio por haver hecho lo que el pueblo les pedimos que hicieran.
Que lástima
Que lástima, 04/12/2017 a les 16:44
+0
-0
Mis comentarios hacen referencia al de Garcilaso: "En urgencias... "
Son denuncias falsas
Yo misma, 04/12/2017 a les 17:09
+1
-0
Son los mismos que dijeron que un vecino le había pegado a su hijo, demasiadas mentiras juntas, ahora que los investiguen y paguen por denuncia falsa.