Denuncien un veí de Balsareny per agredir un nen per arrencar cartells independentistes

L'home acusat d'agredir un nen a Balsareny ha denunciat el menor per danys a casa seva

, Balsareny | 26/11/2017 a les 16:22h
Arxivat a: Successos, Mossos, procés català, agressió
Fotografia publicada al Facebook del menor de Balsareny agredit | Arxiu particular
Una família de Balsareny ha presentat denúncia als Mossos d'Esquadra contra un veí de la població que, segons la declaració, el passat 21 d'octubre a la tarda va subjectar pel coll el seu fill menor d'edat i el va empènyer contra la paret durant uns moments provocant-li cervicàlgia, dorsàlgia i lumbàlgia.

La denúncia, que ha estat penjada a les xarxes socials per la família, exposa que el 21 d'octubre a la tarda, el menor agredit junt amb la seva germana i una amiga anaven pel carrer Travessera de Balsareny, quan la germana va arrencar un cartell del CDR Balsareny de caire independentista.

Un home que va veure l'acció li va recriminar l'acció a les nenes, i segons la denúncia, el germà s'hi va acostar per defensar la seva germana i la seva amiga. En aquell moment, l'home va agafar el menor pel coll i el va empènyer contra una paret subjectant-lo durant uns moments, fins que el noi es va poder escapolir.

La família, que coneixia l'home, ha presentat denúncia davant els Mossos d'Esquadra, aportant, també, l'informe d'urgències amb una diagnosi de cervicàlgia, dorsàlgia i lumbàlgia, i la necessitat que el menor porti collaret i s'apliqui calor regularment a la zona afectada.

COMENTARIS

No hauria de passar
Gemma Caserres, 26/11/2017 a les 23:25
+10
-6
Que fort no hi ha dret, pobre nen.
On sou indepes???
Anònim, 26/11/2017 a les 23:30
+15
-11
Aaaahh es veritat aixo no us interesa.....
Deplorable, però com els han educat a aquests nens?
Guillem Alsina, 27/11/2017 a les 08:27
+27
-15
Trobo deplorable els fets, però em pregunto una cosa: amb quin poc respecte per les idees dels altres han educat els pares a aquestes mainades per a què anessin arrencant de les parets rètols que no els agradaven? Suposo que aquests mateixos progenitors tancaran la boca si veuen despenjar una bandera espanyola o cartells que defensen la seva ideologia per part d'altres persones, no? Perquè no tenen pas cap dret a queixar-se.
Els pacífics de Pau
Anònim, 27/11/2017 a les 09:25
+10
-24
Aquets independentistes están perden el cap la seva rabia i odi contra els demes no te limits
Esteu amargats !! Sou uns cagats amb el noi al Collbaix us vareu fer popo a les calçes .
Els pacífics de pau?
Anònim, 27/11/2017 a les 09:36
+18
-7
Gent com el noi del Collbaix i com tu, no hauríeu d'existir, i no em considero independentista. Segur que a ell li frega el popo la seva dona, perquè va quedar retratat de masclista i segurament maltractador, tu poder també. Ja no critico ni lo nazi que era perquè és el de menys. Ineptes paràsits!
a mi si m'interessa, espavilat/da!
Anònim, 27/11/2017 a les 09:37
+6
-6
aahhh! a mi si m' interessa i em considero independentista . No m' agrada gens que es faci ús de la violència, ni per part d' uns ni per part d' altres, ni que s' arrenquin banderes, encara que jo prefereixo floretes als balcons. Fa vergonya tota la gent que defensa cap tipus d' acte violent (igualment els que defensen el comportament policial del 1-O)
Jo no sóc una "borrega", veig el que està mal fet d' una banda i de l' altre. I es per això que mai em podré sentir ogullosa d' un país mogut per una gent que no val un duro!
esperant la minima
Anònim, 27/11/2017 a les 09:41
+11
-7
ATENCIÓ QUE AQUESTA NOTICIA ELS HI VA MOLT BÉ ALS anti-INDEPENDENTISTES!
Ja veureu quina cua porta de comentaris ajajajajaja esparaven la mínima!
mmmm..
Anònim, 27/11/2017 a les 09:42
+12
-9
També m' agradaria qui son els pares dels nens i qui es el agresor! dime con quién andas y te diré quien eres!
Per l'Anònim, 27/11/2017 a les 09:25
Anònim, 27/11/2017 a les 12:44
+8
-0
Et fa rabia la veritat ehhh jajaja
T'ofegaras amb la teva propia bilis segueix vomitant tros del potul!!!
Sense video
Anònim, 04/12/2017 a les 00:20
+2
-0
NO hi ha videos del que va passar amb el nano
NO hi ha videos de l'incendi al portal
SÍ hi ha videos de Jorge Cervantes amenaçant i insultant jubilats, i cremant estelades i assetjant la casa de l'alcalde.
Per tant, si ens cenyim únicament als fets 100% verificables, l'únic que podem afirmar és que aquest tal Cervantes és un individu maleducat i violent.