Agressió espanyolista

Tres espanyolistes que tornaven de Manresa envien a l'hospital un veí de Castellgalí

El ferit ha estat traslladat a Sant Joan de Déu amb una ferida de tall al pòmul

, Castellgalí | 12/11/2017 a les 20:10h
Arxivat a: Successos, espanyolisme, SEM, Mossos, agressió
Restaurant Salom de Castellgalí, on ha passat l'agressió | GSV
Un veí de Castellgalí de 56 anys ha resultat agredit per tres espanyolistes que tornaven de la manifestació de Manresa i ha hagut de ser traslladat a l'hospital Sant Joan de Déu de Manresa per una ferida feta amb un objecte punxant al pòmul, segons han confirmat els Mossos d'Esquadra a NacióManresa.

Segons el relat que el responsable del restaurant ha explicat als agents de la policia catalana, sobre 3/4 de 4 de la tarda, tres joves amb banderes i altres elements espanyols han entrat al restaurant per consumir. El responsable de l'establiment els ha demanat que amaguessin o deixessin fora les banderes i els tres individus han reaccionat a la demanda amb insults i amenaces, i a un client del restaurant li han provocat una ferida amb objecte punxant a la cara.

Quan han arribat els Mossos d'Esquadra, els agressors ja havien marxat, i s'ha requerit una ambulància del SEM per traslladar el ferit a l'hospital. Els Mossos d'Esquadra porten a terme les gestions necessàries per identificar els espanyolistes i prendre'ls declaració.

COMENTARIS

Soc un incrèdul
E.R.O., 12/11/2017 a les 20:38
Molt interessant
+140
-22
Em costa de creure que hagin picat a algú...Avui he seguit d'aprop la micro-manifestació i tots feien cares de bons jans. Se'ls veia uns nanos macos, amb estudis, oberts de ment, agradables, educats i molt cordials. Res m'ha fet sospitar que busquessin brega i menys fer mal a algú. Segur que ha estat sense voler.
Gràcies per permetrem la ironia i una ràpida recuperació a la persona agredida.
siento tristeza
Anònim, 12/11/2017 a les 21:06
Interessant
+82
-13
no os podéis comportar? dais mucha pena y el haceis que los que nos sentimos españoles (no fachas) no vengamos a ninguna manifestación con vosotros. ASÍ DA VERGÜENZA! ANTE TODO RESPETO!
La frustració
Anònim, 12/11/2017 a les 21:15
Interessant
+76
-15
Micro-manifestació que, tot i els intents de dissimular cantant, provoca una frustració que només poden canalitzar pegant. Millora't aviat noi, t'ha tocat rebre la frustració de part d'un col.lectiu nefast.
Banderas
Anònim, 12/11/2017 a les 21:17
+35
-111
La meva pregunta es, es per la bandera espanyola? Jo anire amb una bandera catalanista, i espero que tb em diguin que la deixi fora, sino denunciare jo al bar,
Si no es pot entrar amb bandera espanyola, que no es pugui entrar amb cap altre tampoc.
banderas
Anònim, 12/11/2017 a les 21:22
+28
-112
Y si hubieran sido esteladas les habrían dicho que las dejaran fuera?
Venga hombre que esto ya se pasa de castaño oscuro
Banderas
Anònim, 12/11/2017 a les 21:54
Interessant
+87
-17
O sigui que relaten una agressió i vosaltres us quedeu amb el fet de la bandera... Vergonya!!!
A més entenc que és decisió del propietari amb quina bandera i/o símbols deixa entrar en el seu bar...
Estelada
Anònim, 12/11/2017 a les 21:54
+66
-17
És que els portem estelades podem anar a tot arreu sense provocar, ni fent elnprepotent
y no pasa nada
Pep del Maresme, 12/11/2017 a les 22:03
+15
-19
Un par de indecentes justificandolos por que no les dejan entrar la bandera. Supongo que seran los primos de la alcarria de los tres civilizados. Y nosotros que, las manos en la cabeza, mañana manifestacion flower power, cuatro entrevistas y cinco declaracionea de rechazo tanto nuestras como de los vandalos.
Que no habra que plantearse un ojo por ojo, a no, que entonces los siervos de escuadra si que nos localizan en horas.
No si
Anònim, 12/11/2017 a les 22:04
+59
-12
Al final serà culpa del propietari...

No sé si sabeu el que és el dret d'admissió. I veient els elements que volien entrar crec que no anava mal encaminat...
Actitud violenta
Anònim, 12/11/2017 a les 22:06
+54
-11
No és per la bandera, és per l'actitut de qui la porta. Estem massa acostumats a associar bandera espanyola amb agressions. Per això si vols evitar agressions, millor no deixis entrar ni la bandera ni qui la porta.
En fi
Anònim, 12/11/2017 a les 22:08
+46
-11
No crec que pel simple fet de que et facin deixar una bandera a la porta sigui justificable agredir algú, i molt menys amb una arma punxant. No entenc com hi ha qui encara d’indiga i ho intenta justificar, sobretot quan li haguessin pogut fer molt mes mal.

Feu-vos ho mirar
Donde estará mi tarro?
Anònim, 12/11/2017 a les 22:11
+20
-15
Ara entenc perque posen cançons de Manolito Escobar.
Només cal civisme
No cal nom, 12/11/2017 a les 22:27
+11
-9
Ningú té dret a fer mal a ningú , cap motiu és prou potent per fer-ho , sempre que siguin persones cíviques i educades ,no cal patir .

He vist algunes accions d'aquests que aquí es parlen i com diu un comentari de més amunt m'han semblat persones totalment correctes.

Disculpeu també per l'últim paràgraf una mica' hironia a vegades és necessària.
Ja està bé!!!
Anònim, 12/11/2017 a les 22:36
+34
-8
Podem dir les coses pel seu nom? No són espanyolistes, són putos nazis que haurien d’estar tancats. Però si us plau, no digueu espanyolistes, SON N-A-Z-I-S
al de la estelada
Anònim, 12/11/2017 a les 22:47
+16
-60
Aixo no t'ho creus ni tu
A mes vosaltres ja sou prepotents de mena. Ho porteu a la sang. Us penseu que per ser catalanets i independentistes sou millors que nosaltres i teniu dret a mirar-nos com si fossim de segpna categoria
Doncs que sapigueu que per molt que us foti sou ESPANYOLS. El vostre dni espanyol, el vostre pasaport es espanyol i la vostra nacionalitat es espanyola
ANEU A LA MERDA
Els delinqüents nazi-onals
El català, 12/11/2017 a les 22:59
+26
-7
Desgraciadament estem acostumats a aquests comportaments d'aquests ignorants. La seva espanyolitat es redueix en una banderota, un himne, un bon xic d'etanol i quatre cops de puny. La seva ideologia cap en una capsa de sabates. Espero haviat siguem un nou país on no m'hagi d'avergonyir. Una prompte recuperació al agredit per aquest grapat de delinqüents.
inadaptats, marginals
romanidemata, 12/11/2017 a les 23:26
+28
-9
He deixat de parla-me amb gent coneguda que em van comentar, amb emoció que havien anat a la manifestació de Barcelona convocada per SCC, la que hi va haver Òsties entre ells i trencadisses.

Gent cridant que volien el nostre govern a la presó i no van tenir cap empatia pels ferits del 1 d'octubre. Els hi vaig fer veure que m'estaven dient que estaven en contra meu, perquè vaig votar. Em deien que no anaven en contra meu, no han entès res.
Hi ha dos fronts ells i nosaltres. Ells tenen un mal perdre, només saben imposar i imposen per la força. Fins ara passaven de tot però quan en vist que anava seriosament la cosa s'han posicionat.
Hem exposat les nostres raons sobtadament, hem exposat el què voliem fer, ho hem fet. Ells imposen per la força. Son totalitaris,

Aquests que brutalitzen a totes les seves manifestacions, són els mateixos que hi ha a Mataró o Barcelona, provenen dels seus guetos. Han nascut ha Catalunya però han estat sempre en el seu cercle tancat, no s'han relacionat, són benestants o no, són els néts dels que varen venir els anys 60 ,,,
Reservat el dret d' admisio
Maria Teresa Correro Cabrera, 12/11/2017 a les 23:26
+26
-5
El propietari del Bar te el perfecte dret ha dir lo que vol i lo que no en el seu establiment....per aixo existeij RESERVAT EL DRET D' ADMISSIO.
Sieg heil Spanien Demokratie
Anònim, 12/11/2017 a les 23:57
+16
-6
Cuesta creer que con la violencia y mandando al hospital a gente que no piensa como tú se pueda defender algo más que la hegemonia del más fuerte ... cuando se justifica la violencia y se acusa a la victima con la excusa de la provocación se cae más bajo que el propio agresor ...
Calma
Anònim, 12/11/2017 a les 23:59
+14
-7
Com bé dius, encara que ens foti (de moment som espanyols, amb dni espanyol, passaport espanyol...
Però això no ens farà transformarnos en energúmens violents feixistes.
Per molt enfadats que estiguem no agredirem a ningú.
De fet, ni tant sols em venen ganes d'enviarte a la merda. Una abraçada!
I esperem que les lesions no siguin greus i que enxampin aquests "valents"
si el mismo titular del periodista
Anònim, 13/11/2017 a les 01:20
+8
-9
Lo que me parece indignante, es el titular! ,.Españolistas? ?
?...con eso decís todo!!Escribes artículos con enunciados, insultando! !
Pacifistes
Anònim, 13/11/2017 a les 05:25
+9
-8
Els que tiren pedres als cotxes de l'autopista que no fan vaga tambe eren espanyolistes? Amb estelades? Si que sou pacifics si...
Bandera??
Anònim, 13/11/2017 a les 05:55
+6
-5
Les banderes les hem de portar al cor!
No al bar...
Recupere't..
Banderes .
Anònim, 13/11/2017 a les 07:33
+1
-4
Banderes ???
NO GRACIES!!! N'estic fins als collons . De les banderes , no s'en menja , enterboleixen la ment i empetiteigent l'esperit i els valors humans.
En temps d'odi com els que estem suportant, el millor que es pot fer en veure-les , es sortir corrents !!!!
Per mi , no representen res , soc un lliurepensador.
Surto carregat de casa
Anònim, 13/11/2017 a les 08:07
+12
-3
Com es que van pel món amb objectes punxants? Jo no en porto mai cap.
Derecho de admisión
Anònim, 13/11/2017 a les 09:20
+16
-4
Derecho de admisión??? Eso ha existido siempre....el bar es del propietario y el decide...punto pelota.
Tots plegats PROU DE TONTERIES....
Anònim, 13/11/2017 a les 14:31
+2
-2
Ja està bé c....ns!!!!
El propietari si ja veu que com van quan entren NORMAL que els hi demanés que les pleguessin.
Un pot ser de qualsevol pensament i respectar als demès que això és l'important.
Però com que el nivellàs que porten ja alguns de casa, normal que passi el que passi.

Això NO ÉS EXCUSA. Som persones no animals, encara que ja qui sembla que no ha evolucionat.










pilota a la teulada
Anònim, 13/11/2017 a les 16:25
+1
-3
Sou els espanyols de bé els qui heu de moure fitxa i no permetre que en nom vostre passi el que passa.
Com diu la dita "quien calla otorga"
Cortos de memoria
Anònim, 13/11/2017 a les 22:50
+4
-2
Toda agresión es despreciable, sin paliativos. Dicho esto ¿nadie recuerda la concejal de las comarcas tarraconenses igual de brutalmente golpeada por un individuo estrellado? ¿y de las dos chicas de Barcelona con la selección brutalmente agredidas por los grandes y nobles luchadores estrellados?. Encantado eran mujeres, de palpa la masculinidad estrellada.
Por último, para no agobiar, ¿qué opináis de los vídeos virales donde sendos Mossos golpean a traición a sendos ciudadanos y se dan a la fuga?. Claro eso no os avergüenza nada, eso os enorgullece, això fa país.



Cincs
Anònim, 14/11/2017 a les 13:42
+0
-3
Quant feixistes que hi havia a la manifestacio porten els nens a l'escola itaca de manresa...tic tac tic tac..
Jo en vaig coneixer algun que te els sants pebrots de parlar d'adoctrinament a les escoles i porta el fill alla, au va sou una colla de mamarratxus.....
Normal