Manifestació espanyolista

UCFR al Bages donarà resposta a la concentració espanyolista amb una contramanifestació

L'associació antifeixista es concentrarà de forma "pacifica" una hora abans a Sant Domènec on organitzarà un esmorzar popular

Aquest dissabte portarà a terme un taller de pancartes a l'Ateneu la Sèquia

Interior autoritza, finalment, la manifestació espanyolista de diumenge a Manresa

, Manresa | 11/11/2017 a les 10:24h
Arxivat a: Política, espanyolisme, manifestació, Hermanos Cruzados, Somatemps, procés català, UCFR
Imatge d'arxiu d'una concentració d'UCFR al Bages | Pere Fontanals
Unitat Contra el Feixisme i el Racisme (UCFR) al Bages donarà resposta a la concentració espanyolista de diumenge convocada per la germandat Hermanos Cruzados, amb una trobada i esmorzar popular a la plaça Sant Domènec, una hora abans, o sigui, a les 11 del matí. Abans, aquest mateix dissabte a les 7 de la tarda, UCFR organitzarà un taller de pancartes a l'Ateneu la Sèquia.

UCFR exposa que "el feixisme aprofita, com en d'altres ocasions, l'aparença d'una concentració unionista per infiltrar-se i deixar anar el seu discurs que no respecta la democràcia i que fomenta l'odi", i recorda que la concentració convocada sota el lema "El Bages es queda" té el suport de la formació "feixista" Somatemps.

L'associació antifeixista recorda que la seva concentració "és pacífica" i que té per objectiu "denunciar la presència d'aquests grups feixistes als nostres carrers i informar als vianants de la seva presència" per a que estiguin "alerta i prenguin precaucions".

COMENTARIS

Esto es inconpresible
Anònim, 11/11/2017 a les 11:10
+17
-24
Madre mía donde hemos llagado
Dónde veis racismo ?
Están en su derecho de salir con su bandera como hacéis vosotros
Estamos en una rejion de España no olvidéis que os tomaron el pelo
Preguntarlo ala forcadell
Abrir los ojos basta ya de castillos en el aire
Contramanifestació pacífica?
Anònim, 11/11/2017 a les 11:12
+21
-17
Els islamitzadors de UCFR fan una contramanifestació per buscar brega i sabotejar la llibertat d'expresió dels que no pensen com ells. Els autèntics feixistes són els de UCFR.
Increíble
Anònim, 11/11/2017 a les 11:19
+14
-17
O sea concentraciones anti-concentraciones? Esto es el colmo de lo absurdo. Qué pasa que los contrarios ahora tampoco pueden expresarse? Increíble.
Antifeixista?
Anònim, 11/11/2017 a les 12:01
+12
-14
O sigui que van en contrea d’ells mateixos?
Serà entretingut de veure com ho fan
El que penso
Anònim, 11/11/2017 a les 12:30
+22
-11
Jo no estic en contra de que es manifesti qui sigui i segons com seria partidari de que inclús es manifestin els ultradretans pero tenint en compte que les manifestacions unionistes a barcelona, sabadell i Mataró han acabat amb agressions a periodistes, gent corrent, marroquins, indis, atacs a pedrades contra finestres de gent per tenir posada l estelada ... Ho sento però que es manifestin uns pocs i encerclats per la policia i privats de moviment, simplement per seguretat. Un pot ser espanyolista, catalanista, antisistema, racista etc pero el que no pot ser és un perill pels demes I Les manifestacions dels espanyolistes no hi ha dia que no agredeixin algu
Manifestación
Anònim, 11/11/2017 a les 12:40
+19
-20
Por que no te compras un bosque y te pierdes Pere Fontanals? Si total nadie te echará de menos porque para la mierda de periodista que eres...el mas facha aqui eres tu...un saludo y ojalá todo el odio que nos tienes a los españoles (que por cierto tú también lo eres) se vuelva contra ti...ahí lo dejo...
Democracia
Anònim, 11/11/2017 a les 12:57
+16
-17
Per que no deixeu, als espanyols- catalans manifestar-se en pau, tenen el mateix dret de lluitar per una espanya unida, si ella ho senten així, sincerament ni viviu , ni deixeu viure, tant que reclamen llibertat o soy els primers que no las doneu.
No a la contramanifestacio
Anònim, 11/11/2017 a les 13:20
+13
-10
Soy independentista ... comenzando por ahí.... pero estoy en contra de la manifestación antifascista porque sólo provoca más animadversión entre unos y los otros .... yo no quiero que en Manresa haya la manifestación de ultraderecha que defienden unos ideales que hoy en día deberían estar condenados pero también opino que son libres de expresar como nosotros su pensamiento ....... ahora bien las calles a la hora de su manifestación tendrían que estar vacías.... ignorarlos .... es es la forma de decirles que no los queremos y que si hay disturbios y queman contenedores o rompen cristales se sepa claramente de que bando vienen ..... YO DESCONVOCARIA EL ESMORZAR Y TODA MANI ANTIFASCISTA ... Y HARÍA PANCARTAS Y CARTELES PARA EL OTRO DÍA CONDENAR ESA MANIFESTACIÓN DE ULTRA DERECHA
J.P.D.M ....
Jo vinc!
Anònim, 11/11/2017 a les 14:14
+1
-9
Manifestació espanyola amb final de festa al bar xinès.
Tinguem memória
Anònim, 11/11/2017 a les 16:04
+14
-4
La concentració Antifeixista és per denunciar la pressencia de grups neonazis. No es tracta de coaccionar a ningú ni privar-lo del seu dret de manifestació. Tampoc és una concentració independentista, ni molt menys 'antiespanyola'.

Es preten denunciar la infiltració dels moviments neofeixistes, que emparats per les masses, despleguen tot el seu arsenal de proclames i agressions contra les persones.

Farien bé els partidaris de l'unió d'Espanya d'acompanyar a les persones que demà denunciarant la pressència d'aquests grupuscles. Ningú s'escapa de la ira d'un estat dominat pel feixisme.

Tinguem memória
Probocadors
Anònim, 11/11/2017 a les 16:24
+8
-9
Y aixo al ajuntament li deu sembrar de puta mare, aixo si ho perder vaya merda d’ajuntament que tenim a Manresa, emb sembla una provocació, después diréu que son les unionistes.....per cert com senta despres de que Forcadell dignes que LOS REYES SON LOS PADRES......
Tenim al mateix es dret a part es españa
Bruno, 11/11/2017 a les 17:13
+10
-8
Haber no puede ser que esta gente separatista puede hacer lo que quiera ,se piensan que las calles y cataluña es suya cuando mucho más de la mitad es españa cataluña !!ellos faxista y vosotros unos nazis por que todo lo que no tiene que ver con independentismos le hacéis la vida imposible y de que sois pacificos ni de broma quemáis ,insultáis y provocáis cualquier cosa que esté relacionada con españa nazis que cortáis carretears ,trenes ,etz . Lo que tenéis que hacer es manifestaros por las empresas que van y por vuestro presidente que se fuga a otro país mientras vosotros dais la cara en la calle y los presos políticos entran a la carcel y entrarán más por que las leyes si te las saltas por rebelión y sedición es lo que toca y soy catalan
Pere
Anònim, 11/11/2017 a les 20:46
+2
-4
Ja t'imaginaràs qui sóc. No defalleixis i no facis cap cas d'aquesta colla de bèsties salvatges impresentables
Hipocrites sense limits
Anònim, 11/11/2017 a les 20:59
+5
-4
O sigui, primer intenten prohibir la manifestació, i ara fan una altra manifestació per anar en contra de la que no han pogut prohibir.
I tot aixo mentre l'ajuntament diu que els fatxes son els de la primera manifestació.
Com pot haver gent tan curta de pensament, que després d'estar tot el dia cridant feixisme, no son capaços de veure que mes fatxes que ells mateixos no hi ha ningú.
Clàssic raciocini indepe.
Tipic
Anònim, 11/11/2017 a les 21:02
+4
-4
L'objectiu d'aquest punkies es la d'anar a provocar, a esperar la resposta d'algú a que se l'inflin les pilotes, per treure la camara i només grabar la part on el normal insulta l'indepe. ND ja s'encarregarà d'editar el video per a que no es vegi la part on els indepes insulten.
Pero recordeu, els fatxes i els manipuladors mai poden ser els indepes!!! Nonononononono.
FAXAS
RSA, 11/11/2017 a les 21:29
+10
-4
Vamos seamos claros y el que tenga dudas que investigue un poco quien son estos que montan la manifestación FACHA .. Si FACHA alto y claro que entre en su web y si no en su perfil de FACEBOOK aunque quieran engañar son lo que son seguidores del Dictador FRANCO y de toda su parafernalia. Y quien diga que es normal que se manifiesten que se lo haga mirar y que lea un poco de historia. ES INCOMPRESIBLE EN CUALQUIER DEMOCRACIA QUE SE PUEDAN MANIFESTAR QUIENES ESTAN EN CONTRA DE LOS DERECHOS HUMANOS Y QUE REPRESENTAN UNOS VALORES QUE NOS LLEVARON CON UN GOLPE DE ESTADO A UNA DE LAS DICTADURAS MAS SANGRIENTAS QUE SE CONOCEN EN LA PENINSULA. Y CULLOS SOCIOS IDEOLOGICOS COMENZARON LA SEGUNDA GUERRA MUNDIAL. En Europa es impensable que violentos fascistas campen a sus anchas. Pero bueno aqui tienen manga ancha a fin y cuentas son los herederos del regimen Franquista con un barniz democratico quien Gobierna en España .
Ortografia
Anònim, 11/11/2017 a les 22:18
+5
-4
Senyors comentariestes. Seria molt complicat que aprenguessin a escriure com cal?
Señores comentaristas. ¿Seria muy complicado que aprendieran a escribir como es debido?
No ho fem bé
Anònim, 12/11/2017 a les 09:55
+1
-2
A) Al demanar que es prohibeixi la manifestació, ens vam posar al seu nivell. Si fan actes vandàlics que els mossos els controlin, però prohibint-los en faran encara més. Ells també tenen dret a manifestar-se.
B) Al demanar prohibir la manifestació es va fer molt més ressò, per tant se n'ha parlat 10 vegades més i per tant haurem aconseguit una resistència rècord. Veureu que seran molts més que 150 persones que eren en ciutats similars.
C) Al prohibir la manifestació l'Ajuntament (que no hi te competències) dona la sensació de parcialitat institucional i anima al fatxes a anar-hi.
D) Al final el ministeri espanyol (a través de la Generalitat intervinguda) fa l'acte totalment legal d'autoritzar-la.

Hi hem sortit perdent per tots els costats. És la reacció dels que actuen amb les vísceres en lloc del raonament. Hauríem d'oblidar més les vísceres i usar més allò que tenim entre les orelles.
El teclat
Anònim, 12/11/2017 a les 23:13
+0
-0
De vegades el teclat juga males passades.Fins I tot cuan vols rectificar,perquè en lloc de comentaristes,has escrit comentariestes,però és cert,fem moltes faltes d'ortografía.
Llegint s'apren molt a no fer faltes,a mi m'ha funcionat.
Pere
Anònim, 12/11/2017 a les 23:38
+2
-0
No tinc el gust de coneixe't ,però tu tranquil.