Reivindiquen a les xarxes socials la destrossa de l'estelada gegant del Toni's

, Manresa | 10/11/2017 a les 18:49h
Especial: Successos
Arxivat a: Successos, estelada, vandalisme, espanyolisme

L'individu que va fer l'acte vandàlic fotografiant-se amb l'estrip de l'estelada. Foto: Whatsapp


Un dels autors de l'acció contra l'estelada gegant que en les grans ocasions de l'independentisme els propietaris del Toni's despleguen des d'un tercer pis, ha reivindicat a l'acció amb fotografies que han anat circulant per Whatsapp d'ell amb la cara tapada i altres on es veu la bandeta totalment estripada.

Els fets van passar dimecres passat a la nit després de la concentració que per la vaga general es va fer a la plaça Major de Manresa. Un grup d'entre cinc i sis persones es van penjar de l'estelada gegant del Toni's i en van estripar gairebé la meitat. Inicialment va semblar que l'havien aconseguit retirar tota i emportar-se-la, però se'ls va estripar a les mans. L'estelada havia quedat desplegada des del tercer pis de l'immoble després de la concentració. El mateix grup també va despenjar els llaços grocs en solidaritat amb els presos polítics que hi havia a les finestres de l'edifici antic de l'Ajuntament.

Els responsables del Toni's, que ja han presentat denúncia als Mossos d'Esquadra, confien que les càmeres de seguretat municipals que hi ha a la plaça Major ajudi a la seva identificació.

COMENTARIS

Increible
Anòenim, 10/11/2017 a les 21:46
+19
-41
Dónde está la bandera de España que estaba al hayuntamiento
Eso no importa
Pero como se puede ser así
Dónde nos va a llevar todo esto dónde ?
Ayuntamiento
Anònim, 10/11/2017 a les 23:20
+43
-3
Me duele los ojos leer ayuntamiento com H.
Si noi, si, increible
Anònim, 10/11/2017 a les 23:56
+28
-9
"hayuntamiento"

Si vols defensar Espanya, molt millor aprendre a escriure bé l'idioma (meravellós per altra banda) que anar fotent faltes que fan plorar des del seient "a minúscula" al "zeta mayúscula" de la RAE, que no pas anar parlant de banderes pels comentaris dels diaris.
Que en sabeu molt d'embolicar-vos amb la rojigualda i fotre crits, però llavors no respecteu ni la cultura ni res...

analfabeto
Anònim, 11/11/2017 a les 00:08
+21
-8
Chico por Dios aprende a escribir y luego juzga y crítica todo lo que quieras qué da dolor de ojos ver tu analfabetismo.
La culpa del piolín!!
Anònim, 11/11/2017 a les 02:12
+14
-7
No m'extranyaria k fossin piolins, ja van robsr estelades de cases particulars a no se kin poble tb fa poc, a part tb hi ha bastants robatoris ultimament.

Això si, anar amb la cara tapada fa molt home oi?
Analfabetisme
Anònim, 11/11/2017 a les 08:07
+12
-10
Certament fa mal a la vista veure Ajuntament escrit amb " H ", però també fa mal a la vista veure com l' Ajuntament de Manresa només governa pels independentistes .... Perquè han de retirar la bandera d' Espanya de l' Ajuntament ? Pq no cumpleixen la llei ? Pq volien prohibir una manifestació espanyolista ? Aquesta és la llibertat que van pregonant ?
Per cert, al senyot director del diari digital, tan equidistant com sempre, pq no investiga si el viatge de l' alcalde va ser pagat amb diners municipals o va ser pagat de la seva butxaca?
Un consell : fiquem tots el FRE pq sino pendrem mal.
2017
Anònim, 11/11/2017 a les 08:44
+10
-10
Constitución Española de 1978
Título Preliminar
Artículo 4
2. Los Estatutos podrán reconocer banderas y enseñas propias de las Comunidades Autónomas. Estas se utilizarán junto a la bandera de España en sus edificios públicos y en sus actos oficiales.

Han presentat també denuncia als mossos per la desaparició de la bandera espanyola de l'edifici municipal? El govern municipal hauria de complir amb l'article 1 de l'Estatut de Catalunya de 2006 i, per tant, de la Constitució Espanyola de 1978.

Per cert, que s'ho facin mirar aquests intelectuuals (!) Que critiquen el comentarista de les 21:46. Doncs està clar que és un simple error del teclat alfanumèric; és a dir, va prémer sense voler la "h". Home, que Ajuntament va sense hac ho saben, fins i tot, ells.
Hayuntamiento con h
Hayuntamiento, 11/11/2017 a les 09:26
+11
-6
OOOOOOLE TU!!!!! jajjajajajajjajaaajajjaaja
así vamos!
Anònim, 11/11/2017 a les 09:29
+13
-8
hayuntamiento jajajaja!!!!
NO HACE FALTA DECIR NADA MAS!
NIVELON!
así vamos!
Anònim, 11/11/2017 a les 09:30
+11
-7
el proximo dia....destapate la cara , valiente! que pardillos jajajaja
gamberritos creciditos ya
Anònim, 11/11/2017 a les 09:34
+14
-11
la bandera de españa del ayuntamiento (sin h) no ha sido robada, se ha descolgado! Y todos sabéis quien, no le ha echo falta taparse la cara. Cuelga tu la de españa e tu balcón (si es tu orgullo) y dejad de hacer el gamberrito que ya soys mayorcitos! LIBERTAD DE EXPRESION!
UNGA UNGA
Anònim, 11/11/2017 a les 09:38
+13
-9
si a la mani del 12 ,domingo, hay una bandera española gigante...sera sospechoso ! porque con el trozo que ha arrancado se puede hacer una de 3 franjas gigante. GAMBERROS DE PACOTILLA! UNGA UNGA!
Cultura
Anònim, 11/11/2017 a les 12:25
+13
-8
Són persones irrespectuoses i violentes, per això no s'interessen per la cultura i l'educació.
Cultura espanyola
Anònim, 11/11/2017 a les 19:07
+9
-3
H... De ayuntamiento! La 'H' es muda, no suena, como tu cerebro.

Un patriota, un idiota.
Si nomes teniu això
Anònim, 11/11/2017 a les 21:13
+8
-10
1r: Sembla que ara penja una bandera d'Espanya amb l'estrella cubana jajajaja
2n: Que la bandera d'Espanya no hi sigui a l'Ajuntament no es noticia eh?
3r: Que el viatge de l'Alcalde a Brussel·les, si l'hem pagat nosaltres, no interessa per a ND veritat?
4t: Que l'Ajuntament prohibeixi manifestacions no indepes no es feixisme veritat?
5é: Que Amnistia Internacional digui que no hi ha presos polítics no interessa veritat?

L'únic que us importa es que una persona a posat Ajuntament amb H, però quan la resta no sabeu escriure en català no us en rieu pas, i mira que he llegit autentiques burrades dels indepes.
Però clar, per a un petit "argument" que teniu(una falta d'ortografia), li treieu el màxim rendiment, no us queda res mes.
Que cultes
Anònim, 11/11/2017 a les 21:17
+8
-13
Segur que els indeps mai heu fet faltes d'ortografia veritat? Només s'ha d'entrar a qualsevol xarxa social i llegir autentiques burrades de gent indepe, però no, la vostra superioritat intel·lectual otorgada per penjar una estelada al balcó es irrefutable, us creieu que teniu 200 IQ, encara que a ulls de la resta del món sembla que tingueu 50 IQ.
Ja us heu fet la foto a la mani?
Vigilant???
Anònim, 12/11/2017 a les 11:41
+4
-0
No hi ha sempre algú vigilant Des de l ‘ajuntament? Ningu o va veure?
No ens equivoquem
Anònim, 12/11/2017 a les 13:19
+8
-4
La manifestació d'avui a Manresa no és només "unionista" i "espanyolista" també és feixista i nazi.
Si només fos el primer, democràcia i punt, tothom té dret a manifestar-se, però vergonya em faria secundar feixisme i nazisme.
No cal.....
Anònim, 12/11/2017 a les 21:54
+1
-2
No cal perdre el temps. Les manifestacions pacífiques....totes.
Les que inciten a la violéncia fora....
Que les facin allà on vulguin però aquí cap.2017
H
Anònim & Antònim, 12/11/2017 a les 22:04
+2
-0
No és una qüestió de banderes.
No és una qüestió d'ortografia.
Si a hores d'ara no s'ha entès res encara... Sobren totes les paraules.
H
Anònim, 13/11/2017 a les 01:35
+1
-0
No tots els indepes escribim malament.I no tots els espanyolistes s'equivoquen. La llengua catalana és molt complicada.Cuan jo anava a escola hi havia mots com ara barco,que si no escribia vaixell,em comptava com a barbarisme,I el mateix em passava amb altura,era alçada en tots dos sentits.Jo sóc catalana e indepe fins a la mèdula,però amb la nostra llengua ens han fet ballar el paraigua.Fem servir el Pompeu Fabra de tota la vida I no marejem tant la perdiu
H
Anònim , 13/11/2017 a les 02:09
+1
-1
A part de xorissos, incívics, cafres, maleducats, nazis, a més tots sou uns acomplexats.
Para 13:19
Anònim, 13/11/2017 a les 08:53
+3
-0
I les vostres manifestacions són democràtiques. Com la marxa de torxes. No?

És clar que això de la marxa de torxes s'ha copiat de les marxes del Ku kuk klan i dels nazis, que també portaven torxes en les seves manifestacions.

Així que, de feixistes i nazis, sap molt el nacionalisme.

Ja ho va dir Einstein: "El nacionalisme és una malaltia, el xarampió del segle XX". També va dir que "l'univers i la niciesa són infinits, encara que del primer no estic completament segur".

"La DUI era simbòlica" (Carme Forcadell).

"El Govern no estava prou preparat" per a la independència "(Rosa Ponsati).

I els anticapitalistes de la Cup es presenten a, segons ells mateixos, a les eleccions il·legítimes del 21/12/17.

Apa, catalanets, continueu darrere del pal i la pastanaga del procés independentista.

Collons, el que s'ha de veure!