Diesa Restauració rep dos reconeixements de Qualitat Turística i també la ISO 9001

La certificació de Qualitat Turística a Passeig i Cibus inclou múltiples paràmetres, entre els quals la disponibilitat i actitud dels professionals, la higiene, o l’eficiència en el servei

Redacció
28 d'agost del 2009

Stefan Grigori, Francesc Martínez, Vanessa Mas i Susanna Relat en l'entrega del reconeixement

Diesa Restauració ha aconseguit en els darrers mesos que dos dels seus establiments de restauració estiguin certificats pel Sistema de Integral de la Qualitat Turística Espanyola en Destinació (SICTED) i que els seus serveis centrals disposin de la ISO-9001, una garantia de cara a proveïdors i clients que l’empresa aplica un treball per processos rigorós. L’aposta per la qualitat de Diesa Restauració és decidida i continuarà en els propers anys.

Els primers establiments de Diesa Restauració que obtenen el SICTED són Passeig i Cibus, ambdós a Manresa, una vegada implantada una guia de bones pràctiques i haver demostrat, per part de l’empresa, una cultura de qualitat i de millora contínua. L’ens gestor del SICTED al territori és el Consorci del Cardener, per delegació de la Diputació i la Cambra de Comerç. La voluntat de l’empresa és aconseguir que a curt termini els establiments Miami i Ansios puguin rebre aquest reconeixement que esdevé una garantia de cara els clients.

Entre els múltiples aspectes que es valoren abans de lliurar el reconeixement hi ha el de la disponibilitat i actitud dels professionals, la higiene, la seguretat alimentària, l’eficiència en el servei, la transparència en la facturació, etc.

Diesa Restauració, que l’any vinent arribarà als trenta anys d’activitat continuada, disposa d’una àrea de Qualitat des de la qual, en els darrers mesos s’ha coordinat la implementació del sistema de qualitat ISO-9001 de serveis centrals que ha certificat la prestigiosa empresa Bureau Veritas. La normativa ISO-9001 s’aplica tant a les oficines, com en l’àmbit de la formació i de la seguretat alimentària.