Es posa en marxa un servei gratuït sobre clàusules abusives en l'àmbit financer

Aquesta prestació s'ofereix des del 23 d'octubre fins al 19 de desembre a les dependències del Consell Comarcal del Bages

Redacció
20 d'octubre del 2017
Actualitzat a la 13:11h
Amb l’objectiu de seguir incrementant la conscienciació dels ciutadans sobre els seus drets com a consumidors, el proper dilluns 23 d'octubre s'inicia el servei gratuït d'assessorament sobre clàusules abusives en l'àmbit financer. La prestació es durà a terme a les dependències del Consell Comarcal del Bages tots els dilluns, de 10 a 14 hores, i dimarts, de 10 a 13 hores, fins al proper dimarts 19 de desembre.

Amb l'aportació econòmica de la Diputació de Barcelona i sota la supervisió administrativa del personal de l'Oficina Comarcal d'Informació al Consumidor del Bages (OCIC), lletrats de l'Il·lustre Col·legi d'Advocats de Manresa (ICAM) seran els encarregats d'oferir atenció personalitzada als consumidors. En aquest sentit, la prestació té la finalitat d’informar, orientar i assessorar les persones consumidores sobre despeses de formalització hipotecària, clàusules de venciment anticipat i altres clàusules abusives.

El servei és d’accés gratuït per a tots els ciutadans de la comarca i s’haurà de sol·licitar cita prèvia a l'OCIC, ja sigui presencialment, trucant al número de telèfon 936930353 o bé per correu electrònic a [email protected].

L'Oficina Comarcal d'Informació al Consumidor (OCIC)

L’OCIC és un departament integrat dins l’estructura del Consell Comarcal del Bages i vinculat amb l’Agència Catalana del Consum (ACC), que té les funcions bàsiques d’assessorament i gestió de tràmits senzills i gratuïts quan sorgeixen controvèrsies en matèria de consum entre consumidors o usuaris, i empreses o establiments.