Política

Els regidors de la CUP Manresa trenquen relacions personals amb els de Ciutadans

Els cupaires, consideren que "el que és personal també és polític" i que els posicionaments de Ciutadans, "donant suport a la violència d'estat, han traspassat la línia vermella"

| 09/10/2017 a les 20:24h
Arxivat a: Política, CUP, Ple Manresa, Ciutadans
Miguel Cerezo, de Ciutadans, en primer pla, i la regidora i regidor de la CUP, Gemma Tomàs i Jordi Garcés, al fons
La CUP de Manresa ha decidit trencar relacions amb els regidors de Ciutadans a l'Ajuntament de Manresa. Aquesta determinació ha estat presa després "dels fets ocorreguts les darreres setmanes al nostre país" i veient la posició que Ciutadans ha adoptat a Manresa i al conjunt del territori català, "demanant, entre d'altres, l'aplicació de l'article 155".

Fins al moment, la CUP de Manresa sempre havia plantat cara políticament a les proposicions que Ciutadans presentava als plens de l'Ajuntament, amb algunes enganxades destacades entre els regidors. Tanmateix, mantenien una mínima relació personal amb els regidors espanyolistes en els espais i reunions on coincidien. S'ha de tenir en compte, també, que els regidors dels dos grups municipals s'asseuen de costat en el Ple Municipal.

La CUP creu, però, que "el que és personal també és polític" i que els posicionaments de Ciutadans, "donant suport a la violència d'estat, han traspassat la línia vermella". Per aquest motiu, els regidors de la CUP, ja en el darrer Ple Municipal, van decidir no tornar a intercanviar paraules amb el Grup Municipal de Ciutadans. "No podia ser que després de donar suport públic al cop d'estat contra Catalunya els nostres regidors fessin com si no passés res a fora del Consistori", han explicat.

Finalment, la CUP ha decidit formalitzar a través d'aquest comunicat la decisió que els seus regidors van prendre al seu moment i que compta amb el suport de tota l'assemblea local.

COMENTARIS

quant tinguem la república
Anònim, 09/10/2017 a les 20:34
+13
-45
quant tinguem la república tots els ciutadans trencarem amb els de cup
Xorrada
Anònim, 09/10/2017 a les 20:43
+20
-35
Ara no t'estic amic. Son com nens petitonets
Mejor para los de Ciudadanos.
Inadaptado, 09/10/2017 a les 20:49
+20
-44
Mejor para los de ciudadanos, yo con cómplices de ETA ya nunca hubiera cruzado palabra.
Además, con esas pintas, que pestazo deben de oler, ya de paso pueden decidir no ponerse al lado de gente honrada y que lucha por España como son los regidores de Ciudadanos en Manresa... que asco dan, solo verlos me dan arcadas esta gente de la cup...
Feixisme Cupaire
Anònim, 09/10/2017 a les 21:43
+16
-20
La CUP es feixisme. Així de rotund. Assenyalen, persegueixen, destrossen i amenaçen. Ho dic de primera mà. A la Universitat Autònoma van agredir a un noi per militar a Ciutadans. I com aquests casos els hi ha a centenars. Per a ells la defensa de les seves idees estan per sobre de qualsevol persona o dret individual. A qualsevol país normal estarien il.legalitzats.
Quina infantilada
Anònim, 09/10/2017 a les 21:46
+10
-11
Per l'amor de Déu...
Em sembla molt bé.
Joanna Ribalta, 09/10/2017 a les 23:41
+15
-5
Tots els grups haurioen de fer-ho !

Els SUCIAlerus no ho faran ja que són exactament el mateix.
I aixó es mereix ser notícia?
Anònim, 10/10/2017 a les 01:33
+6
-8
Que facin el que vulguin. Que trenquin relacions amb Ciutadans no crec que sorprengui a ningú. Tothom coneix que ells son més de fer-se amb l'esquerra abertzale i els seus colegues ex-etarres.
notícia?
Anònim, 10/10/2017 a les 09:10
+2
-7
Potser la notícia seria que tinguéssin relacions amb Ciudadanos, no? Potser seria que tinguéssin relacions amb algun grup polític que penses diferent d'ells, no?
llibertat expressió
Anònim, 10/10/2017 a les 09:59
+7
-0
La repressió que estem vivint i els càntics ..."una estelada una pedrada" (entre moooolts altres) jo ho veig igual, gent o grups polítics que reprimeixen els que pensen diferent a ells. no? I no parlo de catalans o independentistes, ja arriven a altres punts com...racisme homofobia...que es pitjor!
Normal
Anònim, 10/10/2017 a les 13:03
+3
-1
No barrejar aigua amb oli!
Perfecte!
Anònim, 10/10/2017 a les 15:49
+6
-2
Fan molt bé! Prou ja d'hipocresies. Qui aplaudeixi la violencia creu i ratlla!
Salutacio
Gerhard Schoebr, 12/10/2017 a les 20:17
+1
-2
Sr. Cerezo, una salutacio de part d un avi que j esta' fart d aquesta merda cupaire que s omplen la boca de democracia i son mes feixistes que els nazis. I que tota aquesta colla de convergents, Esquerra republicana, etc que es deixin de fer volar coloms i es concentrin en fer coses positives pels ciutadans. I a vegades que certes actuacions ens fan quasi anyorar el sisquet. I que tornin a posar la bandera española que les 4 banderes ens representen a tots i com el ajuntament tambe ens haurien de representar a tots. Pero es clar els democrates de la cup i alguns d altres nomes saben escombrar cap a casa seva. Vinga, una mica de seny que ja es hora .