Referèndum

La concentració de suport a la Guàrdia Civil aplega unes 200 persones a Manresa

Entre els concentrats hi havia persones que havien arribat de Barcelona i de Saragossa, d'on son els agents desplaçats a Manresa amb motiu del referèndum

Un dels líders nacionals de PxC era a la manifestació de suport a la Guàrdia Civil

, Manresa | 06/10/2017 a les 22:38h
Arxivat a: Política, Guàrdia Civil, espanyolisme
Els concentrats davant de la caserna de Manresa | Pere Fontanals
La concentració que aquest divendres s'havia convocat des de Barcelona de suport a la Guàrdia Civil de Manresa ha aplegat davant de la caserna unes 200 persones, que s'han manifestat festivament, amb música i flors "per a les dones dels agents" destinats a Manresa. Entre els manifestants, manresans, que ja s'han concentrat altres vespres d'aquesta setmana en grups de vint o trenta persones, gent que ha vingut de Barcelona en cotxes particulars -finalment no ha calgut l'autocar que oferien a les xarxes-, i familiars dels guàrdia civils destinats aquests dies a Manresa, que han arribat des de Saragossa.
 

Un agent es mira la concentració d'aquest vespre, a Manresa. Foto: Pere Fontanals


Passades les 9 del vespre la concentració ha ocupat l'ample de la carretera de Cardona mentre la Policia Local desviava el trànsit per vies alternatives, i els Mossos d'Esquadra s'ho miraven a la distància, amb tres furgonetes no massa lluny per evitar mals majors. Precisament la policia catalana ha estat la destinatària d'algunes de les proclames espanyolistes amb "fora Mossos", o "aquesta policia no ens representa". De totes maneres, l'atenció s'ha centrat en la Guàrdia Civil, que ha estat "vivejada" constantment, i ha pogut cantar el seu himne diverses vegades gràcies a un gran altaveu que apuntava les lletres i la tonada. Entre la música, també ha sonat l'himne d'Espanya i el ¡Que viva España! de Manolo Escobar.

La concentració, que no ha estat informada a l'Ajuntament com seria preceptiu, s'ha desenvolupat sense cap incident amb la presència d'homes, dones i nens, que han onejat banderes espanyoles i alguna catalana.

COMENTARIS

Tumulto
Anònim, 06/10/2017 a les 23:20
+32
-18
Se a de vigilar con este tipo de concentraciones tumultuosas!
La seguridad es lo primero.
Escuts humans?
Anònim, 06/10/2017 a les 23:22
+37
-28
Ara que els espanyolistes surten amb nens també podem dir que els porten d'escuts humans? Oi que no? Doncs a l'inrevés tampoc tocava...
Ara posaré un altre exemple que segur no agradarà a tothom: Si avui per no informar de la manifestació el comandament del Mossos allà present, o el de la policia local allà present, si haguéssin donat l'ordre de desallotjar per la força que haurien fet els guardies civils? Avui eren les seves families els concentrats, s'haurien rebotat com alguns Mossos el passat diumenge? Haurien aguantat el tipus com van fer Mossos i Policies Locals el passat diumenge mentre veien com agredien als seus coneguts, als seus veins, a les seves families...
Ara que es posin a la pell dels que critiquen, ni avui tocava agredir a algú per això, ni l'altra dia tocava agredir a ningú per allò. A vegades per opinar un s'ha de posar a la pell dels altres...
Repugnan
Anònim, 06/10/2017 a les 23:34
+28
-29
Els veins estem cansats d'aguantar portem dies en que estan a baix amb aquell coi de altaveu que sel
Podrien ficar per un lloc que jo se i tenir respecte pels nens que dormen es un barri tranquil i volem aixo respecte i tranquilitata diem prou la ajuntament no fa re guardia urbana tampoc i mossos tampoc su miren!
Canguelo
Jordan, 07/10/2017 a les 00:02
+25
-17
Sou tant pocs que heu de fletar autobusos des del centre de la nació?😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆🍆
Apreneu una mica
Anònim, 07/10/2017 a les 00:03
+17
-36
Soc catala y español i que yo sapiga yo duia la meua filla burrus,la diferencia es que nosaltres em fet una reivindicacio de suport per les families que estan sent coacsionades per tots els independents que no tenen ni p...idea de lleis pel que veig als comentaris.y nosaltres no em fet cap votacio ilegal!!!
escuts humans
Anònim, 07/10/2017 a les 00:24
+9
-20
Doncs contestant, que hauria passat... Quedet amb aquestes paraules. Sangre y fuego. Se terminó la independencia engañados.
Pintors
Anònim, 07/10/2017 a les 02:43
+15
-7
I suposo que aquets ben agermanats deuen ser els que han fet de pintors pel pont vell i fent la ruta cap a sant joan... ja sabeu, anar posant españa a tort i a dret
SE ENS PIXEN A LA BOCA.
El Lute, 07/10/2017 a les 04:55
+8
-6
Estan vacilant i deixan clar que fan lo que volen.Aixo de que tinguin tantisima maniga es molt perillos.
Repugnan 2
Anònim, 07/10/2017 a les 06:15
+15
-19
Repugnante es que sólo te molesten ellos, cada día con las cazuelas los otros vecinos tuyos no te molestan? O los días que se pusieron por la noche delante del cuartel a gritarles?
Eso no, sólo te molesta lo que no quieres ver o escuchar.
No es más ciego que el que no quiere ver
Anònim, 07/10/2017 a les 10:02
+9
-22
De verdad que todavía no entendéis nada?? Os lo explicaré rápidamente. Ayer no se hizo nada ilegal, salir a dar apoyo a las fuerzas y Seguridad del Estado y mostrarles el agradecimiento por hacer su trabajo, cumplir órdenes y no saltarse por nada del mundo el juramento que hicieron, no es ilegal, (si os ponéis en contra de la policía cuando la necesitéis porque alguien hace algo ilegal no sé a quién vais a acudir, a los mossos??? ja ja ja, perdón (que vergüenza). No tenéis vergüenza durante días os habéis posicionado delante del cuartel sin dejar salir a sus familias ni niños, habéis maltratado verbalmente todo lo que os ha dado la gana sin pensar en las familias y los niños, habéis manipulado a vuestro antojo todo lo que os ha dado la gana, de que vais de legales??. No puedo decir lo mismo del referéndum ilegal que se montó I L E G A L (buscar en diccionario) y de vuestra ley de por "mis cojones". Vuestro President sabía dónde os llevaba ese día y aún así os echo a la calle y él se escondió igual que se escondió su policía y os dejó a vosotros solos y desamparados lo mismo que va ha hacer ahora. Sois la vergüenza de Cataluña y España. Una Catalana cada vez menos orgullosa de su tierra y gente
Hola Pere
AnòniSilvia Armanguém, 07/10/2017 a les 10:19
+3
-1
Vaig deixar un comentari a la teva darrera notícia ( l'anterior a aquesta) i no puc arribar a veure'l ( ni el comentari ni la notícia, que quan clico em remet a aquesta). Vaig signar Silvia AJ. Em pots dir si la vas rebre, o per quin motiu no es publica? Moltes gràcies

Silvia
Replanteig
Anònim, 07/10/2017 a les 10:27
+9
-7
Amb tot el respecte humà cap a policia,guàrdia civil i familiars. No crec que sigui representatiu en una ciutat com Manresa 200 persones quant l'altre dia eren 30.000. Si vosaltres no us adoneu, que el govern central us està utilitzant,teniu un problema. Un dia us diràn que us tireu del pont i o fareu? el que tindríeu que fer es unificar-vos amb fiscals,jutges,cossos policials i plantar cara al govern central, no s'arregla amb violència un conflicte. Planteu cara, la vostra feina es protegir el poble, no els corruptes(siguin del partit que siguin). I els polítics que parlin, que es el que tenen que fer.Com fem la gent normal del carrer.
Viva la unidad de españa.
Sergio M., 07/10/2017 a les 10:48
+11
-18
Partiendo de la base que el 95% de independentista no sabe en realidad ni por qué lo son, ni que significaría realmente. No se puede discutir con borregos, que como mi vecino pone una estelada pues yo también la pongo, que ese adoctrina al niño con 3 años con camisetas de la estelada, pues como es muy progre yo también lo ago....no sabemos porque pero cuando algo está bien visto por el círculo donde te muevas, tú también quieres pertenecer - dicho círculo. Pero es más inteligente leer, aprender y culturizarse, que hacer caso a una sociedad completamente manipulada. Viva españa y viva catalunya, y los que son tan independentistas, y fanaticos, les pido que si son tan patriotas catalanes que paguen el pato con los inmigrantes de fuera de nuestro precioso país, no con sus compatriotas hermanos de sangre.
Sergio M.
Pels del País Veí
Anònim, 07/10/2017 a les 11:23
+16
-10
La gràcia de la Manifestació de dimarts va ser que la promulgàven els Manresans a Manresa, els Osonencs a Osona, Barcelonins a Barna, i així podriem anar cantant totes les ciutats. Necessiteu autobusos de fora del país per recolzar la vostra hipocresia. EspaNYa és una granja de porcs i seria bó que decidissiu fer algo al respecte. Treieu-vos la vena dels ulls, el dia que toqui repartir galetes amb les porres els hi serà indiferent als GC quina bandera porteu. Esteu intoxicats!
CATALUNYA ES ESPAÑA
Anònim, 07/10/2017 a les 18:26
+9
-10
Bien echo!! Tendrian k acer cazeroladas cada dia como hacen estos separatistas!!! Y el himno español sonando cada dia en el cuartel de manresa. VISCA CATALUNYA!!! Y ARRIBA ESPAÑA!!
QUERIDO PATRIOTA ESPAÑOL: ¿DÓNDE ESTABAS TÚ?
Cristina E., 11/11/2017 a les 09:23
+0
-0
Si de repente sientes en ti eso que algunos llaman “ser patriota”, y sientes que tienes que defender tu patria de este ataque “golpista” sacando tu bandera y haciéndola ondear para que todos la vean.
Si sientes que hoy más que nunca estáis unidos los españoles en contra de un “enemigo común”, y que ya no existen derechas ni izquierdas, que ahora de lo que se habla es de “la unidad de España”.
Si te sientes orgulloso de todo eso… Recuerda que ya has sido completamente adoctrinado y que ya formas parte de una masa desinformada en la que además te han hecho creer que los adoctrinados son los otros.
‼️Recuerda tu condición de borrego.
Porqué
… ¿Dónde estaba tu patriotismo cuando vaciaban las arcas del estado?
¿Dónde estaba tu patriotismo cuando quemaban Galicia año tras año para que unos pocos consiguieran beneficios económicos?
¿Dónde estaba tu patriotismo cuando caso tras caso se daba carpetazo por parte de los jueces a políticos del PP y del PSOE por corrupción?
¿Dónde estaba tu patriotismo cuando recortaron la sanidad?
¿Dónde estaba tu patriotismo cuando congelaron los sueldos de los funcionarios de “tu amada patria”?
¿Dónde estaba tu patriotismo cuando tu querido gobierno se cepilló en sólo 4 años todo el Fondo de Reserva de Pensiones?
¿Dónde estaba tu patriotismo cuando se aplicaron medidas de austeridad… Mientras ellos robaban a manos llenas?
¿Dónde estaba tu patriotismo cuando el gobierno usaba 48.000 millones de euros de dinero público para rescatar a bancos anunciando que ningún español los volvería a recuperar?
¿Dónde estaba tu patriotismo cuando se repartían los puestos de las grandes empresas de España (Puertas giratorias)?
¿Dónde estaba tu patriotismo cuando los corruptos de tu gobierno no iban a la prisión, rebajaban su pena a pocos años y les daban fianzas de risa?
¿Dónde estaba tu patriotismo todas las veces que han ido recortando la educación dejándonos por debajo de la media europea en nivel académico?
¿Dónde estaba tu patriotismo cuando los doctorados de “tu amada patria” tenían que irse a otros países para ganarse la vida?
¿Dónde estaba tu patriotismo cuando se aprobó la “Ley Mordaza” que entre cosas persigue la Libertad de expresión?
Yo voy a decirte dónde estabas tú:
En ninguna parte.
Bueno, sí, estabas en la calle ondeando la bandera gritando consignas, y no de amor y cariño hacía una parte de “tu amada patria”. Estabas sacando tu bandera para reprimir una voluntad, un deseo.
Y es muy lícito que quieras una España unida. Pero tú solo sacabas la bandera para reprimir, para amenazar y para amedrentar a esos que (Según te han dicho) “quieren romper España”. Porque no te importan la democracia, los derechos sociales, y las libertades civiles. No dices nunca nada, no te manifiestas, todo te da igual.