La Guàrdia Civil ataca amb cops de porra els votants de l'escola Joncadella de Sant Joan

, Sant Joan de Vilatorrada | 01/10/2017 a les 10:14h
Arxivat a: Societat, guàrdia civil, 1-o, agressió, referèndum
La Guàrdia Civil irromp violentament en el col·legi Joncadella de Sant Joan
La Guàrdia Civil irromp violentament en el col·legi Joncadella de Sant Joan | Tania Álvarez
Aquesta notícia es va publicar originalment el 01/10/2017 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
A tres quarts de deu del matí, l'escola Joncadella de Sant Joan de Vilatorrada ha rebut la visita de deu furgons de la Guàrdia Civil. En un primer moment, quan el cos policial ha sortit dels vehicles, s'ha posat a parlar amb la gent que estava davant del centre educatiu, que, sota el lema "no passaran", intentaven barrar-los el pas. Però no ha estat suficient. Cinc minuts després han tret les porres i han començat a repartir llenya. Un dels afectats pels cops ha estat el regidor de Cultura de l'Ajuntament santjoanenc, Jordi Pesarrodona, que ha estat atès al lloc dels fets per personal sanitari.

Deu minuts més tard han aparegut agents dels Mossos d'Esquadra (que han estat avisats pels mateixos votants) i han aconseguit fer marxar la Guàrdia Civil.

COMENTARIS

Mano dura
Anònim, 01/10/2017 a les 20:42
+1
-23
Mano dura contra los separatistas!!!
Viva españa cabrones
Maleïda Guardia Civil
Anònim, 02/10/2017 a les 09:09
+7
-0
Molts anims, gent de Sant Joan !!
La imatge rePPresora i violenta de la GUARDIACIVIL no la oblidareu mai.
i recordeu: el 12 d'octubre es el seu dia. No us oblideu de "felicitar-los" :-(
Visca Catalunya i Visca Sant Joan !!
Fàstic
Anònim, 02/10/2017 a les 10:49
+6
-0
Mano dura diu, vaya desgraciat.
Aquesta "gentussa" perquè no té un altre nom suposo que també deu tenir família, el que està clar que no tenen cor. Veure avis/àvies tirats per terra amb el cap obert no es pot suportar. El mano dura deu ser una altre pobre desgraciat, que mai li deuen haver tocat els seus ves a la teva España unida, gent garrula i sense escrúpols aquí no hi pinteu res. Almenys aquests bèsties estan ben gravats i retratats, espero que paguin pel que han fet. Ara més que mai em sento catalana, visca el poble civilitzat!
una pregunta....
Anònim, 02/10/2017 a les 10:59
+5
-0
ho diré en castellà perquè m' entenguin TOTS :

vosotros "señores" agentes de la guardia civil i los de la policia nacional...porque os hacéis policías?
no entiendo que una persona pueda usar esta brutalidad ante gente de a pie inocente...gente que iba a votar ...si / no / en blanco... da igual, solo iban a votar! No me entra en la cabeza! Y.... vuestras madres, padres, mujeres,,,, saben lo que hacéis ? tenéis los huevos para enseñarles imágenes de ayer en Catalunya? a mi me daria vergüenza que mi hijo , madre ...o cualquiera que me tenga por una persona de bien, me vea haciendo "un trabajo" tan ridículo como el del dia 1 de Octubre. De verdad...dais pena, mucha pena! Lo que os indican...lo hacéis, como burros! y seréis capaces de defender a vuestros compañeros inhabilitados ? como el que mostro las pésimas imágenes del barco? solo por enseñar una realidad de imágenes. Para eso tendréis huevos? o os conformareis y agacharais la cabeza? vais a reclamar vuestros derechos o ... no? para esto no hay HUEVOS, no? canallas!!! por último decir que hijos/nietos/sobrinos...parejas de guardia civiles i nacionales de Catalunya , han ido a votar!
a mano dura...
Anònim, 02/10/2017 a les 11:03
+6
-0
Tu no has entendido nada chico/a! primero me gustaria saber si eres demòcrata español o facha (si sabes que significa, claro!)
Si me das la primera respuesta (demócrata español) no entiendo tu comentario.
Si me das la segunda(facha)...no hay nada que hablar!

No violencia
Anònim, 02/10/2017 a les 13:04
+2
-0
A lo mejor habrá que darte mano a dura a ti parguela! Te gustaria que te aporreasen a ti y a tu familia por solo por querer ejercer el derecho al sufragio? Imbécil
Al mano dura
Anònim, 02/10/2017 a les 19:58
+2
-0
Enterate que España, (en catalán Espanya ) va en mayúscula.
! INCULTO ¡, que en este caso para ti es un adjetivo no un insulto.
En vez de " Viva españa cabrones ". Para insultarnos correctamente debes expresarlo así.
Viva España, cabrones, ( falta la coma ). O en vez de cabrones , Polacos o ultimamento " ellos ", sacado de " A por ELLOS ", y si prefieres puedes sustituir " ellos " por " eyos " que lo mismo te suena mas.
!A ti no te alistan ni en la Guardia Civil, por demasiado BRUTO ¡.
Mano dura te darían a ti, sin poner tu nombre Cagao valiente!!!!
Anónim, 03/10/2017 a les 01:04
+0
-0
Vergonya hem fa llegir aquestes tonteries! Ets un brètol, un trist i un desgraciat! Et fotia en un presó, a dins una cel.la hi ha veure que et fotien allà dins, et cagaries a les calces mamarratxo!!! Visca el Barça i visca Catalunya independent!!! ❤️FCB ❤️ ll*ll ❤️