Treure les portes, la darrera tendència per evitar que les escoles siguin precintades

, Manresa | 29/09/2017 a les 20:29h
Arxivat a: Societat, Escola la Font, referèndum, institut pius font i quer, ensenyament
Escola la Font i institut Pius Font i Quer, sense portes | Garriga/Particular
Si alguna cosa està caracteritzant la campanya del referèndum és l'enginy que els seus protagonistes hi posen per evitar els continuus impediments de l'Estat perquè l'1-O sigui un fracàs.

Aquest divendres, la població d'arreu s'ha organitzat per evitar que l'ordre de precintar els col·legis electorals arribi a bon port. A Manresa tots els centres educatius i d'altre tipus que diumenge han d'acollir les votacions són hores d'ara ocupats per centenars de persones.

Per si això no fos poc, però, en alguns centres han pensat que si el que s'ha de precintar són les portes de les escoles, la millor solució és que no hi hagi portes. Així ho han fet a l'institut Pius Font i Quer i a l'escola la Font. En aquest últim cas han retirat l'exterior, la que obre el pati. Mentrestant les portes estaran guardades fins que s'acabi el referèndum.

COMENTARIS

Bona idea!
Anònim, 29/09/2017 a les 21:19
+46
-4
M'agrada l'enginy de la gent!
Sense portes !
Anònim, 29/09/2017 a les 22:40
+23
-3
M' encanta aquest fet !!
Els catalans som molt pràctics i empren mètodes molt astuts 😃
i enllestit!
Anònim, 29/09/2017 a les 23:03
+13
-3
Ehhh jo vaig anar al Pius Font I Quer.... Quins Cracks aquesta idea de treure les portes, I es clar que sí això ja no ho atura ningú!!!!!!!PD: mai oblidaré les dues profes de castellà i quimica que em van petar tots dos anys de batxillerat :::(((( PD2: missatge per aquelles dues professores: He arribat a fer carrera i màster....i vosaltres que no donaveu un duro per mi...;)))))))))
Català
Catalá, 30/09/2017 a les 08:55
+3
-2
Genial!!!!!!!!
Fora portes !!!
Anònim, 30/09/2017 a les 12:38
+4
-1
Genial!!!!
Als catalans no ens podem posar barreres, son capaços de treure'ls es com vulgue posar li portes al mar
SOM LLlURES !!!
DE FER i DE PENSAR !!!
VISCA CATALUNYA LLIURE !,,
Genial
Anònim, 30/09/2017 a les 14:26
+1
-0
De tant en tant s'ha de fer manteniment de portes!!
Espero que us quedi bonica :-)
Lliures de fer , lliures de pensar,........
Anònim, 30/09/2017 a les 16:41
+3
-0
Un moviment social que malmet el mobiliari urba no es una bona imatge.
Pero com que em caieu be, us faig unes reflexions:
Heu robat mobiliari urba ( o bens publics ) , s'ha publicat als mitjans i se us identificar. Qualsevol militatnt del PP, o persona que sigui contrari al referendum us pot denunciar.
Per aixo es molt important que tingueu una autoritzacio per escrit que us dongui pErmis d'agafar les portes.( devant una denunca no valdria " m'han dit que......"), aquesta autoritzacio us la podria donar el professorat del centre,
Tingueu en compte que si al interior de l'escola hi han robatoris o desperfectes també en sereu responsables subsidiaris,
I si algu guarda les portes a casa seva , que reflexioni....el poden enxampar amb el material robat en el seu domicili
Lliures de fer , lliures de pensar, pero no de robar.

Delicte.
Anònim, 30/09/2017 a les 18:07
+1
-2
Dilluns i dimarts que diureu uns gamberros han robat a diferents escoles gracies a la gent que ha comès delictes de forma permissiva i amb la bendició dels independentistes.

Penseu amb el cap.