El gest del regidor joanenc Jordi Pesarrodona que crida a la revolució dels somriures

, Barcelona | 20/09/2017 a les 14:00h
Arxivat a: Societat, jordi pesarodona, referèndum, revolució dels somriures
El regidor Pesarrodona, amb el nas de pallasso, davant del Departament de Governació
El regidor de Cultura, Infància i Joventut, i Igualtat de l'Ajuntament de Sant Joan de Vilatorrada, Jordi Pesarrodona, ha protagonitzat una escena que s'ha fet viral a les xarxes socials. Amb la voluntat de cridar a la revolució dels somriures, el també actor i comediant, s'ha posat un nas de pallasso i s'ha col·locat al costat dels guàrdies civils que vigilaven el Departament de Governació. "El que estan fent és absolutament il·legal, però per molt que ens provoquin no aconseguiran evitar que votem", ha sentenciat, tot aprofitant per demanar a la població catalana que utilitzi "els somriures, els clavells i els nassos de pallasso".

COMENTARIS

pallasso
Anònim, 20/09/2017 a les 14:51
+22
-48
Valdria més que treballes pel municipi de Sant Joan i és deixes de fer el pallasso.
Visca Catalunya lliure (de PP i guardiacivil)
Anònim, 20/09/2017 a les 14:55
+28
-10
Ja te nassos la cosa :-(
#EstoConFrancoYaPasaba
Ja ni ja prou de sumició
Anònim, 20/09/2017 a les 15:55
+25
-8
Gracias a persones com aquestes algun dia Catalunya serà lliura de lladres i curruptes. Ja ni ha prou, Catalunya lliura i Are mes que mai, ja que tenim un país net de corruptes.gracias a ells amb els controls que ens han fet, demostre que estem nets de jentuse , que s en vaguin a Madrid o el surd qui no li agradi la llengua catalana, ningú els obliga quedar-se ,visca Catalunya lliura,
No li cal el nas
Anònim, 20/09/2017 a les 15:57
+20
-27
El que es pallasso de mena no li cal pas la disfressa i aquest senyor cobra be per una feina que no fa al seu poble! Segur que ha anat a fer el gamarus en hores de treball i pagar tots els !
#unpallasonoemrepresenta!
Que hi feia per Barcelona? Casant?
Anònim, 20/09/2017 a les 22:26
+9
-15
Potser es trobava oficiant algún casament i ha aprofitat per apropar-se a les manifestacions. Total, pel que fa a Sant Joan, té tot el temps del món per a fer el pallasso.
Es el mes gran
Anònim, 21/09/2017 a les 10:51
+12
-3
Aquet regidor a pasat dos nits dormint a l'inteperi per guardar un cablejat eléctric un dia 5 de desembre per .reducir gastos a la comisio de Reis . A fet que el poble sigui un referent de festes culturals i moltes altera coses sense anim de lucre i per cert....tamve em va casar i evidentment no en va acceptar ni un €. Ja n'hi a prou....es de lo millor que tenim. Gran persona...gran regidor...gran en general.

Jordi , si Sr molbe
Anònim, 21/09/2017 a les 22:37
+2
-3
Ets un home de nostre terra, no et faltava el Nas , perquè tens dos ....... ben posats.
Pallassos no
Un vilatorrat , 22/09/2017 a les 17:16
+1
-4
Sisplau, no confonguem professions:
-Pallasso és aquell qui, lliurement, fa riure als altres.
-Guàrdia Civil és qui priva de la llibertat de riure, també als altres, curiosament.
i per cert, perquè quedi clar:
Sant Joan de Vilatorrada és un poble on amb prou feines es parla el català. Si els seus habitants estan criticant aquest SÚPERHOME, (porta el 99% de la mica de cultura que es pugui consumir allà..) perquè es un "lufodemierda"...que es fixin abans amb que ells no han mogut ni un puto dit pel seu estimat "pueblo de bares". Que una cosa són els ideals i una altra, molt diferent, els actes/fets.
En Jordi Pesarrodona és conegut i estimat PER TOTHOM. A tu, "joanenc de raça", també t'haurà ajudat un cop o altre, encara que no en siguis conscient,
(PD i deixeu-m'hi afegir un "...Imbècil!", que si no no em quedo a gust).
La penosa pallassada
Anònim, 23/09/2017 a les 11:52
+0
-3
Inconcebible . L'altre està complint amb la seva feina.
Jo també hi era
Josep M, 29/09/2017 a les 10:44
+0
-0
Cert, jo hi era també, i la seva actuació és de les coses més boniques que van passar aquell dia: proporcionada, activa, imaginativa, un exemple magnífic de la resistència activa a la dominació que permet als pobles progressar.
Moltes gràcies, Jordi.