La Guàrdia Civil exhibeix armes llargues a Manresa

La Guàrdia Civil atribueix a «serveis rutinaris» el desplegament d'agents armats a Manresa i Berga

| 08/09/2017 a les 01:31h
Arxivat a: Successos, Guàrdia Civil
Efectius de la Guàrdia Civil amb armes llargues vorejant la caserna de Manresa | Cedida
La Guàrdia Civil ha realitzat aquest dijous a Manresa un desplegament poc habitual amb sis efectius del cos amb armes llargues vorejant la caserna de la carretera de Cardona, durant una bona part de la tarda, i la sortida de cinc tots terrenys logotipats en filera índia que, segons sembla, s'han desplaçat fins a Berga, on fins i tot la seva alcaldessa, Montse Venturós (CUP), ha expressat durant el ple municipal que se celebrava llavors la seva estranyesa per la presència excepcional d'agents a l'entorn de la caserna.

COMENTARIS

pavo real
Anònim, 08/09/2017 a les 09:46
+28
-22
Ah molt bé, i que faran? disparar a la gent pacifica i desermada que vol anar ha votar?

Un pais que s'ha d'imposar sobre els altres amb les armes no es un pais, es una presó.
Tranquilitat
Joan57cf1703, 08/09/2017 a les 10:23
+22
-12
Els democratas en de estar tranquils lo unic que podan fer es exibir-se i dona la sensacio de poder que no tenan aquet es nostre de tot un poble pacific i lliure
No patiu
Anònim, 08/09/2017 a les 10:27
+31
-10
Hem sembla que ho fan per la seva pròpia protecció. Per tal no se li acudeixi algú d'anar a tirar alguna cosa a la caserna.

Deixeu-los, els pobres segueixen ordres. N'hi ha que ho fan perquè és la seva obligació. No veieu que n'hi ha que ja tenen la vida feta aquí i ens entenen i veuen que des de Madrid desvariegen. Ells ja intenten demostrar als seus superiors que la cosa no és tan dolenta ni conflictiva com els hi expliquen a les Espanyes.

El que tenim que demostrar és que nosaltres som civilitzats i que no tenim perquè caure en la seva provocació.

Alta tensió
MVB, 08/09/2017 a les 10:51
+3
-15
Devien haver rebut l'avís que algú volia votar.
No la caguis
Anònim, 08/09/2017 a les 10:53
+26
-5
Després de la lamentable errada que vas fer temps endarrera ( de la qual vas demanar disculpes ) quan parlaves de l' arribada de reforços a la Guardia Civil de Manresa coincidint amb uns incidents previs al voltant de la caserna, podem dubtar de la teva parcialitat a l' hora de tractar les notícies que fan referència en aquest cos. Aquest cos es tant respectable com els altres que operan a Manresa, o sigui guardia urbana, policia nacional, guardia civil i mossos d' esquadra. No sé si has tret alguna noticia comentant que els mossos també fa dies que patrullen més armats de lo habitual.
dios y la virgen maria .
Anònim, 08/09/2017 a les 11:07
+29
-4
Pero a a nadie se le a pasado por la cabeza que estamos en alerta 4 de 5 en terrorismo y que esta gente esta protegiendonos a todos nosotros , con que quereis que nos protejan ? , con flores ? o a besitos , muacc , muaccc , muaccc , pero cuanta tonteria hay .
enfermos
Anònim, 08/09/2017 a les 11:13
+27
-10
Enfermos de odio por todo lo español , por lo desconocido , si fuesen los mossos seguro que lo veis de otra manera pero como es la guardia española a escupir que es gratis . enfermos .........., y encima pensar que lo que estan haciendo en protegeros tamvien a vosotros , poniendo su vida en riesgo , enfermos desagradecidos .
Feina
Anònim, 08/09/2017 a les 11:32
+24
-2
Els mestres han d'ensenyar, els metges atendre als pacients, els bombers apagar focs (entre d'altres),... els policies, tant mossos / locals / guardies civils fan el que els hi manen, penseu que ells per si mateixos han escollit sortir amb armes? Penseu, tot ve des de a dalt, i ells fan la seva feina, tonto qui no ho fes, ja que si tu estas treballant d'algo fes el que et toca i el que et diuen. Professors que es pasen la feina per el forro (per ficar un exemple) aquells no haurien de ser-ho i que entrés algú al seu lloc aue realment fes la feina com s'ha de fer.
Ara reflexioneu, però tots els policies fan la feina que els hi toca, però sempre els veieu com dolents, ara després quan va passar l'atempat només aquell dia eren herois...doncs no, cada dia són herois. Perque cada dia salven vides, si fan controls d'alcoholèmia i agafen a algun borratxo possiblement eviten alguna mort més.
En fi, deixeu de criticar tant aquesta feina i valoreu que ells fan el que els hi toca i gràcies a ells les coses van millor, perque cada cop hi ha més bojos en aquest món!!!!
Fora!
Anònim, 08/09/2017 a les 11:34
+8
-27
Fora le forces d'ocupació del nostre país. Ningú ens atemorirà i l'1_O Guanyarem la república. Visca la terra!
Ignorantes,
Anònim, 08/09/2017 a les 12:36
+13
-4
Si hay mucha ignorancia,y muy poca memoria,así comomucha hipocresía,que no los tengamos que necesitar,porque quizás se cambie de idea.
Sis?
Anònim, 08/09/2017 a les 13:52
+1
-3
Jjajjajjaa...por Dior....
Trasllat
Anònim, 08/09/2017 a les 16:34
+4
-8
Segurament estiguin esperant algun camionet per plegar veles del cuartel. Ah! I que semportin el pollastre que tenen a la façana tapat amb la placa d inox
Victimisme indepe
Anònim, 08/09/2017 a les 19:33
+7
-4
Us recordo que estem en alerta 4 d'antiterrorisme, i aquesta gent de la que us en enfoteu están aquí per protegir-vos.
Pero per a vosaltres, que només sabeu jugar al victimisme, teniu que fotre el crit al cel perque hi ha gent d'Espanya que us vol protegir.
Aneu a tirar-li pintura avui, tant valents que sou.
Ja no sabeu que inventar per seguir el victimisme, feu pena.
Volen marcar paquet...
Anònim, 08/09/2017 a les 23:36
+1
-8
Si, amb armes llargues volen marcar paquet. Es pensen que la tenen més llarga que naltres...
Victimisme indepe Anònim, 08/09/2017 a les 19:33
Anònim paco, 09/09/2017 a les 01:00
+0
-2
Victimisme indepe
Anònim, 08/09/2017 a les 19:33

Pero tampoco nos cuentes tu vida
Valents!!
Anònim, 09/09/2017 a les 12:30
+11
-1
Molt valent de facebook i molta gent amb complexes d' inferioritat i manca d'educació. Tan de bo la policia en general fos tan dolenta i tan innecessària com la voleu fer ser....de veritat, llegint aquests comentaris sense comentaris tipus d'educació veig realment quin es el moviment independentista, el del insult , el de la manca d'informació i el de la incultura. Nous nazis renovats disfressats de demòcrates...i els que escriuen aquestes notícies el mateix. Encara no puc entendre com la guàrdia civil no us ha denunciat ja després de totes les patinades que ha tingut i manté aquest diari...potser perque tenen més educació, o potser perquè estan per damunt de tanta falta de respecte. Visca totes les policies!