06
de setembre
del
2017
Actualitzat
a les
9:32h
Els dies 28 i 29 d’octubre, la Fira Embarrats de Sant Joan de Vilatorrada arribarà a la seva cinquena edició. Hi ho fa enguany, de la mà de l’Ajuntament, amb diverses i destacades novetats que tenen com a objectiu seguir fent créixer aquest projecte que des de la seva arrencada ha arrelat profundament al municipi i al territori i ja s’ha consolidat com una de les fires de referència dins el sector.
Així, amb el propòsit de potenciar el caràcter popular de la festivitat i fer-la arribar a tots els segments de la població, la fira comptarà aquest 2017 amb un nou perfil específic a la xarxa social Instagram; que se suma als ja existents a Facebook i Twitter. A través del compte @embarrats, els usuaris d’Instagram podran gaudir de les fotografies més espectaculars i representatives de la fira, així com seguir les novetats de la festivitat.
Eduard Mata, regidor de Comerç, Turisme i Consum, explica que "a través d’aquest nou perfil, com a Ajuntament fem una aposta decidia per dinamitzar la fira i fer-la arribar a un públic específic molt interessat i implicat en Embarrats, però que fins ara es trobava orfe a les xarxes socials".
En aquest sentit, Mata afirma que "Instagram és la xarxa social que actualment està experimentant un creixement més important i és una oportunitat única com a poble per donar a conèixer arreu la Fira i la nostra història estretament vinculada a la indústria, a la pagesia i el tèxtil".
Així, amb el propòsit de potenciar el caràcter popular de la festivitat i fer-la arribar a tots els segments de la població, la fira comptarà aquest 2017 amb un nou perfil específic a la xarxa social Instagram; que se suma als ja existents a Facebook i Twitter. A través del compte @embarrats, els usuaris d’Instagram podran gaudir de les fotografies més espectaculars i representatives de la fira, així com seguir les novetats de la festivitat.
Eduard Mata, regidor de Comerç, Turisme i Consum, explica que "a través d’aquest nou perfil, com a Ajuntament fem una aposta decidia per dinamitzar la fira i fer-la arribar a un públic específic molt interessat i implicat en Embarrats, però que fins ara es trobava orfe a les xarxes socials".
En aquest sentit, Mata afirma que "Instagram és la xarxa social que actualment està experimentant un creixement més important i és una oportunitat única com a poble per donar a conèixer arreu la Fira i la nostra història estretament vinculada a la indústria, a la pagesia i el tèxtil".