23
d'agost
del
2017
Actualitzat
a les
15:17h
La imatge de Manresa, cor de Catalunya, juntament amb el missatge Bona Festa Major! és el contingut de les cinc noves cartelleres que aquest matí s'han ubicat a cinc punts d'entrada a la ciutat. Es tracta de l'inici d'una nova fase de rellançament de la marca Manresa, cor de Catalunya, que tindrà continuïtat els propers mesos.
Les cartelleres s'han situat a les entrades a la ciutat pel Passeig del Riu (a la zona del Pont Vell); Pujada Roja; a l'accés venint del Parc de l'Agulla, a tocar de l'escola la Salle; a l'avinguda Universitària, i a l'accés per la carretera de Cardona.
Les cartelleres, en format vertical, s'han estrenat coincidint amb la setmana de la Festa Major i, a banda de la imatge del cor, incorporen un missatge per desitjar una bona festa a la ciutadania i als visitants. Un cop passada la festa, però, les cartelleres es mantindran i la part que incorpora el text serà canviant i anirà incorporant nous missatges, en una nova fase de la campanya, amb l'objectiu de contribuir a difondre la imatge de Manresa com a ciutat amable, i que s'anirà donant a conèixer les properes setmanes.
Manresa, cor de Catalunya
A final de 2014, L'Ajuntament de Manresa va recuperar per a la seva nova marca de ciutat l'històric lema Manresa, cor de Catalunya amb què s'ha relacionat la ciutat des dels anys 60. L'acció té com a objectiu potenciar Manresa com a capital comercial, afavorir la projecció exterior de Manresa, i al mateix temps incrementar l'atractiu turístic i també com a ciutat per viure-hi.
La marca de ciutat vol presentar Manresa com a capital de la Catalunya Central i destacar els seus principals atractius. La marca parteix de la idea que la construcció i la projecció de la imatge de ciutat són responsabilitat i obra de tots, però és també el fruit de la seva història, la seva cultura, les seves tradicions i els seus valors, els quals, juntament amb els elements vinculats a la situació geogràfica, el clima o la gastronomia, que formen part de la seva identitat.
Les cartelleres s'han situat a les entrades a la ciutat pel Passeig del Riu (a la zona del Pont Vell); Pujada Roja; a l'accés venint del Parc de l'Agulla, a tocar de l'escola la Salle; a l'avinguda Universitària, i a l'accés per la carretera de Cardona.
Les cartelleres, en format vertical, s'han estrenat coincidint amb la setmana de la Festa Major i, a banda de la imatge del cor, incorporen un missatge per desitjar una bona festa a la ciutadania i als visitants. Un cop passada la festa, però, les cartelleres es mantindran i la part que incorpora el text serà canviant i anirà incorporant nous missatges, en una nova fase de la campanya, amb l'objectiu de contribuir a difondre la imatge de Manresa com a ciutat amable, i que s'anirà donant a conèixer les properes setmanes.
Manresa, cor de Catalunya
A final de 2014, L'Ajuntament de Manresa va recuperar per a la seva nova marca de ciutat l'històric lema Manresa, cor de Catalunya amb què s'ha relacionat la ciutat des dels anys 60. L'acció té com a objectiu potenciar Manresa com a capital comercial, afavorir la projecció exterior de Manresa, i al mateix temps incrementar l'atractiu turístic i també com a ciutat per viure-hi.
La marca de ciutat vol presentar Manresa com a capital de la Catalunya Central i destacar els seus principals atractius. La marca parteix de la idea que la construcció i la projecció de la imatge de ciutat són responsabilitat i obra de tots, però és també el fruit de la seva història, la seva cultura, les seves tradicions i els seus valors, els quals, juntament amb els elements vinculats a la situació geogràfica, el clima o la gastronomia, que formen part de la seva identitat.