21
de juny
del
2017
Actualitzat
a les
21:45h
Una vintena d'empresaris de diferents establiments de Sant Fruitós de Bages van assistir aquest dilluns a una xerrada participativa per tal de conèixer la normativa en la relació amb els seus clients.
Els assistents van poder conèixer els principals aspectes com són el full de reclamació o de denúncia, els horaris comercials, el pagament amb targeta o els drets lingüístics, entre d'altres. Molts d'ells van demanar informació i van prendre consciència d'aquestes 5 qüestions bàsiques que cal complir en matèria de drets i deures dels establiments.
La xerrada va anar a càrrec de tècnics del Servei de Suport a les Polítiques de Consum de la Diputació de Barcelona, i s'emmarca dins el catàleg de recursos que ofereix la mateixa Diputació, la qual l'Ajuntament va peticionat per a informar al teixit comercial a través de l'entitat Comerç Sant Fruitós.
Els assistents van poder conèixer els principals aspectes com són el full de reclamació o de denúncia, els horaris comercials, el pagament amb targeta o els drets lingüístics, entre d'altres. Molts d'ells van demanar informació i van prendre consciència d'aquestes 5 qüestions bàsiques que cal complir en matèria de drets i deures dels establiments.
La xerrada va anar a càrrec de tècnics del Servei de Suport a les Polítiques de Consum de la Diputació de Barcelona, i s'emmarca dins el catàleg de recursos que ofereix la mateixa Diputació, la qual l'Ajuntament va peticionat per a informar al teixit comercial a través de l'entitat Comerç Sant Fruitós.