Fibracat inicia la campanya «Clients Reals»

VIDEO-espot de la campanya «Clients Reals» de Fibracat
VIDEO-espot de la campanya «Clients Reals» de Fibracat | Fibracat
Redacció
18 de maig del 2017
Actualitzat a les 14:02h
L'operadora manresana de telecomunicacions Fibracat ha presentat aquest dijous una nova campanya anomenada Clients Reals, en un vídeo-espot on es parla dels beneficis i les necessitats de les empreses de disposar d'unes bones comunicacions. 



"Fibracat ha volgut donar veu als seus clients perquè expliquin les seves necessitats i experiència amb nosaltres" ha afirmat Meritxell Bautista, directora comercial de l'operadora, en la seva presentació. Fibracat es mostra satisfeta de ser una de les operadores "millor valorades per clients particulars i empreses destacant en qualitat de servei i atenció al client".
 
Bautista valora enormement aquesta Campanya "que ens situa, no només com a operadora líder en connexions de fibra òptica al Bages sinó en una de les millors opcions en qualitat i servei". 

Josep Olivet, CEO i Fundador de Fibracat ha volgut "donar les gràcies a totes les empreses que han participat en el vídeo" i ha reiterat "l'orgull de la companyia" en poder comptar amb clients reals que recolzen el nostre projecte. 

Amb aquesta campanya, Fibracat, segueix amb les accions especials creades amb motiu del 18è aniversari de la companyia.