Caixa Manresa rep un premi de marketing per la seva campanya corporativa

La campanya amb el lema “Ser gran no és una qüestió de mida” va ser reconeguda amb un accèsit en els prestigiosos guardons Aster de comunicaació.

per Redacció, 10 de juliol de 2009 a les 13:58 |
Aquesta informació es va publicar originalment el 10 de juliol de 2009 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.

El president de Caixa Manresa, Manel Rosell, en el moment de recollir el premi


El president de Caixa Manresa, Manel Rosell, va recollir aquest dijous l’accèsit al Premi Aster de Comunicació, atorgat per ESIC-ISM (Institut Superior de Marketing), a la campanya corporativa de l’entitat, “Ser gran no és una qüestió de mida”, que va ser guardonada per la seva originalitat i eficàcia.


ESIC lliura anualment, des de fa 26 anys, els premis Aster, com a reconeixement als mèrits de persones i entitats en la seva activitat professional. Es tracta d’un dels guardons de més prestigi en l’entorn empresarial de l’estat, i el jurat està constituït per personalitats del món empresarial i acadèmic. Enguany, el premi Aster a la Trajectòria Empresarial s’ha concedit a l’empresa Áreas, i el va recollir el seu president, Emili Cuatrecasas. El premi Aster de Comunicació va ser concedit a TVE Catalunya, amb motiu del seu 50è aniversari.

També en la categoria Aster Comunicació, es va considerar atorgar un accèssit a Caixa Manresa per la seva “excel•lent” campanya “Ser gran no és una qüestió de mida”. Va recollir el premi Manel Rosell, president de Caixa Manresa.

La campanya de Caixa Manresa posava l’accent en els aspectes que fan de l’entitat del Bages una entitat diferent de la resta del sector financer. Valors com la proximitat i la professionalitat van de bracet amb l’experiència que Caixa Manresa ha demostrat en els darrers 20 anys en temes molt concrets com la gestió de l’estalvi, per a la qual ha estat reconeguda en més d’una desena d’ocasions.

La campanya va incloure material gràfic a totes oficines, on es podien llegir missatges com ara que en el moment actual no cal estar a Wall Street per gestionar bé els estalvis dels clients. En aquest sentit, s’afirmava que alguns bancs tenen milions de clients mentre que caixa Manresa no, en el sentit que el més important és l’atenció i la resposta a  cada necessitat. L’equip directiu de Caixa Manresa considera que “ser gran no va unit a volums, a mida, sinó com diu la campanya a ser bons professionals, a saber-nos adaptar a les necessitats i a ser experts i donar valor afegit a les necessitats dels nostres clients”.

A banda del material a oficines, la campanya era multiexecucional. Se’n van fer aplicacions per a premsa i ràdio, i era una campanya paraigües de la resta d’iniciatives que s’emprenen aquest any a nivell corporatiu, ja sigui en la presència de Caixa Manresa a fires, elaboració de memòria corporativa i també accions dirigides a institucions i clients.

A l’acte de lliurament del premi, que va tenir lloc al Centre de Convencions Internacional de Barcelona (CCIB) hi van assistir 900 persones. En el marc de l’acte també es va fer l’acte de graduació els alumnes de grau i de postgrau de la promoció 2007-2008 del ESIC-ISM.

 

Participació