Marc Fernández explica a un grup d'emprenedors què hi ha al darrera del Design Thinking

Redacció
27 de gener del 2017
Actualitzat a les 14:56h
Marc Fernández durant la xerrada a Share Coworking
Marc Fernández durant la xerrada a Share Coworking | Share
Marc Fernández, expert accelerador d'empreses i fundador d'Innio, ha estat aquest dijous al vespre el darrer convidat al cicle de xerrades que organitza Share Coworking de Manresa. La convocatòria ha atret a més de quaranta persones interessades en conèixer què significa i què hi ha al darrera del Design Thinking, una de les estratègies empresarials en auge els darrers anys. Aquest nou mètode promou la generació d'idees i la resolució de problemes a partir de l'empatia amb clients i usuaris.

El conegut emprenedor i docent manresà va posar exemples pràctics per facilitar la comprensió de l'aplicació del Design Thinking. Va parlar de tècniques que s'utilitzen, com el "mapa d'empatia" o el "viatge del client".

En els darrers mesos, aquest coworking ha organitzat un total de deu activitats destinades a promou el coneixement i les habilitats de les persones que tiren endavant projectes professionals.